7
-
Sir Cryalot #7 8k x 8k
6.2 mikron per pixel, az talán még épp belefér a fizikai korlátokba . főleg pentile-on :D -
Sir Cryalot #6 Az az elvárható amit megszoktak az emberek , hogy a használatos távolságokban mára már nem vagy elvétve lehet látni pixelezettséget, ez fokonként 45-60 pixelt jelent.
Ez AR szemüveggel 4K display ( ~70 FOV )
VR sisakkal 8K display ( 140 )
Korrekt AR szemüvegek 80%-ban átlátszóak is, totál kivált falméretű TV-t ha fekete a szoba fala (függöny, leereszthető fekete vászon) . Szerintem a VR-t is kiváltja.
-
asgh #5 Definiáld légyszi, mit értesz "elvárható" alatt?
Az elvárható ugyebár nem azonos az ideálissal.
Ha az elvárható és az ideális közé a technikai lehetőségek figyelembe vétele nélkül egyenlőségjelet teszünk, akkor alapvetően nem a technológiával, hanem az elvárásainkkal van a probléma.
A konzumer VR ráadásul még csak nem is a technikailag lehetségest célozza, hanem a megfizethetőt.
És még ebben is meglepően sokat fejlődött az elmúlt pár évben.
-
#4 A VR-nak nagyon erős hw kell, hogy stabil 100 fps-t hozzon gyak 2 képernyőre. Nem is eröltetik még standard HD felbontást sem, pedig a 4K kijelzőkből lehetne ilyet összehozni. Ha bibi van, nem hozza a rendszer ezt a szintet, lagol akkor gyorsan felerősödik a hányinger, ami a legtöbb embernél soha nem is tűnik el. Bár 1-2 sör sokat segít. :)
Szal a VR-nak nem technikai, hanem elsősorban biológiai korlátja van. A Sony jó pár éve erőlködik a VR-ral, de sajna ő is dobta az AA címeket, vagy egy gyenge opcióként jelenik meg csak a játékokban. Szóval, a felmerült problémák miatt még jó pár év fejlesztés és generáció hátra van ezen a téren, amíg minden ember számára fogyasztható termék válik belőle. Ha lesz ilyen egyáltalán.
A M$ meg kivár, majd megveszi a kész technológiát, felvásol valami céget a végén, ahogy szokta. -
Sir Cryalot #3 Ja és muszáj nekik 140 fokot csinálni mert még a jelenlegi 110 foktól is klausztrofóbiára meg búvárszemüveg fílingre panaszkodnak ami jobban zavarja őket mint a felbontás ami az elvárható 1/6-a.
-
Sir Cryalot #2 Vicces hogy csak a komment szekcióban esik szó sisakról , úgylátszik a médiazsoldosokba még mindig nem szorult annyi érzék hogy ne szemüvegnek aposztrofálják ezeket a cuccokat.
És még előrelátással se lehet vádolni őket, mert a 140fokos ájklüsz vr bemutató alapján ez a féltéglaformátum bizony bizony változatlan marad. -
#1 A vr sisakok elsősorban ázsiában fogynak, az xbox ázsiában nem is létezik szinte, szóval nem csoda hogy xbox vrt lefújták.