#5
Amiről én írtam,az az ajtó alján teljes hosszában végigfutó vastag puha gumicső! Egy vékony gumicső csatlakozik rá,aminek a másik felén egy nyomáskapcsoló érzékeli a változást.
Ha változás következik be,leállítja a mozgató motort!
gosub#4
Nem a karok, hanem a hajlat és végpontok a veszélyesek, mert azok a kilógó részei. Azokat kéne borítani ilyennel, csak hát bonyolultabb az alakjuk.
Nem csak emberbiztosra kell ezeket készíteni, hanem üzembiztosra is. Minden párnát naponta kalibrálni... ha egy kar 8-10 párnája közül egy szaraxik emiatt az egész gépsor szívni fog és áll, vár.
Egyenlőre jobban bízom a mozgó gép hatótávjában tartózkodni tilos eljárásban.
pajsil#2
Ki kell javítanom. Az biztonsági élvédő amiről ír, és az oda zárást hivatott megelőzni. Technikailag szerintem nem magyarázom, csak annyit hogy grafit ellenállásos. A robotok légpárnái pedig, amint a cikk író is megnevezte LÉG-nyomás változásból (nyomás mérővel) dönti el, hogy szorít -e vagy ütközött. És igaz nem új technika csak nem egyszerű emberekhez engedélyeztetni egy ilyen szerkezetet. Vagyis bebizonyítani, hogy biztonságos. És még így is sikerülhet kinyírnia magát egy-két bátor embernek. Feltehetően lesz majd apró betűs joghézag...
#1
Ez fantasztikus ötlet! Gondolom most mentek el körülnézni először egy üzembe!
Hosszú évek óta így működnek az automata kapuk...Aljukon van egy légpárna végig,ha leér a talajra,kikapcsol a mozgató motor.(ha alatta van bármi,akkor is) Gratulálok a korszakalkotó technikai kidolgozáshoz :D