40
Satisfactory
-
Jóózsf István #40 Ebben a variációmban épp a sivatagban vagyok. Nem nevezném nehéznek. Nem tudom hogy osztották ki a fokozatokat, ha egyáltalán van ilyen...
Inkább könnyebbnek mondanám, mert nincsenek útban tereptárgyak, mint például fa! :-) Vizet is lehet szerezni.
Mondjuk a mocsárban is van forrásom és északon vannak az erőművek. Az uránt mindenhonnan összeszedtem és a SAM is szinte az egész térképről érkezik.
Ha újrakezdjem? Hááát, talán egyszer majd.
Az kiváló és diplomatikus megfogalmazás, hogy a könnyebb utat választották. És így nem magamban kell keresnem a hibát. :-) -
Stormbird #39 Én többet vártam tőle.
Valójában ha jól belegondolok, nekem nem is volt semmilyen elképzelésem, hogy hova fut majd ki a történet. Az azért nyilvánvaló volt, hogy a játék eleje óta lebegtetett SAM érccel majd kezdenek valamit, de más várakozást nem támasztottam a befejezés iránt. Sok irányba elvihették volna az endgame-t, ők ezt választották. Egy kicsit azt érzem, hogy a könnyebb utat választották, de ezzel együtt nem igazán maradt bennem hiányérzet.
Most így, nulláról újra kezdve úgy gondolom, hogy van még ebben a játékban annyi potenciál, hogy ha ezt a játékot befejezem, ismét újrakezdjem egy másik biome-ban, mert hogy őszinte legyek az eddigi négy vagy öt újrakezdésem mindig ugyanott a legkönnyebb területen volt. Ideje lesz majd egy kicsit nehezíteni a feltételeken egy sivatagos területtel :)
Utoljára szerkesztette: Stormbird, 2024.10.02. 17:31:47 -
Jóózsf István #38 Igen az egész játék messze felülmúlja az egész játékpiacot. De kifejezetten a friss anyagra gondoltam.
Én többet vártam tőle. Kicsit olyan "pingvines" érzésem van. ("kétezerért dugás, ezerért szopás és ötszázért pingvin...") -
Stormbird #37 Abban a pillanatban rávetődtem amint kijött az 1.0
Pár óra alatt végignyomtam, mert a néhány új dolgot leszámítva raktáron volt rengeteg szükséges alkatrész.
Aztán néhány nap után kényszert éreztem, hogy elkezdjem nulláról ismét :) Jó, mondjuk ebben nem kicsit inspirált, hogy néztem egy-két Csonti videót és ő nulláról kapott bele újra. Ezután kívántam rá én is az újrakezdésre.
Azt leszámítva, hogy némileg megkavarták a nyersanyag lelőhelyek helyzetét és a minőségeiket, nagy változást nem hozott az 1.0, de a feeling az pontosan ugyan az mint ami volt korábban és számomra a Factorioval együtt továbbra is a Satisfactory A JÁTÉKok királya :)
A Factorióban 2610 a Satisfactoryban 2237 órám van a Steam szerint, úgy, hogy utóbbival 1 éven át csak virágboltival nyomtam, mert a Steam-en nem jelent meg csak az epic-en, ott meg nem veszek játékot.
Szóval szerintem nyugodtan mondhatom, hogy kedvelem e két játékot :) -
Jóózsf István #36 Na és hogy tetszik az egypontnulla?
Már bocs, hogy megtöröm a némaságot.
Ha ez a Mátyás király Gömörben... volt, akkor... :-) -
Profi1000 #35 Köszönöm nekem ez nem jutott eszembe! Szép estét neked! -
Stormbird #34 Április 1. :D
Vicces fiúk a fejlesztők :) Nézd meg ma. -
Profi1000 #33 Sziasztok találkozott már valaki olyan hibával hogy, a gyík nagyobb lett a 6 lábú állat kicsi a HUB csak félig jelenik meg? Mi lehet a baj a hiba?
Utoljára szerkesztette: Profi1000, 2023.04.01. 17:20:08 -
Inquisitor #32 A játék egészében és összes alrendszerével upgradelve lesz Unreal Engine 5.1.1-re.
Utoljára szerkesztette: Inquisitor, 2023.03.24. 19:32:58 -
#31 A hátirakéta mással nem megy csak kannás üzemanyaggal.
A csomagolóból visszakapod a kannát. -
Xsillione #30 ezt most komolyan abban a játékban kérdezed, amelyikben a szén a legjobb, legegyszerűb és (majdnem) egyetlen végtelen energiaforrás? természetesen a rakétád a kannát is elégeti az üzemanyaggal együtt. asszem egyébként más folyamatoknál sem kapod vissza az üres kannát, bár általában nem is erőlködtem a használatával. -
#29 Csalódva tapasztalom, hogy az üzemanyagkannát csak üresen gyárthatom, utána meg kell töltenem, majd a hátirakéta használatakor nem elrakom az üres kannát, hanem eldobom. Miért nem lehet újra felhasználni? -
#28 Az amúgy milyen dolog, hogy haladok lefelé a létrán, majd gondolok egyet és hátra lépek, ahol nincs semmi és leesek a létra mellett?
Most már nem akkora gond, mert megvan a hátirakéta, de korábban okozott pár kellemetlen pillanatot. -
#27 Nem 150%-ra vannak túlhajtva. Igyekszem úgy belőni, hogy éppen csak annyira menyjenek, amennyivel folyamatosan mennek az erőművek. -
Xsillione #26 egy szivattyú magában kiszolgál két erőművet (majdnem hármat, 45 per erőmű a fogyasztás, 120 a termelés), hogy tudsz csak 6 erűmővet kiszolgálni két túlhajtott vízbányával? -
#25 Valamit így állítok be, valamit úgy.
A szén már egy ideje megvan. Meg mellette van kén is, így helyben gyártom a tömörített szenet, amit futószalagokon juttatok el az erőművekhez. Jelenleg két telep van. 50 t.szén megy egy szalagra, ez 7 erőművet tudna ellátni, csak az egyik telepnél kicsi a tó, így vízzel csak 6 erőművet tudok ellátni és így is túl van hajtva a két szivattyú.
A másik telepnél még nem volt szükségem 6-nál többre, de ott leraktam vagy 6 szivattyút. Szóval lehetőség az van.
Emellett az olaj finomítása során keletkezett plusz anyaggal is kell valamit csinálnom, így koksz is lesz belőle és megy az erőműbe.
De most a geotermikusra hajtok. Még kell párat kalapálnom, aztán kereshetem a gejzíreket.
Aztán meg úgyis a nukleáris lesz szerintem a következő lépcső.
Az olajat inkább kihagyom, elég macerás. -
Xsillione #24 ezen fázisban érdemes átgondolni az építők lassítását, ahogy a túlpörgetett az mesze több energiát eszik, mint amennyivel többet termel, lassításnál is érvényes, felére véve kb negyedét fogyasztja, negyedére lassítva meg tizede alatt vagy, és prsze semmi nem gátol meg nág negyedes gyárat tolni azonos össztermeléssel, ám töredék energiaköltséggel.
És igen, a kézi termelés gyorsabb, mint egy épület, cserébe annyi épülett rakhatsz le, amennyit szeretnél (ha van elég energiád hozzá.) És persze ne feledd, ha megvan az acéllemez, akkor megvan a 3-s szallag is, azzal éremes túlpörgetni a szénbányákat, főleg, ha nincs elég a közelben, messze több energiát nyersz, mint amennyi elmegy a bányára így. -
#23 És tényleg.
Egy forgórész előállítására 4/percet ír. És az összeszerelőben annyi is.
Viszont kézzel csinálva 40/percre jön ki. Lemértem. 10 darab 15s.
Ma jól benéztem egy lelőhelyet. Azt hittem, hogy normál vasércet találtam, de kiderült, hogy szennyezett. De csak azután, hogy megépítettem a két bányát rá, meg a közelébe a gyártóüzemeket. Úgy 50-100 méterre van még 3 építési hely, de az is szennyezett.
Még nem mindegy, hogy ugyanannyi energiáért csak 30-at kapok percenként vagy 60-at. Egyelőre csak szénenergiám van. De legalább ez van és nem kell fát reszelnem és mindig töltögetnem a biofeldolgozókat.
Viszont a szén kell az acélhoz is. Egyelőre folyamatosan kevesebb az energiám, mint ami az összes modul egyidejű működtetéséhez kellene. Szerencsére ez nem akkora baj, mert úgysem megy mindegy egyszerre. Még van mit optimalizálnom. -
#22 Előbb lekalapálom az alkatrészt, mint ahogy a gyár összeszereli. -
#21 Bump. -
Xsillione #20 Jap, ilyesmi mondjukj nem ártana, most már legalább jelzi a maximális fogyasztást, így biztosra mehetsz, hogy nem tud leállni, akkor sem ha minden egyszerre elindul éppen.
A multi láthatóan másodlagos (ami nem is nagy baj), a host látja rendesen, a többiek meg csak remélhetik, hogy mindent jól látnak és kapnak, cserébe meglepően jól megy.
A cél felteszem annak a bizbasznak a megépítése, amihez a cuccokat küldjuk fel a liften rendszeresen, bár értelemszerűen nincs igazi célja az efféle játékoknak, a mostani update-l kapunk további elemeket meg szinteket, lassan elkészül az akármi. -
Serko #19 Pl.: olyan automata logikai elemek amivel egyes gyárrészek ki/be kapcsolhatóak. Pl ha a gyáregység valamely részének energiaigénye hirtelen megnő, akkor egy másik, kevésbé fontos automatikusan kikapcsolna.
Mert ugye itt ha a szükséglet meghaladja a termelést, az egész adott áramkörre kapcsolt rész leáll. Sokszor észre sem veszem, hogy egy adott gyárrész leállt.
Kérdezném még, hogy ti nem tapasztaltátok többjátékos módban, hogy a többi játékos lagol. A játék megy normálisan, de a másik játékos el-el tűnik, szaggat a megjelenítése. Olyan is volt pl. tegnap, hogy a játékostársam harcolt egy olyan fekete pókkal, én nem láttam a pókot, engem nem is támadott, csak azt láttam hogy a srác körülöttem ugrál és harcol :D
A hálózatunkkal nincs gond, egy alhálózaton van a két gép. Tudom hogy teszt verziós a többjátékos mód, de ez azért érdekes.
Még egy kérdés: Van/lesz a játéknak vmi célja? Vagy csak építeni kell a végtelenségbe? -
Xsillione #18 Konkrét info nincs a "végleges" változatba kerülésről, többnyie olyan hónap szokott lenni az átfutás, azaz mostmár közelebb lehet a három héthez, persze cserébe a próba változat kapja a további tesztelni valókat. Egyébként nem bizonytalanabb a kisérleti változat sem, és a normálra minden gond nélkül megy át a mentés, amikor oda is megérkezik, így lehet nyugodtan kezdeni ott is.
Miféle autómatizálás lenne, az amire itt szükség volna? -
Serko #17 Hali!
Arról van hír, hogy az Update 4 az éles játékba mikor kerül be?
Kérdezném még, hogy van esetleg vmi olyan Factorioban lévő Logical Network-höz hasonló mod amivel az egyes gyáregységeket lehetne automatizálni? Nekem ez nagyon hiányzik ebből a játékból. -
Nomad90Hun #16 Hali! Experimentalra a napokban jött ki az update 4, jött új termehető erőforrás, drónok, új gyártható ketyerék, stb, én steamen leszedtem, de egyedül ránézni szerintem nem lenne jó, mert beleőszülnék mire megcsinálok mindent. -
tom36 #15 Hellósztok
Lenne egy olyan kérdésem, hogy lehet valamit tudni a 4. frissítésről, a tartalmat illetően?
Jön amikor jön, de kiváncsi lennék rá, hogy mégis mit hoznak be a játékba, mer azért még van néhány nyersanyag amire lehetne építeni még.
Vagy egyáltalán a késöbbiekben ki akarják e terjeszteni a játékot más területekre is pl.: űr (ha már a nyersanyagokat oda küldözgetjük) , vagy van e valami célirány ? -
Xsillione #14 Tegnaptól kapható a steamen is, amennyiben eddig csak az es volt a kifogás ellene:) -
Alanw #13 https://update3.satisfactorygame.com/ -
#12 na az jó lenne ha meg is kéne védeni a komplexumot,lerakható ágyúkkal.feltölthető lőszerkészlettel védelmi fallal,így lesz értelme felfelé is építkezni ha nem akarod a fél pályát levédeni :D -
Xsillione #11 Már most is az olaj meg szén elég messzi akad, lehet szép kilométeres szalagokat építeni, vagy a járművekkel próbálkozni. Ráadásul amikor kezd szűkös lenni a 3-s vagy 4-s szalag is, és két vagy három kell egymás fölött belőle, hogy a szenet visszahozd, akkor bizony a vonat egyre szimpibb megoldásnak tűnik.
Tegnap találtam egy S.A.M érc mezőt, egy hegytetőn egy csúcson, onnan visszahozni az ércet jó móka lesz majd, ha egyszer bekerül ez is.
Hamarosan érkezik a kvarc és a kén (hásználható formában), onnan meg lesz lőpor és hasonlók, felteszem azzal kerül be majd sok új kedves lény is, hogy legyen mire vadászni. -
#10 Énis vártam hogy procgen bele kerül csakhát azért 3D terepen ezt hibátlanul megoldani azért bonyolultabb, de kitudja lehet majd kapunk bele ilyet is majd egyszer, de ha mégse akkoris tuti fog bekerülni még pár új map az biztos. Nameg ígyis van indok elmászkálni kilométerekre arrébb slug-ok miatt ami overclocking-hoz kell és a hardrive-ok miatt ami meg alternativ receptekhez kell, utóbbit ebből ráadásul magadnak kell megtalálni mert se scanner se a detector nem jelzi, nameg lehet a felsőbb tier-ekben lessznek olyan gyártható dolgok amihez a nyersanyagot csakaz isten háta mögül fogod tudni behozni. -
Xsillione #9 Így is rá vagy kényszerítve a távolabbi mezőkre, egy forrásra egy bányát rakhatsz, ami már az elején kevés, ráadásul nem minden van közelben, rezet rendszeresen messziről kell hozni, amit vagy ércként vagy feldolgozva kell visszavezetned, kő a betonhoz szintén messze van, és ha kifogysz a kezdő vasércből, akkor kereshetsz továbbiakat (elég gyakori), szén elvétve akad, simán lehet, hogy kilométer feletti távban lesz majd a forrás legközelebb, aztán küzdhetsz a szalaggal vagy építhetsz szállítót hozzá. A harc az inkább dísznek van a játékban (szvsz jó is így, nem kell az mindenhova), az érdemi rész a saját gyárötleted megvalósítása, nagy lapos telepet akarsz, sok kis létesítményt, egy hatalmas többszintes gyárat, vagy éppen a levegőbe építed, és ezek csak alapvető elemek már most, többféle helyszín akad barlangtól idegen erdőkig és közte szokásos vizes, erdős, hegyvidékes cuccokkal.
Az igazi lehetőség a harmadik dimenzióban van, egymás feletti szalagok és más hasonló láványos és hasznos megoldások. Előre lehet rettegni a spagettiktól amiket itt lehet majd alkotni ha nem akarsz időnként rendezkedni. -
#8 hát,akkor igy a játszhatóság igencsak limitált,hogy végtelen a nyersanyag,és indok sincs tovább menni vagy vonatot csinálni pl új szénmezőkért...mondjuk az adott méretű pályán ez eleve bukta,legalább procgen pálya kellett volna,nem lett volna szégyen ezt sem lemásolni a factoriotól :D
Hogy ha tovább akarod növelni a termelést rá lennél kényszerítve bányatelepek építésére,védelmére,vonatrendszerek a főbázishoz szállításhoz stb stb,ez az ami a factorioban izomjól ki van találva...
bár a cég csak pár emberes,ez is szép hogy megcsinálták eddig
Kicsit hanyatlott akkor a kezdő lelkesedésem..
Utoljára szerkesztette: Caliph, 2019.03.20. 17:41:14 -
Xsillione #7 Kijött az early access változat, mostmár lehet kicsit tovább haladni majd a gyártelepítésnél.
A méretre nincs panasz, persze lehetne nagyobb, bár tartalom kétséges, hogy lenne is abban, mivel a források végtelenek, így csak akkor kell további forráss, ha új terméket hozol be és már minden elhasztáltál a korábbiból, illetve amikor új fajta nyersanyaghoz férsz hozzá. Plusz lehet felfelé is terjeszkedni, azaz a használható felületett simán megtudod többszörözni ha pár szintet építesz még a gyáradhoz.
Itt egy új helyszínen (második kezdő opció) létrehozott gyár alapjairól szóló videosorozat, lesz majd szép repülő gyár, ha marad az, hogy az alapok alá nem kell alap:) -
#6 remélem elég nagy lesz a játéktér,ahogy látom vonatokkal meg kamionokkal is lehet szállítani...procgen lenne a legjobb :D
30km2,nem nagy...
skyrim volt 37km2
Utoljára szerkesztette: Caliph, 2019.03.12. 09:42:05 -
#5 "A Goat Simulator fejlesztői merőben más vizekre eveznek új játékukkal. A Coffee Stain Studios most egy sokkal komolyabb projekttel próbálkoznak.
A Satisfactory elsőre egyértelműen a No Man's Sky látványvilágát idézi, ám a felszín alatt valószínűleg egy sokkal változatosabb kis program rejlik.
Úgy fest, hogy a célunk egy idegen bolygó kolonizálása lesz, már ami az építkezésest illeti. A hatalmas nyílt világban szerencsére nem leszünk egyedül, ugyanis a haverokkal együtt is lehetőségünk lesz felfedezni és beépíteni az ismeretlent."
Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.03.12. 02:10:26 -
Xsillione #4 Hmm, nem 19.-én, bár majdnem mindegy is.
Itt egy pár video a játék hétvégi állapotáról. -
Mate122 #3 A játék 2019-03-17 jelenik meg early access formában.
Utoljára szerkesztette: Mate122, 2019.03.11. 18:58:08 -
Mate122 #2 -
Mate122 #1 Satisfactory
Hivatalos oldal
Twitter
Facebook
Epic Games oldal
Utoljára szerkesztette: Mate122, 2019.03.11. 18:51:33