10
  • toza #10
    weblapjukon levo videobol jol latszik pedig .

    ergyertelmuen azt szeretnek hogy az utas lefejelje az uveget es kalimpalva szetverje a headsetet- orrat - kezet- kocsit es vagy az elotte vezeto tarkojat ,hogy igy megnagyobb eselyuk legyen balaset szenvedni.
    ugyancsak torekednek ,hogy ne hasznalja az utas a biztonsagi ovet sem,minekisaz?
    Utoljára szerkesztette: toza, 2022.03.16. 19:15:36
  • Gauge
    #9
    Az elmagyarázza nekem vki, hogy mi értelme van VR-zni az autóban? Szégyellem magam, de kurvára nem értem, pedig próbálkozom...
    Utoljára szerkesztette: Gauge, 2019.01.18. 21:20:00
  • esemve
    #8
    Annyira ez nem új, sőt sokkal menőbb a Renault SYMBIOZ tanulmányautója ami már kész egy ideje, level 4-esnek önvezetőnek mondja magát. Ott konkrétan "vezetéshez" is használható a VR szemüveg, h ne unalmas tájat/sötétben semmit láss, tehát pl ha autópályán mész mucsaröcsöge és bűzöspusztakő között, akkor felveszed a VR szemüveget és érdekesebb tájat kapsz, miközben ugyanúgy látszódik a körülötted lévő forgalom digitalizált verziója.


    Utoljára szerkesztette: esemve, 2019.01.14. 10:58:02
  • M2 #7
    Persze, mert már mindenki VR-ozik mindehol, csak a kocsi maradt ki. Kínlódás ezerrel.
  • Sir Cryalot
    #6
    Épp ellenkezőleg, ingyenreklám kategória, amiben a közelkeleti fazon is token / bait.
  • SanMaster
    #5
    Ekkora baromságot... remélem sok pénz toltak a fejlesztésbe
  • mortep
    #4
    Kb. ez jutott eszembe, ha nem én vezetek hajlamos szokatam lenni a rosszulétre, ha megpróbálok mobilozni, akkor ez csak erősödik, vr szemüveggel meg valószínűleg kivétel nélkül lerókáznék mindenkit az autóban.
  • kvp
    #3
    A regi amerikai kocsikban mar volt. Az elso ulopad lehajthato volt a masodik pad szeleig, franciaagyat formalva. Az ilyen kialakitasu autok az autosmozi latogatok legkedveltebb jarmuvei voltak. Aztan ezt kiszoritotta par ujabb fejlesztes mint a biztonsagi ov, a fejtamla meg a kozepkonzol. A regi kalsszikus amerikai autokban egyik sem volt, sot a kedvencemben oszlopok sincsennek, csak egy ket oldalt hajlitott szelvedo, a tetejen a vaszonteto rogyito csikjaval. Fejreallni, teherauto ala becsuszni, szembol, hatulrol vagy oldalrol utkozni ugyan nem szabad vele, de legalabb az eros motorhoz es hidraulikus valtohoz virsligumik es dobfekek tartoznak. Szoval megy csak kanyarodni vagy megallni ne probaljunk vele. Na egy ilyen autoban tenyleg elmeny menni, foleg nyilegyenes, ures uton, padlogazzal.

    Egyebkent az Audis otlet erdekes, csak varosi araszolasnal nem sokat er, orszaguton meg nincs hirtelen kanyar. Kanyargos terepen meg felelotlenseg gyorsan menni. Max. versenypalyan van ertelme, de ott meg a sima kilatas is erdekes szokott lenni.
  • Cat #2
    azért megnézem majd a tulaj arcát, amikor vagizni akar az új audijával, és ezek után a hátsó ülésen lévő, a játékot nagyon élvező haverja belehány a nyakába.
  • bundasjezus
    #1
    Inkább tegyenek franciaágyat az utastérbe, hogy a párok inkább egymást szórakoztathassák, ahelyett, hogy az autó szórakoztatná őket. Annak még értelme is lenne.