7
-
Ender Wiggin #7 ezt próbáltam magyarázni. az autódat lemérik egy nyugdíjas, hétvégi vezető stílusát szimuláló laborban, ami esetleg közel lehet ahhoz, ahogy a való életben lehetetlen használni az autót. ugyanis a sofőrön is sok múlik. meg a közlekedésen, amiben használjk a járművet. ha egyszer dugós, araszolós városban lakik valaki, akkor semmi reménye az alacsony fogyasztásra és az nem az autó hibája. arról nem is beszélve, hogy az olaj állapota is dobhat 15-20%-ot a fogyasztáson meg még egy csomó járulékos tényező (tél vagy nyár, a gumikeverék, a guminyomás, stb.)...
Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2017.11.30. 10:19:35 -
#6 A jövőidő úgy tűnik nem indokolt. Életszerű használatnál, nyáron klíma, kicsit dinamikusabb vezetésnél stb. a megadott érték kb felét tudják a tesztek szerint, sajnos. -
duke #5 "Már kíváncsian várom, hogy ugyan ezek a gyárak majd mit találnak ki a villany autókra. :) "
Azt azert egyszerubb merni, de gondolom a hatotav adatokkal majd siman csalni fognak.
Ha az egyik csal, akkor muszaj a masiknak is csalni es egy kicsit tobbet irni. Igy szep lassan eljutnak majd a fold-hold tavolsagig. -
Macropus Rufus #4 Hmm... azért az nem semmi, hogy pár év alatt már a sokadik komoly botrány van ami az autógyártókat érinti. Co kibocsájtásban az összes márka érintett, a fogyasztási adatokkal való szórakozásban is érintett mindegyik.
A teljesítmény adatokkal még nem szórakoztak. Bár lehet, hogy itt is van valami okosság. Amikor a kocsi a dyno-ban van akkor variál az paraméterein és ezért jobb eredményt produkál (hiszen a fogyasztását sem pedig a káros anyag kibocsájtását nem mérik a fékpadon. Ott a teljesítmény az érdekes).
Már kíváncsian várom, hogy ugyan ezek a gyárak majd mit találnak ki a villany autókra. :) -
Macropus Rufus #3 nekem annyi is elég lenne, ha a közölt adatok és a kocsim által mért adatok 10-15%-on belüli eltéréssel bírnának. De rengetek autó esetében 2-3 liter eltérés van ami nem kevés. A mérések alapján egyetlen egy autó adatlapján található érték sincs a valós érték közelében sem. Az én kocsimnak az átlag fogyasztásának a gyári adatok szerint valahol 4.9 - 5.5 között kellene lennie... 6.2 -7.1 között mozog. Ez nem kevés eltérés, és jóval a hibahatár felett van.
Megmondom őszintén engem rohadtul nem érdekel, hogy egy profi pilóta, egy tökéletesen felkészített autóval milyen minimum fogyasztást tud kiszedni a kocsiból, mert az a fogyasztás nem életszerű körülmények között keletkezett.
-
#2 Nem átlátható, bonyolult a szabályozás, ergo tele van kiskapuval, vagy értelmetlen szigorítással. Ugyanannak két oldala.
Az autók átlagmérete, tömege szerintem még mindíg csak növekszik, ahogy a teljesítményük is. Ezekre ugyan még nehezebb szabályozást csinálni, de ha a versenykocsiknál meg lehet oldani, akkor talán a hétköznapi kocsiknál is. Rögtön meg van oldva a dolog, ha tényleg egyre jobb motorokat csinálnak a gyártók. (Szerintem mondjuk nem feltétlenül). -
Ender Wiggin #1 Ez a fogyasztás dolog kicsit túl van lihegve. A megadott adat nem fedhet le minden szituációt. Máshogy fog fogyasztani egy zöldhullámos kisvárosban és máshogy egy olyanban, ahol dugók, lámpától lámpáig araszolás van...