Amúgy az autógyártók tényleg kapják be, megpróbálták olcsón megúszni a fejlesztést, a SW átírása most megint könnyebb útnak tűnik, de kb ez a vége, valamit csinálni kell. Mondjuk lehet, hogy a teszt is szar volt, nem egy 30 éves, akkori kocsikra kitalált teszten kellene átnyomni a kocsikat.
Minden esetre lassan évtizedek óta van olyan technológia, amivel az égőteret/gázokat lehet hűteni, és mellette teljesítménynövekedéssel is jár. Nagy dízel hajómotoroknál alkalmazott közvetlen vízbefecskendezésre gondolok.
Asszem a BMW meg is csinálta kocsikra is.
Ender Wiggin#3
A Volvo, Subaru, Toyota után az Audi is hivatalosan leáll a dízelek fejlesztésével és csak a hibrid, elektromos és hidrogéncellás motorokra főkuszálnak. A bortány az dízel eltűnéséhez vezet és az eberiség egészségi állapotának javulásához, úgyhogy Nobel-díjat adnék a kirobbantónak.
#2
Ahogy megyünk felfelé a környezetvédelmi előírásokban,úgy lesznek egyre veszélyesebbek a diesel motorok! Nesze neked Euro norma...
Ender Wiggin#1
Ja csalni nem fognak, de a kibocsátás marad... Tiltsák csak ki mind.