2
  • tmisi
    #1
    El vagyunk szokva ettől a nehézségtől, én vagy kb. 800-szor taknyoltam el (a 2. világban a szökőkút megmondja, hányszor), pedig még csak 42%-nál járok (három boss volt meg hard-on, a többi csak szimplán). A Run&Gun pályák még jobban feladják a leckét, mire megcsináltam őket, már kívülről fújtam az egészet, az összes golyót meg ellenséget, hogy honnan fog majd jönni. :D
    Gamepaddal könnyebb dolgunk lesz, de át kell konfigolni, én a két legfontosabbat, a DASH-t és a lövést a triggerrekre tettem, így bármikor kézre állnak, nem kell levenni az ujjamat sehonnan.
  • Zombee
    #2
    Érdekes játék, meg fogom nézni. Én is pont azt nem szeretem, hogy ma már mindenki a realisztikusságra törekszik. Régen mai szemmel minden csúnya, nem realisztikus volt a technika miatt, ma viszont a technika megadná a lehetőséget, hogy gyönyörű, szépen megalkotott mesevilágok legyenek, erre fel már egy cell-shaded grafikának is örülni kell. A legtöbb olyan játék, ami meg nem a realisztikusságra törekszik, olcsó, csúnya kacat.

    Az optimalizálás kérdésébe mondjuk belekötnék, a játék látszólag majdnem teljesen statikus hátterek előtt zajlik apró mozgó elemek kíséretében, és az effektek is rajzfilmesek, ennek azért nem is kéne nagy gép.