1053
God of War 2018
  • Norbika05
    #1053
    Nem, minden zárva van, még az utazó szobába sem tudok visszamenni....
  • tigeroo
    #1052
    Haza tudsz menni aludni, nem?
  • Norbika05
    #1051
    Sziasztok. Olyan problémába futottam bele, hogy a story végén mikor visszamegyünk Midgard-ba, nem aktív sem a teleport kapu, sem az ajtó.
    A Fimbulwinter-ről sem beszél Mimir, a törpék részéről sincs storyzás. Mi lehet a gond? Köszönöm szépen!
  • uwu2020
    #1050
    A valkűrök főnöke valami ritka nagy rohadék, egyelőre nem tudtam megölni. Találtam egy páncél módosítót ami 15% védelmet ad ellene, és szerintem amíg nem lesz ebből 3 db (45% a max), nem is fog sikerülni legyőzni. Nem tudja valaki hogy lehetne szerezni belőle még kettőt? Kovácsnál kellene farmolni és megvárni míg kidobja?

    Amúgy szerintem majdnem mindegy milyen felszereléssel esek neki, ha kellően specializánt, max szinten mindegyik hasonlóan hatékony. De lehet, hogy van amit nem próbáltam, erre valami tipp esetleg?
    Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2023.05.09. 13:25:42
  • uwu2020
    #1049
    Köszi a tippeket. Emellett magamtól is kezdek tisztábban látni a játékban, és abszolút az körvonalazódik amit írsz.
    Egyébként már nem érdekel, hogy a legnehezebb fokozaton játsszak, azt vettem észre, hogy már hardon is ugyanazt kell csinálni, csak a legnehezebb fokozat lassabb. Szerintem vannak haszontalan képességek, a nemrúnás támadásoknál is sok van ami túl hosszú, nehéz használni, fölösleges rá xp-t költeni. A rúnások közt meg egyértelmű, hogy nagyon erősen válogatni kell, és még marad is xp miután a létfontosságú dolgok megvannak.
  • tigeroo
    #1048
    a valkűr inkább türelem játék, ki kell ismerni a mechanikát. ha le akarod kaszálni a bosst akkor az nem fog menni. kell minden védekező készséget használni hogy legyőzd.

    Én 1 dologra gyúrtam, Atreus-nak van egy képessége hogy visszahoz a halálból. Na azt lehet turbózni, hogy viszahoz kicsit több élettel, visszahoz 100%-ra töltött spartan rage-el. A valkűröket így csaptam le:
    1. Ütöm őket, elnyomom a képességeimet rajtuk, majd spartan rage
    2. Leverem a HP-juk felét, kétharmadás ezen a ponton
    3. Ő megöl
    4. Én feltámadok, és spartan rage ismét és megölöm.

    De mondom amúgy ne gondold túl, ez nem egy RPG, a végén erős leszel ha a cuccaid is jók.
  • uwu2020
    #1047
    Most találtam egy olyat, ami rúnás támadásra van gyúrva, mert van egy páncél, amivel nem tudnak sebezni támadás közben. Viszont ez nem jó minden támadás esetén, és nem egyértelmű milyen támadásoknál működik, csak annyi jött le, hogy rövid rúnás támadásoknál jó. Ezt próbálta itt valaki?
  • uwu2020
    #1046
    És van esetleg olyan build amivel a valkűrök főnökét nem 20 percig kell gyepálni a győzelemhez? Még nem próbáltam, de kíváncsiságból néztem róla videót, felét se értettem annak amit mondtak, de elég fura, ha agy jó builddel is ilyen hosszú a küzdelem.
    Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2023.03.30. 09:27:47
  • tigeroo
    #1045
    Nagyon mellé nem lőhetsz egy builddel sem. A sztorin és a mellékküldetéseken amúgy végig lehet menni gond nélkül. Ez a min/max dolog akkor szükséges, ha a valkűröket el akarod picsázni, ami ugye full opcionális rész. A végén már annyi XP-d lesz hogy a skilltree 80%-a kész lesz, szóval én azt mondom csak szokd a rendszert, a játék végére már full értelem szerű lesz és nem okoz majd nehézséget a hard difficulty sem.

    Én pl. hardon végignyomtam, megcsináltam az összes trialt, farmolgattam is. Megöltem a valkűrök közül mindenkit szinte. De Sigrunt már nem tudtam megölni, túl nehéz.
    Utoljára szerkesztette: tigeroo, 2023.03.29. 15:06:20
  • uwu2020
    #1044
    Ilyenekre gondolok, hogy pl. a rúnás támadást nehéz használni, mert nem lehet megszakítani. Alkalmazkodva a játékhoz nem lenne jobb ezt inkább kihagyni, és más támadásokkal megoldani mindent? Mert ok, hogy erős, de aha folyton belehalsz akkor gyakorlatilag nem hasznos.
  • uwu2020
    #1043
    Sziasztok!

    Leírná valaki mire érdemes rágyúrni? Addig megvan, hogy az xp-t ésszel kell elkölteni, meg érdemes ráfókuszálni dolgokra és azt kimaxolni.
    Kérdés, hogy mit? Most kezdtem a játékot, hardon nehéznek tűnt, ezért visszavettem, de most random elcseszett fejlődéssel is sokkal könnyebb, szívesen elölről kezdeném hardon, de nem szeretnék kísérletezni, annyi időm nincs. Szóval kéne valami tipp ami az OP?
    - nem tudom hányféle támadásra érdemes fókuszálni úgy hogy a végére mind maxos legyen
    - és persze érdekelne mi a leghatékonyabb, és van-e olyan kombó ami minden elelnségtípus ellen megállja a helyét
    - gondolom több fegyvertípusnál is megvan hogy a jobb/bal/nyomvatartott gombos támadás a hatékony, a többi kevésbé
    - biztos vannak kevésbé hasznos, támadások amit hanyagolni lehet, jó lenen tudni azt is ami felejtős

    És a cuccok közt se megy az eligazodás, nem tudom mennyire fontos a feltöltődés, meg a rúna, ezekre elég nagy áldozat kell erőből védelemből. Megéri? Mi a fontossági sorrend, hogy OP legyen?
  • Rage47
    #1042
    tökéletes volt PS4 Slimen
    konkrétan jobban fut, mint a 2018-as és halkabb a gép
    Utoljára szerkesztette: Rage47, 2023.01.25. 14:07:20
  • tigeroo
    #1041
    Ha megnézed akkor "régi motoros" gamer fejjel is érdekes az egész, hihetetlenül pontosan, már-már szinte vegyészi pontossággal vannak megkomponálva a játékmechanikai elemek. Puzzle, leveling, skill pontok. VALAMINT NEM BESZÉLVE A MELLÉKKÜLDETÉSEKRŐL. Itt nem az van, hogy öncélú farm egy-egy mellékküldetés. Sokszor többet megtudsz a hőseinkről mint a fő küldetés alatt. Full dialógusok, csavarok, fantasztikus backtracking (ahogy nyílnak új képességek vissza tudsz menni) - Minden collectible élvezetes, és élmény felfedezni minden sarkot, minden kis pluszt ebben a játékban.
  • tigeroo
    #1040
    God of War Ragnarök - PS4-en milyen élményt ad? A fullos PS5 élmény ki fog maradni valószínűleg.
  • kastil
    #1039
    Hali. Menuben megtalalom valahol a pop up tippeket? Lemaradtam a blockolosrol mert combat volt
  • Ulthanito
    #1038
    Nézd meg ki írta, aztán nincs ezen csodálkozni való egy szem se.
  • Voltan
    #1037
    Egy kicsit azért túltolod, nem?
  • DantesHUN
    #1036
    Több mint fél évvel ezelőtti hozzászólás, tehát tök felesleges reagálni is, de sikerült rendesen felbaszni az agyam( tegnap fejeztem be God os War-t, azért néztem be)

    ,,- Give Me A Story - Ez lenne az easy, de ez hazugság. Ez egy nulla, egy semmi. Aki ezen tolja az nettó elmebeteg."


    Hogy mi van bazd meg? Ilyenkor érzem azt hogy a játékos társadalom egy része, az az emberiség legkreténebb férge.

    Kicsit gondolkodjunk már el emberek. Ez egy játék. Szórakozásra van. Azon ,hogy nekem mi a szórakozás, azon nem múlik semmi. Se magánéletben se munkában jobb-rosszabb az ember nem lesz ettől
    Na most, nekem, bizony még ezen az legkönnyebb fokozaton is volt benne kihívás. Igaz,. nem vagyok egy úgymond hardcore játékos. Ps4-et is most vettem egy hónapja, előtte kontrollert se fogtam a kezembe.
    Lehet, hogy másnak ez nem volt kihívás, de én még ezen a fokozaton se sikerült minden valkűrt például legyőzni. Ez van.
    Lehet hogy béna vagyok, ügyetlen, de engem az érdekel hogy jól szórakoztam egy játékkal, és bárki azt hiszi hogy bármilyen értékmérő dolog, hogy ki milyen nehézségen játszik azaz szórakozik, na az a kibaszottul elmebeteg! Egy elcseszett torz lény. Rohadtul elcseszett világnézettel.

    Kikérem magamnak ,hogy le elmebetegezzen bárki is egy játék miatt. Hogy van pofád?!
  • sanya200
    #1035
    Én csak sima pro-t tudtam venni játékkal.De ha talán sikerül szerezni róla képet akkor felmatricázom.
    Kegyetlen jó ez a god of war.Eddig pc-s voltam.Na jó pár éve volt 360-om.
    Kellett pár nap mire megszokom a kontrollert.A játék iszonyat büntet , de bele kellett rázódni.Most kezdtem egy new game +t.De az óriás vésőlye miért nem maradt meg? Amivel az ilyen varázskapukat ki lehetne nyitni? Mire elérek addig elfelejtem hol voltak.A játék elején is van egy.Annak még örültem volna ha pár világ nem csak loot-nak van.Valami kis sztori belefért volna.Ahol pl a köd cuccokat kell gyűjteni vagy ahol azokat a tűzköveket.Mondjuk abba vannak chellenge-k , egy nem sikerüt amikor nem szabad sérülni.A sztori is tetszik bàr az összes párbeszédet nehéz elolvasni.Végigjátszás utàn a valküröket nem lehet lenyomni? Nem találok oda valahogy.
  • darkSectorxxx #1034
    Őrületesen nagy Gratula hozzá, és használd egészséggel. :D
  • Prof William
    #1033


    Szűk 3 hete vettem még életem első PS4 Pro ját. Hatalmas mázlival sikerült egy utolsó darabos GOW Limited -et megszerezni. Gondoltam ha már PS4-et vesz az ember meg kell adni a módját. :)

    Tegnap fejeztem be a God of Wart és fantasztikus volt! rögtön ment legjobb játékos élmények közé. :) Remekül bemutatott egy idősebb és bölcsebb Kratost valamint nagyon jó volt a "kémia" közte és a boy... izé Atreus között.

    Az a kb 5 perces jelenet pedig
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    amíg Kratos hazafele csónakázik majd otthon előveszi ama bizonyos régi pengéket
    szerintem a játéktörténelem egyik új csúcsa.

    Annyit sajnálok csak, hogy nem jön azonnal a 2-ik rész, az ugyanis nagyon látszik, hogy az az egész játék még csak a felvezetés volt.
  • darkSectorxxx #1032
    Ja értem mire gondolsz, hát ezt a fejlesztőknek köszönhetjük, de ja egy banner se ártott volna.
  • caps lock
    #1031
    A fórum téma neve az ami csalóka, a kereső nem adta ki mellé a 2018-as dátumot. Nyilván nem a legújabb GoW-ra gondoltam hanem az első részekre. A GoW Collection volume1 és volume 2 ami játszható, tehát az első négy játék.
    Utoljára szerkesztette: caps lock, 2018.08.19. 09:39:52
  • SlickAdam
    #1030
    jo szorakozast hozza!
  • darkSectorxxx #1029
    Csalóka a játék neve, de akkor is ps2 emulátorral mehetne. :D
  • Tinman #1028
    A RPCS3 emu PS3-as emu és nem PS4-es. A GoW 2018 nem létezik PS3-ra. Nincs mit :-D
  • caps lock
    #1027
    Már emulátorral is játszható számítógépen, megvan a 30 fps pedig csak egy negyedik generációs i3-asom van. Az RPCS3 emu sokat fejlődött az utóbbi időben, sok PS3-as cím elérhető rá.
  • SlickAdam
    #1026
    credits light ;)
  • Moby
    #1025
    Azután nincs. De már az is a credits után volt, hé! :D
  • SlickAdam
    #1024
    azutan :)
  • Moby
    #1023
    De van ám!

    Menj haza.
  • SlickAdam
    #1022
    lepörgött nalam is, joak volt. credits utan van meg valami sztori morzsa?
  • Tinman #1021
    Köszi :-)

    Egy mondat csak még: A mellékküldik felderítésére gondoltam ami élvezetes és nem repetitív, de a legeslegvégén a hollókeresés/ládakeresés már frusztráló meló ezzel a térképrendszerrel.

    Ja és ami nekem nagyon hiányzik az egy "teleport stone". Az endgame után meg kellene kapjuk, mert rettentő sok a felesleges mászkálás.
  • Moby
    #1020
    Épp tegnap néztem rá a profilodra, hogy mikkel nyomod mostanában, ha már nem írsz ide(oda)...:(
  • TDC Geronimo
    #1019
    Én normalon kezdtem és az elején még egész balanced volt a nehézség, de utána elég könnyű lett. Nem babráltam már a nehézséget utána, de legnehezebben tuti nem álltam volna neki. Néztem 1-2 embert mit szenvedett vele, bár a felétől kb az a nehézség is sokat enyhül.
  • Moby
    #1018

    Ebben nem találtam olyat, amivel ne értenék egyet (én itt-ott máshogy súlyozok, de ez teljesen természetesen). A megállapítások helytállóak. Jó írás!
  • Tinman #1017
    Ja izé, legyen már ez is itt akkor:

    2018.06.10. 23:05 - Lepergett Hardon* a GoW.

    (Spoiler free.)

    + Gyakorlatilag újradefiniálta a third person akciójátékok fogalmát. Olyan rohadt magas szintre rakta fel a lécet, hogy azt mostanában nem veri le onnan senki.
    + Olyan epic, arcletépős jelenetek, hogy a sokat látott szemem is elkerekedett párszor...
    +... a hangok, zenék meg szintén elite szint.
    + Ha ebben a játékban a cirka 35 órás kalandod alatt unatkozol, akkor a hiba kizárólag benned keresendő. Felderítve az érdekességeket, rejtett dolgokat ez a szám simán 50-55 óra is lehet, ami nagyon dicséretes, főleg, hogy alig érződik repetitívnek a maxolgatása, mert közben is folyamatosan újabb dolgokat tudsz meg.
    + Brutális mennyiségű munka van ebben... és nem csak munka, hanem mindfuck szintű fantázia is. Félelmetes, hogy ezt 3.5 év alatt így elénk tolták.
    + Akadnak apróbb bugok, de a játék helyszínei és a terület nagysága fényében ezek tényleg nem sok vizet zavarnak.
    + Ritkán merem azt mondani egy játékra, hogy megéri a Day1 árát, de az most olyan. 18k körül kezdett ha jól rémlik és ha ezt tudom, hogy ilyen lesz, akkor pre-order.
    + Ennél system sellerebb cím nincs PS4-re.
    + Az alkalmazott textúrák és felületek többnyire nagyon rendben vannak, piszok jól tud kinézni...
    + A magyar ferdítés nem sikerült rosszul. Ritkán van 1-2 elgépelés, félreferdítés, de semmi őrjöngésre okot adó szarvashiba.
    + Remek és változatos történet, olyan kibaxott jól kidolgozott háttérvilággal, ahogy az a nagy könyvben az "etalon" címszó alatt be vagyon vésve!
    + Nem gondoltam volna, hogy a QTE mocskot ennyire visszaszorítják. Megtették. Alig van. Mondjuk ahol van, ott olyan kibebaxott felesleges, hogy csak lesel -.-

    0 - A Souls-oknál sokrétűbb, összetettebb harc, de sajna nincs olyan precízen kidolgozva. (Dehogy a DaS 3-ról beszélek. -.-)
    0 - Egészen sokféle ellenfél, de mégis... ha jól belegondol az ember, azért egy picit át vagyunk verve, mert az egyik, igazából a másik, csak kicsit másképp. Ráadásul a boss harcok esetében is sok az ismétlődés...
    0 - Elsőre azt hiszed, hogy szinte open world játék, hogy nem lineáris. Valójában remek a lvl design, mert egyáltalán nem zavaró, hogy igazából ez is egy cső játék, de nagyon okosan kivitelezve, úgy, hogy ne érezd annak.

    - A játék legnagyobb hibája: Poise probléma. Van egy nyüzüge enemy, meg van a maxra feltolt iszonyú erős, speciális rúnás támadásom. Eltolom rá és hiába csaptam másodpercekkel előbb, játszi könnyedséggel átmegy rajta, nem akasztja meg, sőt rámcsap és leveszi az életerőm felét. WTF? Ezzel az a rettentő kínos, hogy a játék NEM ad SEMMILYEN lehetőséget arra, hogy a speckó támadásod megszakítsd! Az animációs fázisok, mint a megriadt lemmingek úgy pörögnek egymás után és te csak nézed, ahogy közben meghalsz! Nincs cancel!!! Aki egy picit is járatos a Street Fighterben az tudja, hogy egy melee küzdelemnél LÉTKÉRDÉS már magasabb szinten a mozdulat TÖRLÉSE! Itt ilyen nincs és úgy megdöglesz emiatt 2123123121x, mint a szar! Nyilván nem várom azt, hogy a full alap, nulla szar támadásom akár egy pillangót is megakasszon, de hogy a legbrutálisabb hegyet rángató támadásomba belebax szemből az enemy és semmit nem tudok ellene tenni, csak nézni, az iszonyú gáz!!!
    - A frame az sehol nem stabil. A legrosszabb talán a performance mód, ahol az AA érezhetően lejjebb csúszik, de ez is kevés, mert a 60 frém az ritka, mint a fehér holló. Többnyire olyan 50-55 körül poroszkál, de néha csúnyán bezuhan. Quality módban többnyire 30 frém. De csak többnyire. Cserébe viszont mintha belassulna a világ, minden lomha és csiga lassú lesz. (Én eztmá' nem bírom egy 2018-as címnél, szóval toltam fos ~50 frém mellett.)
    - Van itt néha stuttering is nyugi. Főleg akkor látható, amikor eldurvul az akció, nagyobb tér van és forgatod a kamerát.
    - A torture kill és az evade nem mindig pontosan úgy reagál ahogy kéne. Ez normalon fel sem tűnik, de hardon és felette igen.
    - Az elején nagyon fárasztó a főhős bunkó hozzáállása mindenhez. Egy ideig emészthető, aztán nagyon zavaró... szerencsére ez később finomodik, sokat változik. Na igen... itt aztán van kari fejlődés az nem is kérdés.
    - Szar a térkép. Lehet ez mosdatni, de inkább ne. Szar. Nem jó.
    - Persze nem olyan szar, mint a menürendszer, ahol még 10 óra után is kerestem, hogy hol a pcsbe is van xy.
    - Szokásos elbaszott XP és kereskedelem rendszer! Nekem a játék felénél már bőven feleslegben volt az ezüst, a játék végére, maxolgatás nélkül elértem az 1 milla elköltetlen ezüstöt, az XP-t fingom sincs mire rakjam, lassan kiakad a számláló. Értelmezni se tudom, hogy erre miért nem figyeltek.
    - Nincs SEMMI bonus azért, ha hardon tolod le, de azért se ha a legnehezebb fokozaton. Nekem ez mondjuk érthetetlen.


    *Valójában:

    - Give Me A Story - Ez lenne az easy, de ez hazugság. Ez egy nulla, egy semmi. Aki ezen tolja az nettó elmebeteg.
    - Give Me A Balanced Experience - Ez lenne a normal, de ez az easy, a story mode. No comment.
    - Give Me A Challenge - Ez a lenne a hard, de meglepő módon csak az eleje nehézkes, amíg a felszerelésünk fejlesztésére nincs lehetőség. Valójában ez a normal. Egyedül az opcionális(!) boss harcok okozhatnak itt fejtörést, de megfelelő gear hangolással nem gond.
    - Give Me God of War - Ez viszont tényleg hard, bár ha fullra csak a sztorit nézzük, akkor valójában túl van misztifikálva, mert csak simán egy komoly kihívást nyújtó, de véletlenül sem lehetetlen menet. Viszont itt már az opcionális bossok elmebeteg nehezek. (Szokásos: Alig sebzed full szettben, míg ő majdnem one-hit killel.)

    Mégis a hibái ellenére is vastagon 9.5/10, mert erősen addiktív, mert a mellékzöngéi is baromi jók, mert érdekes minden perce, mert a harc változatos, a sztorit végig ismerni akarod, a helyszínek látványosak, érdekesek, a mitológiai háttér gyakorlatilag kifogástalan és ha lepergett a credits, örömmel mész még vissza felderíteni a kimaradt részeket.

    A GoW (2018) egy új etalon lett.
  • Tinman #1016
    Nekem ez úgy lett platina, hogy az olvasható feliratból/kőtáblából 1 db. maradt is el valahol.

    Maximálisan munkának éreztem az elmúlt 4 órát, nem mondom, hogy rettenetes volt, de közel állt hozzá. Tényleg csak azért csináltam, mert közel voltam a maxhoz.

    Ennek a játéknak az újrajátszhatósági mutatója valahol a nulla és a semmi között van. Elsőre üt, agyonver, ha kimaxolod semmi, de semmi nem marad benne, ami onnantól érdekes lenne. Az kicsit sem érdekes, hogy elmegyek egy területre ahol már leirtottam mindenkit és a semmiből újra jön pár mob.

    Amúgy hardon toltam le... de hogy azért is nem jár achi, az elég pathetic, pedig az első negyede elég húzós hardon, meg nyilván az opcionális csaták is. Majdnem LVL 9-en végeztem. Nem tudom van-e benne amúgy LVL 9, de a LVL 8 maximumából kb. 10% hiányozhatott. Az STR és a runic is majdnem végig értek, a lehető legjobb páncél volt rajtam csutkára húzva, fegyók is nyilván maxon, HP, rage naná.

    Soha többet nem venném elő. Demon's Soul platina effekt. Nincs tovább.
    Utoljára szerkesztette: Tinman, 2018.06.15. 22:50:16
  • Moby
    #1015
    Ezzel nem értek egyet. Nekem úgy lett meg mind pálya 100%-ra (ami nem is kell a platinához se), hogy sehova nem kellett visszamennem. Mindezzel együtt, hogy _mindent_ kiszedtem a játékból, is nagyon szívesen mennék vissza játszani ebben szent percben is.
  • Tinman #1014
    Szerintem nem éri meg kimaxolni. Ez a játék pontosan addig kiváló, míg minden értelmes dolgot meg nem csinálsz benne és ez kb. véget is ér.

    Hollókat, meg véletlenül elhagyott 2 ládát keresni a szokásos putri lvl. És akkor nekem még mákom volt, mert eléggé alapos vagyok, így alig maradt el valami, "csak" +4 órába telt a célirányos platinázás. Na de minek? Totál értelmetlen. Ha nem lettem volna ilyen közel hozzá, tuti skippelem. Mindenkit lebeszélnék arról, aki eddig nem maxolta ki, hogy ne tegye. Baromság. Toljon le minden küldit, verjen le minden boss-t és tegye el a kellemes emlékek közé a játékot, mert ennél továbbmenve csak ront az összképen.