15
  • Andrevv #15
    Érdekelhetett volna, de nem tudtam, hogy azt pénzért csinálják :) Ezelőtt 18 éve még internet sem volt, nem hogy Steam meg hasonlók. Lemásoltuk floppy lemezen a Jazz Jackrabbit-ot vagy a WarCraft-ot s megvoltunk. Kit érdekelt honnan származik? Az ember pedig előbb utóbb felnő és nincs ideje mindenféle játékra, elég az is amit ingyen kap.
  • Tikal #14
    Nekem ugy tunik soha nem erdekelt semmilyen penzes jatek:D
  • Andrevv #13
    Én akkor voltam igazi gamer amikor még azt sem tudtuk, hogy a warez nem legális. Manapság már semmilyen pénzes játék nem érdekel, csak a régi abandonware-ek meg open source játékok. Egy kis OpenTTD nekem bőven elég a kikapcsolódáshoz. A humblebundle is szokott ingyen játékokat adni, így lett F1 2015-öm. Szóval én biztos nem járultam hozzá a növekedéshez :)
    Szerintem a "gamer" szó soha nem volt lealacsonyító, max azok mondták olyan szándékkal akik amúgy is bunkók voltak, azoknak a véleménye meg senkit nem érdekelt, nem is vitték semmire az életben.
  • yesname #12
    Videójáték nem egyenlő PC. Amiket írtál hátrányokat konzolhoz, azok előnyök is. Haters gonna hate. :D
  • zola2000 #11
    a videojáték piac igen is növekszik, csak kelet-ázsiában (kína és attól délre) nyugaton-és japánban is kb stagnál.

    ott meg a free2play a divat sajnos.
    Utoljára szerkesztette: zola2000, 2018.05.27. 11:50:30
  • csicso82 #10
    Mindkettőtöknek van igazsága de abba belegondolták, ha ennyire HELYDEJÓ a játékosok helyzete ennyire bővül a piac akkor vajon miért érezzük sokan hogy:
    - xarnak a PC-re - kb. mint ha a fogukat húzzák úgy megy a fejlesztés rá max konzolos játékot portolnak PC-re
    - a single player "kevesebbet hoz(?)" ezért szinte teljesen kiherélik nem értem egy saját kútfő: csinálnak egy gémet aminek a multija hogy 500 milliót és került 50 millióba a kifejlesztése ha mondjuk lenne SP mód akkor az hozna még 100 milliót és a költségeket megdobná mondjuk 80millióval ÉS?? legalább volt más embereknek is munkája több embert foglalkoztathat az adott játékfejlesztő cég stb. Szerintem ameddig rentábilis addig nem értem minek kell kiherélni az SP módot.

    - és persze - folyton temetik a PC-s játék piacot.

    A konzolnak számos hátránya van: NEM moddolható a játék, nem fut rajta minden játék, nem lehet akármilyen eszközzel irányítani a játékot (egér bill) elvileg van valami cucc de az drága és nem is tudom hogy minden esetben támogatott e.
  • Tikal #9
    Szerintem kurva sokan játszanak még single player játékokat, PS4 exclusive címek eladásai is ezt támasztják alá... PC-n se lehet nagyon más az arány. De ha van erről valami nem vásárolt statisztikád akkor linkelheted...
    Következő BF-ben már nem is lesz lootbox... talán több kiadó is veszi a lapot és passzolják majd a rendszert
  • Sir Cryalot #8
    Most lesz csak igazán lenézett dolog , mikor a fiatalok multiplayeren kívül hozzá sem szagolnak máshoz, és az a multiplayer egy reflexszerű , hüllőagytréningből áll, a lootboxozást épp górcső alá veszik döntéshozók, a battlefrontot elrákosodáshoz hasonlították,

    a mobil meg a cloud/grid computing van épp térnyerésben , az alienware anyavállalata a dell aki rendelte ezt a pompázatos -ki tudja milyen mértékben outsorceolt- ingyenreklámot magának pedig ebben nyilvánvalóan ellenérdekelt.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2018.05.25. 09:06:22
  • Tikal #7
    Nekem nem tűnik indiainak a felmérést végző cég, persze ennek ellenére biztos van olyan is amiről te beszélsz.

    Mellesleg a felmérés nélkül, szerintem magadtól is láthatod, hogy nő a piac, egyszerűen csak körülnézek a környezetemben és azt látom, hogy egyre többen játszanak, már nem "lenézett" dolog, stb,..
  • Tikal #6
    Van forrás megadva, kettő is, csak kattintatni kell a linkekre.
  • Sir Cryalot #5
    https://www.urbandictionary.com/define.php?term=lip%20service
  • Sir Cryalot #4
    Mindig valami trendi dolog van terítéken, pl.

    3DTV - 500 billios piacot prognosztizáltak

    utána, picoprojektor mobiltelefonban, VR, , AR, OLED, microLED

    gyakorlatilag eddig mind elmaradtak a várttól . Ők csak a felhajtásra mennek hogy ezekért a "research"-ekért legyen palimadár aki 2-5000 dollárt leszurkol, cserébe ők azonosítják a "játékosokat" meg a "metrikát" . Applenek is van brigádja amelyik koslat utánuk vagy 5. Igyekeznek találni olyan beszállítókat akinek a részvényárát fel lehet verni -pénzszaglászat.

    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2018.05.24. 23:05:51
  • Cat #3
    Már csak az a kérdés, hogy egy teljesen általános piaci felmérésben minek hazudnának, kit akarnak átvágni? A játékosokat? Érdekli az őket, hogy hányan játszanak? Végigmehetnék az összes rétegen, és nem értem miért tennének ilyet.
  • Sir Cryalot #2
    Ja állítólag indiában gyártják ezeket az optimista felütésű "research"-eket olyan cégek aminek semmi nincs a nevén , ha nem válik be akkor legrosszabb esetben eltűnnek :D

    de azért a manager beviszi a találkozóra hogy bizonyítsa az igazát a 100 alatti IQ-t feltételező "infografikákkal" ,

    sajnos ha valaki ezeknek bedől az a retardáció biztos jele.
  • nlght #1
    a cikk tele van kamu statisztikával, fake news everywhere, forrás nincs, ne is várjátok, még a cikkíró sem merte a nevét adni ehhez