24
  • esztyopa
    #24
    Ne hőbőrögjtek!
    /Még/ nem kötelező napi 2-3 órát nézni az idegesítő reklámokat.
    /Majd akkor kezdjetek aggódni,ha nincs meg a napi 2-3-4 órás kvóta,akkor lekapcsol a net/
    Utoljára szerkesztette: esztyopa, 2018.08.31. 20:06:16
  • ostoros
    #23
    Ami kimaradt: hogy bármit veszel, annak árába beépül a reklám költsége. Vagyis magánemberként bizony kifizeted a reklám árát, ami megy a guglinak. A gugli milliárdjait, ahogy a többi reklám cégét is, mi dobjuk össze, mindannyian.
  • zola2000
    #22
    Azt csinálják (youtube red)
  • barret
    #21
    Nálam nincs reklám a Youtube-on sem. Én csinálok valamit rosszul? :D
  • Macropus Rufus
    #20
    Az AT&T esetet ismered. Ott szabdaltak rendesen, a monopol elkenes törvény ėrtekmében.
  • molnibalage83
    #19
    Nagyságrendekkel hozzáférhetetlenebb és drágább források, mindkettő nehezen kershező.
  • Sequoyah
    #18
    Ezt most nem igazan ertem, nalam mindig is ilyen reklamok voltak. 90%-ban vagy 30 masodperces de 4-5 masodperc utan atugorhato, vagy 15 masodperces atugorhatatlan reklamok. A maradek 10% vagy eleve nagyon rovid, vagy neha 30 mp-s atugorhatatlan.
    Olyan hogy mindig atugorhato sosem volt.

    Egyebkent pedig van Youtube Red, nem is draga, es akkor nincs reklam egyaltalan.
  • lammaer
    #17
    Ja, hát ha már youtube addict lettél.... :)

    Amúgy nézhetsz indavideót... vhogy nem perelte még be a youtube
    Nem tudom a youtube mit talált ki amitől annyira népszerű lett és mit védetett le amit más ne csinálhatna meg...

    De valljuk be, ha vki kitalál vmi jót, csúnya világ lenne ha bárki hip hopp lemásolhatná... szóval népszerű szlogen ez a daraboljuk fel a sikeres cégeket, de azért érdemes belegondolni a másik oldalba is..
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.08.28. 16:57:00
  • M2 #16
    "Mintha lenne alternatíva."

    Az egész internetre van alternatíva. Személy szerint a YouTube-ot alighanem könyvekre cserélem. Nagyságrendekkel minőségibb szórakozás.
  • fonak
    #15
    Mintha lenne alternatíva. Az amerikai jog súlyosan korlátozza az alternatívákat a szerzői jogi (szellemi tulajdon) törvények miatt. Pl még az "egy kattintással való vásárlás" ("one click buy") is lehetett szabadalmaztatva az USA-ban. Ezért más webhelyek nem tudják egyszerűen másolni pl. a YouTube megoldásait. Amerikában (és ebből következően a világ nagy részén is, kivéve Kínát) a nagy techcégek, mint az Alphabet (Google), Facebook, Apple, Microsoft kvázi monopóliumok, ezekkel szemben csak olyan hatalmak léphetnek fel, mint az EU hatóságai (vagy az olyan államok, mint az orosz, kínai, persze), és ezek bár lehetnek ellensúlyok, a hatalmuk ugyancsak problémát jelent. Még egyszer: a Google, a Facebook és hasonlók az internet az Egyesült Államokban a törvény szerint. Nem a felhasználók választanak. A törvényi kiskapuk és a szabályozók a lobbik által befolyásoltak. Emlékszik még valaki arra, amikor a Microsoft kvázi az oprendszer részeként tarthatta meg az IE-t minden jogi hercehurca ellenére? A Google-t, a Facebookot, a Microsoftot, az Apple-t monopolellenes, antitröszt törvényekkel kellett volna rég feldarabolni, de persze erre sok esély nincsen.
    Utoljára szerkesztette: fonak, 2018.08.28. 15:03:34
  • molnibalage83
    #14
    Mármint a lejátszott videó helyett hirtelen az ment? Mert én ott emiatt tartom adblockot bekapcsolva. 10-20 perces vagy akár több órás anyagokat nézek. Be is baszna, ha állandóan ez lenne.
  • M2 #13
    Nekem ma egy hét perces videóba hat reklámot dobott be a YouTube. Ez már a több reklám vagy még a kevés? De mindegy is, én itt fejeztem be kapcsolatomat a platformmal.
  • Mosdatlanfalusi
    #12
    Erre eddig is volt n+1 lehetőség, amiből a Google persze ki volt hagyva, és ez nyilván nem tetszik nekik. Tehát itt ők a kárt szenvedők, nem a videó készítője.
    Amúgy ez egy annyira álszent duma, hogy "semmi nincs ingyen". Akkor legyen előfizetéses modell, kérjenek érte pénzt.
  • molnibalage83
    #11
    Nekem otthon az sg-n van talán egyedül engedélyezve a reklám. Csak sajnos volt, hogy sg-ről is próbálkozott trójai....
  • Archenemy
    #10
    +1

    elég vicces az elvárás, hogy legyen minden ingyen, én nekem meg semmit ne kelljen adni. Egy videó elkészítése sem nulla forint.
  • molnibalage83
    #9
    Bár én is adblockot használok, de azért valamit be kell látni. Az "ingyenes" net ára az, hogy te magad vagy a termék (netezési szokásaid ismerete, célzott reklámok) és random direkt reklámok.

    Tehát akkor el lehet dönteni egy ponton túl, hogy milyen oldalaknál nem lövöd ki az adblockert, mert támogatni akarod.
    Az adblocker és felugró ablakok blokkolása azért van belőve sokaknál, mert a trójaik és más kártevők ezeken keresztül próbálkoznak jellemzően..
  • esztyopa
    #8
    Ne hidd,hogy a reklámhiénákon ki tudsz fogni !
    Ha benyelted,hogy 15 perc a reklám,akkor kimész kajálni,ls mire visszatérsz,
    már javában pereg a film,és lemaradtál a folytatásról,mert ekkor már 5 perc reklám után folytatják.A következő reklámnál nem mész sehova /arra az 5 percre/ ekkor végigunatkozol 10 percet,és bámulod a moslékokat.
    Ha beállsz 10 percre,akkor a következő reklám 15 perces...és így tovább...
    De még vannak lehetőségeik ! Ezek irdatlan szürkeállományt fektetnek ebbe a szemétbe,és lehetnek még trükkjeik/Pl. ha nem kattintasz percenként a reklámra,akkor megáll a móka,és nézheted az állóképet/
    Számold ki,hogy hány évet rabolnak el így feleslegesen az életedből,ha rendszeresen TV-zel.
  • Ellaberin
    #6
    Nem vagyok túl nagy YT néző, így ezt nem is tudtam, köszi. Max. film meg game trailereket nézek, ott még nem zavaróak. Nem mellesleg ez is afelé irányít, hogy hanyagoljam.
    Néha előferdül, hogy "okos" Tv-n háttérben indítok videoklipeket, mivel ott app megy nem lehet átlépni. Általában a második reklámnál kilövöm a fenébe és keresek valami mást. :P
  • Atisz #5
    A 100 k+ megtekintésű videókat feltöltőknél már létezik az azonos időközönként megjelenő reklám a videó közben is.
  • Atisz #4
    Hülye az a youtuber, aki úgy baxik ki a nézőivel, hogy kikapcsolja a skip opciót... a "nagyok" persze, akik komoly summát kapnak, ki fogják, de őket meg úgyis "csak" a tizenévesek nézik, akik lelkesen végignézik az órás reklámokat is.
  • Ellaberin
    #3
    Vannak reklám blokkolók a YT reklámjaihoz. Ezekkel még kikerülhetők a reklámok a videók elején. A hangsúly természetesen a "még"-en van.

    A cikkhez: Egyre inkább diktálja a k.rvulást a gugli. Ideje lenne már egy startupnak fityiszt mutatni nekik. Persze jelenleg bárkit fel tud vásárolni a gugli, mint ahogy tette a YT-al - sajnos.

    Lelkendezve várom, hogy már ne csak az elején legyenek reklámok, ha nem közben is. Sőt! Szinte csak 10-20 perces reklámok legyenek, közte 1-2 perc videó! Honnan is ismerős ez ???
  • tom_pika
    #2
    Bocs, ezt nem értettem. Vagy ezzel egyedül vagyok?
  • Myers
    #1
    "A jövőben előfordulhat, hogy egyes csatornáknál a felhasználók nem találkoznak a hirdetések átugrását lehetővé tévő gombbal."
    Azoknál, akik reklámblokkolót használnak, már jelenleg is így van, nincs ilyen gombjuk. :)