7
  • Andrevv
    #7
    Így igaz, azóta se játszottam egyikkel sem annyit mint azzal.
  • Stockbauer33 #6
  • DrSoong
    #5
    Az NFS Porsche volt a széria csúcsa! Tört és indexelt.
  • muerte2
    #4
    Az elsö meg a szodaval elmegy kategoria volt nalam, de ennek a resznek nincs semmi eselye meg egy NFS mellett sem.
  • Ender Wiggin #3
    az elsőt akartam szeretni, de egyszerűen szar volt. annyira, hogy szinte piedesztálra emelte az új NFS-eket. és össze-vissza bonyolítva minden, számomra fejfájdító menüvel. olcsón vettem, lelkiismeret-furdalás nálkül töröltem le a f..ba 2 óra szenvedés után.
  • Tikal #2
    lophattak volna egy kicsit többet más játékokból, akkor talán jobb lett volna.

    pl lehetne garázsom, ahol tárolom az autóimat, egy kikötőm, egy hangárom stb és nem ez a vacak egy gombnyomással repülő vagyok megoldás :D
  • Dante73
    #1
    Bámulatos, hogy az utóbbi néhány évben, mennyire nincs közük a játékok kritikusainak, az adott típushoz, amiről ennek ellenére, bátran "szakértői" véleményt mondanak.
    Csak a két leg ordítóbb hiba;
    1; A játéknak nem fizikája, hanem irányítása van. Ennek megfelelően nem is árkád, hanem a három éves kisgyerek kisautó tologatása a szőnyegen.
    Borzasztóan zavaró, hogy ha egy autós cucc irányítása vacak, akkor az be van cimkézve, mint árkád. Ez NEM árkád. Ez egy kalap sza.... vacak.

    A fizikai motor, és a szimulátor NEM összekeverendő egymással. A TDU első részének is volt fizikai motorja. Az NfS 5. fejezetének is (Porsche unleashed). És egyik sem szimulátor. Ellenben az árkád irányítás egy klasszikus, jól megoldott példája mind a kettő. Na az AZ árkád, annak ellenére, hogy a TDU irányítását szokás szidni, mivel hatalmasat "repülnek" a járművek egy-egy bukkanóról elrugaszkodva.
    Ebben egy scriptes irányítás van. És mivel a scripteket egyszerűen képtelenség leprogramozni minden elképzelhető helyzetre, valamint kénytelenek "doboz"ként tekinteni az irányítás tárgyára, így amit kapunk, az egy hiányos, meglepő dolgokat produkáló, erőforrás-zabáló rendszer, amiből az egyszerű játékos annyit érzékel, hogy nem úgy mozog az a "valami" képernyőn, mint egy autó, másrészt, fura dolgokat csinál.
    Ha ezt egy fórumtárs, aki 12 éves, "árkádnak" nevezi, azt képes vagyok elfogadni. De hogy egy cikket megíró szakember... (És csodálkozunk, hogy az utóbbi 10 évben nem jött egy normális NFS, vagy más autós játék, mikor a szakemberek is keverik a szezont a fazonnal?)
    2; A másik a nagy területből adódó "probléma". A cikkíró szerint "unalmas" egyik helyről a másikra autózni... Komolyan mondom, lepetézek. Ennek a játéknak ez a lényege, könyörgöm! NAGY TÉR. Órákig markolhatod a kormányt, és mehetsz a vakvilágba, anélkül, hogy ugyan azt tájat bámulnád folyamatosan. Az instant játékélményre vágyóknak ott a gyorsutazás, a versenyek elérhetők nem felfedezett területen is akár. Ez nem valami bosszantó "butaság". A fejlesztők gondoltak a mai instant generációra, akik az azonnali intenzív élményre vágynak. A hosszú versenyeket meg tessék akkor megcsinálni, mikor az idő engedi. Van kismillió elfoglaltság, el lehet ütni az időt addig is, míg idő nem kerül a hosszabb versenyre. Ugyanis vannak, akik elkocsikáznak a térkép másik részére egy egy verseny kedvéért, és végigcsinálják (munka mellett akár) a hosszabb versenyeket is. Egyszerűen élvezik, (Élvezzük) a játék nyújtotta szabadságot, kihívásokat.

    Egy dologban ellenben egyetértünk. Ki lehetett volna hozni ebből jóval többet is akár, kis odafigyeléssel, akarattal.
    Utoljára szerkesztette: Dante73, 2018.07.29. 09:05:58