1
  • gaszton421
    #1
    Nincsenek repedések a sűrített, (túlhűtött) üzemanyagot tartalmazó tartályokban. egy szű nincs erről a GAO jelentésében. A nagynyomásű héliumot (ez nem üzemanyag) tartalmazó kompozit tartály (COPV-Composite overwrapped pressure vessel) került áttervezésre, a 2016 szeptemberi indítóálláson bekövetkezett tesztbaleset miatt, azt megoldották a töltési procedúra átütemezésével a block 3 és block 4 verziókban, viszont az emberes utazásokhoz használt block 5 esetében át is tervezték a rendszert hogy ne lehessen gond. ezzt viszont az elsö emberes Dragonig még 7-12 alkalommal tesztelik az addig várható idő alatt.
    A Boeingnél valóban a hőpajzs és a mentőrendszer tesztjeivel van a gond, a Spacex tervez rakétás mentőrendszer tesztet ahol a maximális aerodinamikus terhelés idejére időzítenék a leválasztást, ezt a Boeing a jóval drágább Atlas ára miatt el szerette volna kerülni, megpróbálták számítógépes szimulációkkal helyettesíteni és pont ez mutatta hogy a rendszer bizonyos esetekben nem úgy működik mint kéne.