16
  • Omega
    #16
    Ezzel még nem játszottam, de az utolsó tomb raider nem volt olyan rossz, mint amit írtok. Fő jellemzése, ami megmaradt bennem: nagy bejárható területeken elszórva előfordulnak fejtörők és a sztorihoz kapcsolódó feladatok, mindez nem fullad unalomba, mint a ubisoftos gamek. A 2000-es évek óta ez a leírás kifejezetten jól hangzik.
  • Elef
    #15
    Relixo: Hehe, teljesen igaz amit írsz a mai férfiakról, már legalább 50%-a ilyen a családosoknak, ugyanakkor nem hiszem, hogy sokkal jobb volt a régi "szép" időkben, mikor az "igazi" férfi munka után részegen hazament és szétverte a családját.

    Amúgy a TR legelső része a legtöbb embernek meghatározó élmény (nekem is), mikor az első Voodoo kártyán végre zökkenőmentes futott az volt a menyország :). De az igaz hogy az értelmetlen "logikai" fejtörőkhöz csak a kényszeres autistáknak volt türelme, az újabb verziókat sokkal többre tartom felnőve, habár kevésbé élvezem (:P)
  • Danecay
    #13
    Miért, számodra ez annál többet jelent? Akkor ott komoly gondok vannak, de legalább megoldott a szexuális életed :D
  • Ender Wiggin #11
    Mellesleg vagy 120 millióba került a fejlesztés reklámmal együtt, és ehhez képest messze a leggyengébb az eladási mutató a három játék közül. Soha az életben nem hozza vissza a költségeket. Remélhetőleg az Eidos Montreal nem megy tönkre a kudarctól...
  • Ender Wiggin #10
    Ez oké, de a régi játék lényege maga a puzzle volt. A mostaniban csak díszlet a színtiszta gyilkolás mellett. Lara egy kiborg, és ha a régi puzzle-nak semmi értelme nem volt, akkor sajnos ezúttal magának az egész TR univerzumnak ninc ssemmi értelme. Hihető, mi? Jujj.
  • Gladiator
    #9
    Bar ezzel meg nem jatszottam, de elmeletileg ebben a sirok mar tenyleg komoly fejtorest okoznak. Az ok, hogy a regebbi sokkal nehezebb volt, csak eppen semmi ertelme nem volt az abban levo fejtoroknek: ussz be egy vizalati folyosoba, ahol huzz meg egy kart, ami a palya masik vegen kinyit valamit, ott valami teljesen random fejtorot talalsz, ami kinyit egy ajtot, ami mogott ott van a foldon egy kulcs egyik fele, majd menj el a palya masik vegere, megint valami full random helyen huzz meg egy kapcsolot, ami kinyit egy ajtot, ahol ott a kulcs masik fele, amit osszerakva, tovabb mehetsz a kovetkezo palyara.

    semmi ertelme nem volt. az ujban legalabb "hihetoek" a fejtorok es nem full ertelmetlen kihivasok.
  • Ender Wiggin #8
    épp csak agy nem kell hozzá. semmi köze annak a nosztalgiához, hogy a TR-ből tucat akciójáték lett (ami gyakorlatilag minden elemét más jétékból lopta), a főhősből meg gyilkológép.
  • petrov144
    #7
    Sokan lehúzzák az "új" Lara-vonalat, pedig jóval többet nyújt, mint a régi nagymellű, lövöldözős Lara.
    Annyi, hogy a korszellemnek megfelelően egyszerűbbek gyorsabbak a fejtörők, van fejlődésfa, több az akció. Úgy érzem, ezeknek a kritikáknak az alapja inkább a nosztalgia faktor.
  • Ender Wiggin #6
    a cím találó, ez tényleg csak az árnyéka az igazi Tomb Raidernek...
  • Dante73
    #5
    Nézd, annak aki biztos a férfiasságában... Nem tudom, miért lenne ciki? Csak pixelek a képernyőn...
    Utoljára szerkesztette: Dante73, 2018.09.23. 20:39:46
  • raveride
    #2
    SFM, Rule34 artist-ok, munkára fel! :D
  • Rita79
    #1
    Nagyon jó játék, ajánlom minden TR kedvelőnek. Néhány helyen kissé túlzásba viszik Lara halálát, amikor leesik. Gondolok itt amikor farkasok szedik szét a verem alján. Elég lett volna sztem egy sima leesés és meghalás, majd reload.