147
The Outer Worlds
  • Quintall
    #147
    Sajnálom, hogy nekem kell kimondanom: Nem rólad és az ismerőseidről készül statisztika, hanem a "globális" adatokból vesznek átlagot.
    A "sok barom" hozza a pénzt, attól hogy te és a netbarátaid csalódottan nem vesznek több játékot, attól még nem lesz bukás. A stílusodat elnézve ti úgysem vagytok sokan, bár ez így is túl sok.
  • PiszkosFred
    #146
    Nagyon sajnalom, hogy csak ilyen frusztralt es vegtelenul ostoba modon tudsz valaszolni. Tovabbi szep napot.
  • Xsillione #145
    Nem haragszom balfaszka, ám nem a sarki haverom mondja, hogy az első trilógiát feljavított formában (eredetiben sosemvolt lehetőségem) moziban néztem, nemegyszer, az új trilógiát (prequel), szintén, bár csökkenő lelkesedéssel, a mostani esetében az első részt moziban néztem, a másodikat már csak virágboltban, a harmadikat meg vélhetően sehogysem, és nem egyedül vagyok, de azért mond csak a faszságodat, hogy nem bukott meg.

    A Bethesda gámái hasonlóak, ES 2-4 és közte mind azonnal kötelező volt (még a gyengébb darabok is), a skyrimet is el lehetett tolni, F3 és NV szintén ott volt a szeren, bár nem tökéletes egyik sem. F4 telepítése tovább tartott, mint amít játszottam vele, F76 még csak lázba sem hozott, utána meg mai napig szopás azoknak, akik öntik bele a pénzt. Starfall alig izgat, ES 6 vélhetően próbát kap, ám ha tovább haladnak az egyszerűsítés felé, akkor az sem ér meg egy órát sem. Ám biztosan nyavalygás.

    A tömeg lehet, hogy termeli a zsetont, ám attól még meghagyom a legyeknek amit ők szeretnek.
    Utoljára szerkesztette: Xsillione, 2019.11.15. 10:41:40
  • zorrobomber
    #144
    Drágám a kölykök összementek the Game? Hát, szerintem zseniális ötlet :)
  • Daermon
    #143
    Az megvan, hogy az Obsidian új játéka egy gyerekes survival játék lesz? :D Szerintem az MS nem érti ezt a játékfejlesztés dolgot :D
    Grounded bejelentés
    Eléggé megdislikeolták :D


    Miután kiröhögtem magam viszont szomorú is lettem, innentől nagyon nem reménykedem már PoE3, TOW 2-ben. De lassan már egy új Obsidianos RPG-ben sem.
  • PiszkosFred
    #142
    > nagyon sok többet nem vesz semmilyen bethesda gámát,

    Gamer hiszti, mint egy óvodás, akinek elvették az uzsidobozát. Jogosnak jogos, mert minden vélemény jogos, de a nagy esküdözés és fogadkozás kb. addig tart, mint az aranyhal memóriája... Ugyanúgy meg fogja venni a Starfieldet vagy a TES VI-t a habzó szájjal hisztizők 90%-a, ez már csak így működik.

    > az első két disney SW film milliárdokat hozott, ám ettől még nem sikeresek, mert a következő már a kötlségeit sem biztos, hogy visszahoza, az IP pedig haldoklik.

    Ne haragudj, de ne higgy el mindent, amit a sarki Star Trekes fűszeres haverod mesél. Jelenleg majdnem az Endgame elővételi rekordját is megdöntötte a Rise of Skywalker, és a Disney gennyesre fogja magát keresni rajta. De már előtte, a mai Mandalorian premiert is milliók várják, szintén szép summát hozva ott, ahol elérhető a szolgáltatás. Visszahozza az árát, emiatt ne aggódj.

    A sztorivezetés és a világépítés minősége bicsaklott meg, ez tény, sokan így látják, de attól még a világ legjövedelmezőbb franchiseja.

    > nem ettől sikeres vagy sem egy játék

    Vegyük külön a szakmai sikert és a pénzügyi sikert, mert a kettő egymástól független. Lehet kritikai siker egy indie/független alkotás is úgy, hogy nem hoz, csak minimális bevételt, ahogy lehet szakmailag egy rossz játék/film az is, ami milliárdokat termel a moziba/boltokban.

    > hogy mindig van elég barom

    Egyetértek, de sajnos amíg nem az én pénzemet költik, nem nem tudok mit tenni. Viszont, amíg pedig ÉN az én pénzemet költöm, addig meg másnak semmi köze hozzá. :)
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.12. 10:44:41
  • Xsillione #141
    Nem volt sikeres, abból a 15 millióból nagyon sok többet nem vesz semmilyen bethesda gámát, az első két disney SW film milliárdokat hozott, ám ettől még nem sikeresek, mert a következő már a kötlségeit sem biztos, hogy visszahoza, az IP pedig haldoklik.

    Az, hogy mindig van elég barom, hogy egyáltalan létezzenek, az elég baj, ám nem ettől sikeres vagy sem egy játék, hanem a következőnél látszik majd meg.
  • fluency
    #140
    Ez nem kérdés. :)
  • grebber
    #139
    A kiadót szerinted melyik érdekli jobban Nem kell válaszolni mindenki tudja $$$$$
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.11.12. 08:49:56
  • fluency
    #138
    Az anyagi siker nem egyenlő a kritikai sikerrel.
  • grebber
    #137
    "A F4 nem volt túl sikeres" aha 15 milliós eladás az nem sikeres... Mesélj még

    Az Outer Worlds 5 rész alatt sem érné el ezt a számot..

  • Xsillione #136
    Bár nagyon jó a gáma, nagyon sokat segített, hogy ideális időben érkezett, az F4 nem volt túl sikeres, az F76 katasztrófájánál jelentették be, és az F76 egész évben szolgáltatta a hogyan ne példákat, ráadásul a fizetős akciót is épp most dobták be. Plusz még az RDR2 pc-s vátozat előtt kijött, így nem egy túltelített piacra esett be.
  • grebber
    #135
    Hol látsz te az Outer Worldsről ilyen számokat?
  • PiszkosFred
    #134
    Az elso resz nagyot szolt, hianypotlo volt, meglovagolta a nosztalgiat, de sajnos a vele egy idoben erkezo DOS 1. majd annak a 2. resze letarolta a piac maradekat, amit jol bizonyit, hogy kozben felkertek oket a Baldurs Gate III-ra is. A klasszikus infinity/aurora motorral keszult jatekok stilusanak a kedveloi szamara pedig idokozben megjelentek a korabbi Black Isle/Bioware rpgk remasterei is (konzolra is), ott volt a Walstelands 2 is, stb. igy a piac jelenleg tele van az izometrikus klasszikus rpgkkel.

    Az Obsidian mindent jol csinalt, csak menet kozben ugy alakult, hogy egyelore nincs igeny a folytatasra. Majd par ev mulva megint eloveszik es johet a harmadik resz. Addig meg csinaljak azt, amihez ertenek, rpgket, de mas stilusban, lasd TOW, amelyben tobb potencial van (mind sztori, mind anyagi szempontbol), mint a POE esetleges harmadik reszeben.

    Szerintem.

    (POE 1, kb. 1 misi eladott peldany felett jarhat 4 ev alatt, a POE 2 alig parszaz ezer felett 2 ev alatt, a TOW viszont par het alatt millios eladast produkalt es meg korant nincs vege.)
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.11. 21:35:19
  • Although
    #133
    Igen, ez is egy nézőpont. Nekem még ott a második. Karácsonyt néztem ki rá. Biztos nagy élmény lesz :)
    Lehet ez is ok én is sajnáltam rá a pénzt. Ez az én hibám. Ők azt gondolták ez ugyanaz mint a modern játékok.
    Nekem és talán sokaknak így kellett volna gondolni. Nem kell mentegetőzni. Ők mos tényleg nem értik.
    Persze olvasom az okosokat a PC dome forumon is. Viszont nem okoskodom ezt elbasztam. Én is. Ők meg csalódottak joggal.
    Valami megváltozott.
  • PiszkosFred
    #132
    Unreal motor, bar nem ertek hozza, de szerintem nem okozhat problemat a nyelvi fileokhoz valo hozzaferes.
  • grebber
    #131
    Valaki nézte a fájlokat lehet-e magyarítani? (Nem ms store mert azt lehetetlen hanem epic szarét)
  • PiszkosFred
    #130
    Nekem eleg volt abbol ket resz, igy legalabb tobb ido es energia marad a TOW bovitesere, folytatasara.
  • Although
    #129
    Gyanítható volt. Ez a műfaj már nem termel pénzt csak nagyon kis csapatok fognak készíteni ilyet mint Shadowrun is volt.
    PoE III.
  • MrStokes
    #128
    Igencsak fejen talaltad a szoget! :)
  • zorrobomber
    #127
    Az Ubisoft-nak már megcsinálták a South Park játékot. Ok, biztos az se AAA mert nem volt nagy marketingje. Sajnos nem látok bele kívülről a költségekbe.
  • PiszkosFred
    #126
    Tisztaban vagyok vele, hogy nem volt benne, emiatt aggodok. Teged nem erint, emiatt nem aggodsz, en viszont igen.
  • grebber
    #125
    Várd ki a végét... Ebben még nem volt benne a ms nem tudjuk a köv cuccba mennyire szólnak majd bele
  • PiszkosFred
    #124
    Es ezert felt az egyszeri gamer, amikor olvasta, hogy az MS felvasarolta oket...
  • Xsillione #123
    "de ha ez nem AAA játék,"

    Hibátlanul indult és megy egymillió patch nélkül, innen tudhatod, hogy nem AAA, nincs érkezéskor bolt mikro és makrotranzakciókkal megspékelve, amiket folyamatosan a pofádba tol, innen tudhatod, hogy nem AAA, nincs bejelentett DLC özön és season pass,...
  • zorrobomber
    #122
    Ja látom, Private Division.
  • PiszkosFred
    #121
    Plusz ne felejtsd ki a fejlesztesre szant koltseget. Ezt meg az Obsi az MS nelkul kalapalta ossze, toredek penzbol a nagyokhoz kepest. De, szerencsere a minoseg az forditottan aranyos jelen esetben :)
  • zorrobomber
    #120
    Tudom, azt hittem hogy ezt is már a Microsoft adta ki.
  • lwb
    #119
    Az AAA játék az nem azt jelenti, hogy jó (vagy hogy rossz), hanem hogy nagy kiadó adja, nagy marketing mellett, nagy pénzért. Pl. kb minden, amit az EA ad ki, vagy az Ubi vagy a Bethesda akár. Most, hogy a MS alá került az Obsidian, most már várható AAA játék az Obsidiantól is, de a TOW még nem az.
  • zorrobomber
    #118
    Értem én hogy Gamestar, de ha ez nem AAA játék, akkor mi az? A review-knál is ez volt az érzésem, hogy valahogy nem merték a játékra azt mondani, hogy kurvajó, miközben titokban mindenki rommá szórakozta magát rajta. Közben elővettem az F4-et is, és mérföldekkel csiszoltabb élmény, mint az.
    Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2019.11.09. 13:01:40
  • grebber
    #117
    The Outer Worlds - minden várakozást felülmúlóan népszerű
  • JonasSandor
    #116
    Ez baromság mert nálam 120 felett van az fps. Legalábbis a legelején.
  • Palinko
    #115
    Igen az ugrást én is észrevettem de mivel nem ugrálok... Biztos annyira látványosnak akarták az animációt hogy túlzásokba estek annak időtartamával.
  • Bokafix2
    #114
    Nyugi, ott annál a szorosnál nekem is gond volt, egy apró szaggatás. Nekem az ugrás a zavaró... olyan mintha holdgravitáció lenne, mert tök lassan ugrok és esek.
  • Palinko
    #113
    Ahogy mondod ezért extrán vicces, hogy a Radeon Ryzen logo ott van közben tesztben meg érezhetően többet ki lehetne azokból a kártyákból hozni, majd lehet patchelik. Még nálam is volt mikor beakadt pedig Radeon VII meg full hd alatti felbontás és csak very highon volt :D Na fel is teszem ultrára hátha jobb lesz. Jó nem valami nagy akadás volt csak mentem át valami szoroson és láthatóank megreccent, lehet ez inkább töltési gond.
  • PiszkosFred
    #112
    Pedig ott az AMD logo az elejen, mint kiemelt partner.
  • Palinko
    #111
    Kár hogy leszarták az AMD kártyákat.
  • grebber
    #110
    Outer Worlds Benchmark Test & Performance Analysis
  • kill3r21
    #109
    Nagyon bejön a game, eskü úgy eltelt ma 6-8óra vele, hogy észre sem vettem :D
  • grebber
    #108
    Some tweaks to disable the horrible Blur/DOF/Chromatic Abberation
    (found it on reddit)

    inside \AppData\Local\Indiana\Saved\Config\WindowsNoEditor
    edit the Engine.ini file with notepad and add these line to the end:

    [/Script/Engine.RendererSettings]
    r.DepthOfFieldQuality=0
    r.SceneColorFringe.Max=0
    r.PostProcessAAQuality=0

    The game looks much better now