161
The Outer Worlds
-
hunbalee #161 -
hunbalee #160 A Microsoft egyszerűen kivette a Take-Two kezéből a The Outer Worlds szériát -
hunbalee #159 The Outer Worlds eladásai átlépték a 3 milliós álomhatárt
Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2021.05.20. 00:50:06 -
hunbalee #158 Next-genesedett a The Outer Worlds -
hunbalee #157 Jövő héten újra kiegészül a The Outer Worlds -
Although_ #156 Lehet lesz most, hogy a Microsoft a tulaj. Végiggondolva az EA vagy ők a jobb. Eddig mérföldek a micro javára. Kiderül a következő skyrim szerű játéknál amit az obsidian kiad. A leírat szerint a Mesterek alkotni fognak. Jó lesz egy versenytárs a CD-nek. -
#155 Jöhetne hozzá egy series x next-gen patch is ... Kész vicc, hogy locked 30 fps. -
hunbalee #154 The Outer Worlds – Murder on Eridanos Expansion Announced, Out by March End -
#153 Október 23án jön steamre -
#152 Én emlékszem rosszul vagy tényleg az hangzott el a MS júliusi showján, ahol a Peril on Gorgon reveal is volt, hogy "amit ma itt bemutatunk, az minden day1 ingyé jár minden game pass előfizetőnek"? Csak mert a Peril on Gorgon kurvára nem jár. Gáláns 460 forintos kedvezményt jelent (10% kb) a game pass előfizetésem. És igen, tudom, hogy dlc-k nem szoktak benne lenni a game passban, de ez konkrétan elhangzott a show alatt és nem a tavaly TOW-ot mutatták be, az alapjátékot, hanem a kieget.
Oh well, amúgy is elég gyenge lett. Kizárt, hogy pénzt adjak érte. -
fluency #151 Van respawn. Supernova szinten nincs automata mentés, csak a hajón lehet menteni. A companionok halnak csak meg végleg ezen a nehézségi szinten úgy tudom.
A cuccokat a hajón érdemes tárolni, nekem onnan nem tűnt el semmim.
Kezdő karakter úgy állítod be ahogy akarod. :)
Viccet félretéve, sneak/lockpick/hacking nem árt. Minden más a játékstílusodra van bízva.
A botanikus laborba már nem emlékszem, hogy jutottam be, de itt egy leírás. -
horthy #150 Most kezdtem a játékot ! Volna pár kérdésem . Igaz-e hogy nincs respawn a játékba ? Hogy állitsam be a kezdő karaktert ( mi a legaktuálisabb ) ? A botanikus laborba hogyan lehet eljutni az első pályán utba van a láva ? Ja és hol tároljam a cuccaim ahol nem lopjak el ?
Utoljára szerkesztette: horthy, 2020.08.28. 17:06:06 -
#149
Kár hogy a PC-s Xbox app egy rakás trágya, így most megint nem tudok játszani vele... úgy hogy már fel volt rakva. -
#148 Sztori DLC-t kap a játék -
Quintall #147 Sajnálom, hogy nekem kell kimondanom: Nem rólad és az ismerőseidről készül statisztika, hanem a "globális" adatokból vesznek átlagot.
A "sok barom" hozza a pénzt, attól hogy te és a netbarátaid csalódottan nem vesznek több játékot, attól még nem lesz bukás. A stílusodat elnézve ti úgysem vagytok sokan, bár ez így is túl sok. -
#146 Nagyon sajnalom, hogy csak ilyen frusztralt es vegtelenul ostoba modon tudsz valaszolni. Tovabbi szep napot. -
Xsillione #145 Nem haragszom balfaszka, ám nem a sarki haverom mondja, hogy az első trilógiát feljavított formában (eredetiben sosemvolt lehetőségem) moziban néztem, nemegyszer, az új trilógiát (prequel), szintén, bár csökkenő lelkesedéssel, a mostani esetében az első részt moziban néztem, a másodikat már csak virágboltban, a harmadikat meg vélhetően sehogysem, és nem egyedül vagyok, de azért mond csak a faszságodat, hogy nem bukott meg.
A Bethesda gámái hasonlóak, ES 2-4 és közte mind azonnal kötelező volt (még a gyengébb darabok is), a skyrimet is el lehetett tolni, F3 és NV szintén ott volt a szeren, bár nem tökéletes egyik sem. F4 telepítése tovább tartott, mint amít játszottam vele, F76 még csak lázba sem hozott, utána meg mai napig szopás azoknak, akik öntik bele a pénzt. Starfall alig izgat, ES 6 vélhetően próbát kap, ám ha tovább haladnak az egyszerűsítés felé, akkor az sem ér meg egy órát sem. Ám biztosan nyavalygás.
A tömeg lehet, hogy termeli a zsetont, ám attól még meghagyom a legyeknek amit ők szeretnek.
Utoljára szerkesztette: Xsillione, 2019.11.15. 10:41:40 -
#144 Drágám a kölykök összementek the Game? Hát, szerintem zseniális ötlet :) -
Daermon #143 Az megvan, hogy az Obsidian új játéka egy gyerekes survival játék lesz? :D Szerintem az MS nem érti ezt a játékfejlesztés dolgot :D
Grounded bejelentés
Eléggé megdislikeolták :D
Miután kiröhögtem magam viszont szomorú is lettem, innentől nagyon nem reménykedem már PoE3, TOW 2-ben. De lassan már egy új Obsidianos RPG-ben sem. -
#142 > nagyon sok többet nem vesz semmilyen bethesda gámát,
Gamer hiszti, mint egy óvodás, akinek elvették az uzsidobozát. Jogosnak jogos, mert minden vélemény jogos, de a nagy esküdözés és fogadkozás kb. addig tart, mint az aranyhal memóriája... Ugyanúgy meg fogja venni a Starfieldet vagy a TES VI-t a habzó szájjal hisztizők 90%-a, ez már csak így működik.
> az első két disney SW film milliárdokat hozott, ám ettől még nem sikeresek, mert a következő már a kötlségeit sem biztos, hogy visszahoza, az IP pedig haldoklik.
Ne haragudj, de ne higgy el mindent, amit a sarki Star Trekes fűszeres haverod mesél. Jelenleg majdnem az Endgame elővételi rekordját is megdöntötte a Rise of Skywalker, és a Disney gennyesre fogja magát keresni rajta. De már előtte, a mai Mandalorian premiert is milliók várják, szintén szép summát hozva ott, ahol elérhető a szolgáltatás. Visszahozza az árát, emiatt ne aggódj.
A sztorivezetés és a világépítés minősége bicsaklott meg, ez tény, sokan így látják, de attól még a világ legjövedelmezőbb franchiseja.
> nem ettől sikeres vagy sem egy játék
Vegyük külön a szakmai sikert és a pénzügyi sikert, mert a kettő egymástól független. Lehet kritikai siker egy indie/független alkotás is úgy, hogy nem hoz, csak minimális bevételt, ahogy lehet szakmailag egy rossz játék/film az is, ami milliárdokat termel a moziba/boltokban.
> hogy mindig van elég barom
Egyetértek, de sajnos amíg nem az én pénzemet költik, nem nem tudok mit tenni. Viszont, amíg pedig ÉN az én pénzemet költöm, addig meg másnak semmi köze hozzá. :)
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.12. 10:44:41 -
Xsillione #141 Nem volt sikeres, abból a 15 millióból nagyon sok többet nem vesz semmilyen bethesda gámát, az első két disney SW film milliárdokat hozott, ám ettől még nem sikeresek, mert a következő már a kötlségeit sem biztos, hogy visszahoza, az IP pedig haldoklik.
Az, hogy mindig van elég barom, hogy egyáltalan létezzenek, az elég baj, ám nem ettől sikeres vagy sem egy játék, hanem a következőnél látszik majd meg. -
fluency #140 Ez nem kérdés. :) -
#139 A kiadót szerinted melyik érdekli jobban Nem kell válaszolni mindenki tudja $$$$$
Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.11.12. 08:49:56 -
fluency #138 Az anyagi siker nem egyenlő a kritikai sikerrel. -
#137 "A F4 nem volt túl sikeres" aha 15 milliós eladás az nem sikeres... Mesélj még
Az Outer Worlds 5 rész alatt sem érné el ezt a számot..
-
Xsillione #136 Bár nagyon jó a gáma, nagyon sokat segített, hogy ideális időben érkezett, az F4 nem volt túl sikeres, az F76 katasztrófájánál jelentették be, és az F76 egész évben szolgáltatta a hogyan ne példákat, ráadásul a fizetős akciót is épp most dobták be. Plusz még az RDR2 pc-s vátozat előtt kijött, így nem egy túltelített piacra esett be. -
#135 Hol látsz te az Outer Worldsről ilyen számokat? -
#134 Az elso resz nagyot szolt, hianypotlo volt, meglovagolta a nosztalgiat, de sajnos a vele egy idoben erkezo DOS 1. majd annak a 2. resze letarolta a piac maradekat, amit jol bizonyit, hogy kozben felkertek oket a Baldurs Gate III-ra is. A klasszikus infinity/aurora motorral keszult jatekok stilusanak a kedveloi szamara pedig idokozben megjelentek a korabbi Black Isle/Bioware rpgk remasterei is (konzolra is), ott volt a Walstelands 2 is, stb. igy a piac jelenleg tele van az izometrikus klasszikus rpgkkel.
Az Obsidian mindent jol csinalt, csak menet kozben ugy alakult, hogy egyelore nincs igeny a folytatasra. Majd par ev mulva megint eloveszik es johet a harmadik resz. Addig meg csinaljak azt, amihez ertenek, rpgket, de mas stilusban, lasd TOW, amelyben tobb potencial van (mind sztori, mind anyagi szempontbol), mint a POE esetleges harmadik reszeben.
Szerintem.
(POE 1, kb. 1 misi eladott peldany felett jarhat 4 ev alatt, a POE 2 alig parszaz ezer felett 2 ev alatt, a TOW viszont par het alatt millios eladast produkalt es meg korant nincs vege.)
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.11. 21:35:19 -
Although #133 Igen, ez is egy nézőpont. Nekem még ott a második. Karácsonyt néztem ki rá. Biztos nagy élmény lesz :)
Lehet ez is ok én is sajnáltam rá a pénzt. Ez az én hibám. Ők azt gondolták ez ugyanaz mint a modern játékok.
Nekem és talán sokaknak így kellett volna gondolni. Nem kell mentegetőzni. Ők mos tényleg nem értik.
Persze olvasom az okosokat a PC dome forumon is. Viszont nem okoskodom ezt elbasztam. Én is. Ők meg csalódottak joggal.
Valami megváltozott.
-
#132 Unreal motor, bar nem ertek hozza, de szerintem nem okozhat problemat a nyelvi fileokhoz valo hozzaferes. -
#131 Valaki nézte a fájlokat lehet-e magyarítani? (Nem ms store mert azt lehetetlen hanem epic szarét) -
#130 Nekem eleg volt abbol ket resz, igy legalabb tobb ido es energia marad a TOW bovitesere, folytatasara. -
Although #129 Gyanítható volt. Ez a műfaj már nem termel pénzt csak nagyon kis csapatok fognak készíteni ilyet mint Shadowrun is volt.
PoE III. -
#128 Igencsak fejen talaltad a szoget! :) -
#127 Az Ubisoft-nak már megcsinálták a South Park játékot. Ok, biztos az se AAA mert nem volt nagy marketingje. Sajnos nem látok bele kívülről a költségekbe. -
#126 Tisztaban vagyok vele, hogy nem volt benne, emiatt aggodok. Teged nem erint, emiatt nem aggodsz, en viszont igen. -
#125 Várd ki a végét... Ebben még nem volt benne a ms nem tudjuk a köv cuccba mennyire szólnak majd bele -
#124 Es ezert felt az egyszeri gamer, amikor olvasta, hogy az MS felvasarolta oket... -
Xsillione #123 "de ha ez nem AAA játék,"
Hibátlanul indult és megy egymillió patch nélkül, innen tudhatod, hogy nem AAA, nincs érkezéskor bolt mikro és makrotranzakciókkal megspékelve, amiket folyamatosan a pofádba tol, innen tudhatod, hogy nem AAA, nincs bejelentett DLC özön és season pass,... -
#122 Ja látom, Private Division.