7
  • petrov144
    #7
    Az autóverseny az utolsó néhány évben már átalakult mérnökök háziversenyévé, és a kommentátorok attól esnek transzba, ki mennyire tudja kímélni a gumit. Ez is érdekes persze, a fizikaszakkör is az.. a kérdés hogy kinek.
  • coyote55
    #6
    Ezt a "levedlett motort" honnan vetted? :O
  • Macropus Rufus
    #5
    "Összesen 10 csapat van."
    ok, pontosítok: Csapatonként 2 autóval. Akkor ez 20 autó. Ennek a 20-nak közel fele 2019-es motorral megy a másik fele meg a levedlett tavalyi motorokkal.

    "Nőtt a nézőszám, az előző évadhoz képest. "
    és ez jelent bármit is a következő 11 évre vonatkoztatva? Nem sokat.
    Utoljára szerkesztette: Macropus Rufus, 2019.02.18. 16:23:49
  • molnibalage83
    #4
    Nő a világ fiatalkorú lakossága. A kérdés, hogy ezzel arányosan nőtt-e vagy sem.

    Én 2014 szezon első futamán bealudtam. Azóta egy bakuit láttam véletlenül és semmiféle késztetés nincs bennem, hogy nézzem.
  • ToxiMaxi
    #3
    "tob10-es banda levedlet motorjait használja"
    Összesen 10 csapat van.

    "Az F1 ideje már lejárt"
    Nőtt a nézőszám, az előző évadhoz képest.
  • Macropus Rufus
    #2
    "Samara leszögezte, hogy valójában arra használják a versenyadatokat, hogy tisztességet feltételeket és esélyegyenlőséget biztosítsanak a száguldó cirkusz világában a résztvevőknek."
    ez milyen sz@r duma. Esélyegyenlőség egy olyan versenyen ahol a csapatok közel fele a tob10-es banda levedlet motorjait használja. Már egy ideje az EF1 nézem. Érdekesebb. Innovatívabb. Látványosabb. Az F1 ideje már lejárt. Sztem a 2020-as évek végére már nem lesz ilyen népszerű az F1.
  • Timbu
    #1
    "A McLaren például a tavalyi szezonban 40 000 változtatást eszközölt a két versenyautóján. Amennyiben csak a számokat nézzük, akkor 20 percenként került fel egy módosítás a kocsikra."

    És ahogy tudjuk, ezek a változtatások egytől-egyig beváltak. :P