8
-
yamato41 #8 A piacnak azért megvan az a jó hatása, hogy megszűri a cinkelőket. Szerintem egyre kevesebb ilyen jelenség van, legalábbis én kevesebbel találkozom. A webshopok gyűjtőoldalak nélkül nem élnek meg, azokon meg az értékelések - a nyilvánvaló öndícséret és riválislehúzást kiszűrve - eléggé mérvadóak. -
fonak #7 Sajna sok magyar cég semmibe veszi a leíratkozást, hiába íratkozol le a hírlevelükről. Eleve nem is iratkoztam fel rájuk, de bombáznak az akcióikkal. Mindegy, úgyis a spam accountomra jönnek. -
cateran #6 Nem kellene orrba-szajba feliratkozni minden szir-szar hirlevelre...(newsletter) -
esztyopa #5 Hát ha Te mondod... -
yamato41 #4 Én sokat vásárolok online, mégsem bombáznak reklámajánlatokkal. Lehet, hogy a te készülékedben van a hiba? -
yamato41 #3 Nagyon okos akar lenni ez a kutatás. Ennyi erővel egy offline boltba betérő bámészkodót sikertelen eladási kísérletnek kellene tekinteni. Online könnyen szörfözök a millió bolt között. Benézek ide-oda, berakom a kosárba (mert ugye néhány turpisság csak akkor derül ki), elmegyek a checkoutig, hogy lássam a szállítást, kézbesítést, mennyi rejtett költség van, vagy nincsen-e árcsökkentési lehetőség. De eszem ágában sincs vásárolni. Nem azért, mert meg kell adnom a nevem, vagy bármi mást. Most pl. monitort nézegetek, de venni csak szeptember második felében fogok. Legalább 10 webshopot néztem meg így. 10 éve ezt még offline csináltam. -
esztyopa #2 Nem tudom,hogy a címemen,a szlaszámomon,és a nevemen kívül mi a francnak kérdez még 10 féle adatomat?
Rühellem piszkosul,hogy minden netes vásárlásom után nyakon öntenek egy rakás *személyre szabott*reklámajánlattal,és bombáznak vele nap,mint nap !
/Erre kellenek az *egyéb adatok*./ -
#1 Miva'? Egyszer kell létrehozni egy accountot egy adott oldalon, ami önmagában nincs 5 perc, utána pedig kb. 5 másodperc kifizetni a kosár tartalmát (ha nem csak pl. a cvc kódot kell beírni, hanem minden kártyaadatot, akkor max. 1 perc). Persze, aki minden egyes alkalommal máshol vásárol, annak sokáig tart, ja.