5
  • pett3rson
    #5
    Szerintem akkor is tisztább, olcsóbb és egyszerűbb kezelhetőséget vetít előre egy teljesen elektromos busz. Mivel nem kell 50 méterenként lerakni egy-egy oszlopot és vezetéket közé, már nyertek egy csomó lóvét...
  • HyBrIDNyLA
    #4
    Ha lerobban egy troli, a vezető egyből áramtalanítja a járművét, egyből leakasztja az áramszedőket, így simán ki tudja kerülni a lerobbant járműt a mögötte közlekedő. A kesztyű felvétele és a 2 zsinór meghúzása kb. 30 mp. mi ebben olyan bonyolult?
  • Csaba161
    #3
    Hát pedig Svájcban ez van, nagy városokban csak troli és villamos közlekedik...
  • twinr
    #2
    Ezt nem gondolod komolyan?
    1. Troli felső vezetéke baromi ronda, kiépíteni sem egyszerű.
    2. Nem tudja megelőzni a lerobbant másikat, hacsak nincs benne akku, de akkor is le kell akasztani, bonyolult.
    3. Ha nincs táp, megint csak nem megy sehova. (ha meg akkuja van, akkor már ugyanaz mint amiről a cikk szól..)
  • Gauge
    #1
    Mi szükség van elektromos buszokra? Troli pont erre való....