49
MechWarrior 5 Mercenaries

FAQ

  • Alanw
    #49
    Clans
  • Alanw
    #48
    Hát az biztos hogy kezdetben jól meg kell gondolni merre kezdesz vadászni...pár rossz döntés és anyagi bukta van.
  • MarkBlade
    #47
    Játszottam a játékkal: Tapasztalataim most 9-es presztízs szinten. Nem lehet fejleszteni az leopárdot.. miért hagyták ki? Vagy esetleg egy bolygót kaphatnánk.. de hát nem. Nem találkoztam arénával.. pedig jó lett volna a földön is harcolgatni kicsit :)
    Comstar hol van? Clan-ok hol vannak? A játék a szabadság illúzióját kelti a sok bolygóval de kb 10%át látogatod meg és azt is igazából irányítottan mert különben megszívod. A harc nem lenne rossz csak egy idő után unalomba fullad mert miért is küzdünk hiába más bolygón mégis ugyan az a sémában? A nagyobb presztízsért.. de nincs meg a változatosság. A pénz hajszolás és a jobb mechek keresése max.
    A gyakorló pályán volt mechjavító üzem és lehetett találni raktárat is amiben volt ellátmány. Játék közben egyetlen darabot sem találtam.. nem is értem ezt.
  • MarkBlade
    #46
    nem tudom mi az angol neve?
  • horthy
    #45
    A lézeres célmegjelőlő miben segit ? Rakétáknál vagy lézer ágyu és egyébb nehézfegyverzet esetén is ?





  • horthy
    #44
    Lehet Compani Logo-t változtatni ?? Vagy csak nevet ? Mert a logo kép nem jött össze .
  • horthy
    #43
    400 tonnás sulyhatáros pl: 83-as erősségü " meccsekre " milyen Mech-eket vásároljak és fegyverzeti konfigurációt ? Csináltam egy bázisvédést 70-85 tonnás robotokkal és elvéreztem annyian jöttek ! Valami jó taktika és felszerelés kombináció javaslat kéne ? 9-es repütációm van és 109000000 vásárlásra de csak 23-30-as erősségen nyomom a periférián . Be kéne már vásásrolni és nyomni a nehezebb mérkőzéseket ! Hol lehet kapni a jobb cuccokat ( bolygok stb (vagy ez spontán generált ?)) ?
  • Gundark 1 1
    #42
    A 70-100 tonnás Mechekre gondolsz? Mik azok a hercek? Én királyrákkal járok, a két csúf 20-as AC eléggé megdarál mindenkit, lévén arra tervezték hogy egy közepes mechnek leszakítsa a karjait. Sokan szeretik az Atlast, de nekem itt nem jött be. A vége felé kapsz majd egy nightstart az is jó kis verda. Én itt inkább a gépágyúkat kedvelem. Majd ha lesznek klánok, akkor nyúlok egy Daishit lézerekkel :)
  • horthy
    #41
    Milyen fegyvereket ajánlotok a 70 és 100 tonnás " Herc "-ek ellen ?? Sugárfegyverek stb közel tvagy ávolharcra ! Mert az ML közepes fegyvertartokozolokon laser nem tul hatékony . Ajánljatok Egy jo " Herc " tipust vagy tipusokat nehéz " Herc 2 -ek ellen . Kéne egy jó " konzervnyitó " !
  • xblades
    #40
    Igen minden pilótának van egy max szintje. Ezután cserélni kell őket, és az elején még nem érdemes többet felbérelni mint amennyi meched van. Nagyobb mechet venni majd a történet előrehaladtával lehet. Igen ott van egy sérülés mentes mech. Az egyes küldetéseknek van súlykorlátja, nem a dobóhajónak. És lehet több meched nem csak 4. De csak azt a 4-et látod az állványon ami aktív.
  • horthy
    #39
    Ha megtelt " Herc "-kell a űrhajó mit tudok csinálni , csak eladni lehet a " Herc "-ket ? vagy van valami raktár valami bolygon ??
  • horthy
    #38
    Most kezdtem el a játékot ! Volna egy kérdésem a pilotákkal kapcsolatban . Van a pilotáknál a skill pl: 10/13 . Ez azt jelenti hogy 13-as szintre tud maximum fejlődni ? Hány pilotát érdemes meg " Herc " -et fentartani költségvetés és, bevethetőség szempontjábol ? 100 tonnás " Herc " -et hol lehet vásárolni még csak 55 tonnásakat tudok ? Van olyan hogy különleges " Herc " bolygonál irja az mitől az ?? Egybe van nem sérült ??
    A szálito landolo ürhajonak mitől függ a teherbiró képessége ( hogyan lehet növelni mert láttam nem minden bolygonál volt ugyanannyi volt kb 10 tonna különbség ) ?
    Egyenlőre ennyi azt majd folytatom ahogy jönnek sorba a kérdések ahogy haladok előre a játékba .
  • xblades
    #37
    OK akkor ez megvan, majd igyekszem a játék mellett a faq is bővíteni ☺️
  • Carmang
    #36
    Működik
  • xblades
    #35
    Igyekszem javítani
    Utoljára szerkesztette: xblades, 2019.12.17. 20:47:51
  • Carmang
    #34
    Én most banner helyén egy behajtani tilos tábla(szerű) valamit látok.
  • xblades
    #33
    Készítettem egy bannert ami ki is került, és egy Faq-t amibe építő segítséget elfogadok plusz tartalomként.
  • xblades
    #32
    Az idő múlása nincs hatással küldetésekre és a történetre sem, az csak akkor telik ha csinálod a fő kampányt. Vagyis érdemes egy konfliktusos rendszert elhagyni a javítás, gyógyítás miatt egy "normál" rendszerbe. Mert kevesebb időt és pénzt vesztesz az ilyen rendszerek büntető státuszából adodoan. És a történet véget ér 3049-ben :( pedig jó lett volna a legelejét még lejátszani.
  • xblades
    #31
    Ja, nyitott világú a játék bármelyik bolygóra mehetsz (miután feloldottad a fő küldetésben a galaxis mapot), és ott a rendszerben elérhető küldetéseknél jelzi annak nehézségi fokát. Így van megoldva a nehézségi szint.
    Pedig néha jól jönne a menüből variálható szint, mert a küldetés végére nem sok páncélod marad és elég bosszantó hogyha 15-20 perc játék után kezdheted újra és újra az adott küldetést a legelejéről :(
  • xblades
    #30
    Kipróbálta valaki mi történik ha küldetés közben mentek és újra betöltöm. A küldetés elejére dob vagy onnan folytatódik ahol a mentés történt?
  • xblades
    #29
    Igen mármint ha nincs más lehetőséged akkor tudod választani azt a lehetőséget hogy kivárod a javítás vagy alkatrész cseréjének idejét.
    Ez alapján kíváncsi vagyok időben változik-e a belső szféra a kánon szerint és el lehet-e jutni 3050-ig?
  • Gundark 1 1
    #28
    A küldetés halasztódik amíg a javítás el nem készül. Én már a Huntcback-emet lövetem szét. :) Az első mech amivel nem ronggyá lőve megyek haza. Megvan a 6. szint a hírnévben. Már szeretnék nehéz mecheket is :)
  • lonvard
    #27
    Én nem találtam ilyet. Nem kérdez rá. Szóval nem. :D
  • PhantomAss
    #26
    Pff, kemény. Nehézségi szintet lehet választani?
  • lonvard
    #25
    Árkádosan egyszerű maga az irányítás, de a harcok szerintem kemények lesznek, mivel a tankok is szépen amortizálják a páncélt, és az a része lesz az izgalmas, hogy a leharcolt gépparkot hogyan hozzuk harcképes állapotba. Egészen hasonlít a körökre osztott játékra, annyira hasonlít, hogy kábé ugyanaz, csak mi irányítjuk a mechet. Olyan problémával nézek szembe, hogy 45 napig javítja az alapgépet az első küldetés után. Eközben az űrben kacsázunk, van egy tartalékmech, de azt is leamortizálják a következő küldiben, és akkor most tartok ott, hogy ezek után nem tudom mi lesz. :D És úgy garantáltan nem tudunk végigmenni a pályákon, hogy ne legyen a végére tropa a gép. Szóval ki kell tanulni a csínját-bínját annak, hogy mit hogyan kell itt menedzselni.
  • __Jacek__
    #24
    Gondolom mivel síkolt a VR-ért hogy mennyire fasza lenne és tök egyszerű megcsinálni ezért nincs benne? :D
  • xblades
    #23
    Arra számíts hogy a nehezebb gépek forgási sebességét lekörözik a kis mechek. Taktikázni kell, vagy kell egy társ vagy még kell őket akasztani.
  • PhantomAss
    #22
    Jól hangzik. Féltem hogy olyan lesz mint a 4. rész, irányításban nekem a 3. rész volt az etalon. Így mindenképpen adok egy esélyt a játéknak.
  • xblades
    #21
    Én arra leszek kíváncsi, hogy mükődik az MI a túlsúlyban Lrm-mel szerelt gépekkel. Vagyis próbálják-e tartani a távolságot.
  • xblades
    #20
    Elég gyors amíg a karok nem érik el a szélső holtpontot utána a torzó lassabb. Igen tudsz az egérrel a fülkéből célozni.
  • PhantomAss
    #19
    A célzás hasonlóan van megoldva mint a MW 3-ban, hogy a fülkéből egérrel tudsz célozni? Vagy olyasmi mint a 4. részben, az egész torzó lassan fordul?
  • lonvard
    #18
    Meglepően jó az irányítása egér+billel. Mechwarrior 3-at játszottam joystickkal, de valszeg már azt is jobb lett volna egérrel. Feeling kedvéért joyoztam. Jó kis retro feeling, engem nem zavar a grafika, talán csak annyiban, hogy idétlenek a festések a mecheken, mármint az elején. Kiváncsi leszek a mechek elleni harcra. Meg egyáltalán ez a mechmanagement is izgi lesz.
  • JonasSandor
    #17
    Jött a második bemutatója.
  • xblades
    #16
    A kezdeti véleményem a játékról. Nyilván mint minden játék ez sem hibáktól mentes. De szerintem hozza a mechwarrior fillinget. És adja a Mercenaries felépítést, vagyis észnél kell lenni mit és hogyan mekkora kárral csinálsz.
    Grafikailag is megfelelő a mostani színvonalhoz. Messze kerüli az Online hátrányait de van benne 4-es cop.
    Az hogy mennyire bírja a hatalmas map hogy fenntartsa az érdeklődést, és megéri-e ezt a pénzt azt mindenki maga dönti el.
    Nekem igen :)
  • xblades
    #15
    Itt megnézhetitek hogy milyen lett.
    Mechwarrior 5 mercenaries
  • JonasSandor
    #14
    Mikkel van tele?
  • Gundark 1 1
    #13
    Én játszom vele. Nekem tetszik.
  • MarkBlade
    #12
    szétcsesztek egy faxa univerzumot már megint.. a sok pénzéhes k..
  • JonasSandor
    #11
    Nagyon szar lett állítólag.
  • JonasSandor
    #10
    Lehet játszani vele aki akar.