7
  • zsoltc
    #7
    Én így értelmezem a szöveget: a) 2020ra minden rendszer ezt kell tudja, hogy megkapja az öt csillagot b) a radarok már olyan kifinomultak, hogy el tudják látni ezt a feladatot.
    Kisebb objektumok, motorosok, kerépárosok már eddig is felismerhetőek voltak kamerákkal.
    Utoljára szerkesztette: zsoltc, 2017.12.04. 14:05:07
  • NEXUS6
    #6
    Nem mert multifázisos pajzzsal van kombinálva, azon még a Borg is csak lassan tud áttörni!
    XD
  • tom_pika
    #5
    ezek egymást nem zavarják?
  • Tetsuo
    #4
    Tehát, ha a Conttinental fejesztése csúszik, akkor 2020-ban a legjobb besorolás csak a 4 csillag? :-)
    Remélem megkérik az árát annak a radarnak néhányszáz százalékosan.
  • Cat #3
    Igen.

    A feltételeket előre megadott módon folyamatosan szigorítják, mert jelenleg kb. értelmetlen a teszt, mert már a teljesen átlagos autók is ötcsillagos értékelést kapnak. (Ugyanez a baj a háztartási gépeknél az energiatakarékossági besorolással, A+ alatt már nem kapni hűtőt vagy mosógépet.)
  • nlght
    #2
    A volkswagen botrány is ilyesmiből indult, nem tudták teljesíteni a követelményt, ezért csalni kezdtek.
  • Tetsuo
    #1
    Az új radarokat jellemző nagyobb látószög által lehetővé válhat az autonóm vészfékezés a kereszteződésekben az átkelő forgalom esetében is és eközben a rendszer akár a kerékpárosokat vagy a motorosokat is biztonságosan felismeri, illetve megkülönbözteti. 2020-tól minden újonnan engedélyezett rendszernek ilyen biztonsági követelményeknek kell megfelelniük ahhoz, hogy a European New Car Assessment Programme (Euro NCAP) keretében megkapja az 5 csillagos, vagyis a legjobb minősítést.

    Még az eszközök kifejlesztése előtt meghatározták, hogy csak ezzel lehet 5 csillagos a teszt 2020-ban?



    Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2017.12.01. 12:15:43