9
  • Ender Wiggin #9
    na, a naív kérdésed óta eltelt 3 év. szerinted? kína magasan a legszennyezőbb ország továbbra is, durván kétszer annyi szart ereget, mint az usa, és egymaga a teljes föld szennyezésének 30%-ért felelős (egy ével korábban 28%). szóval van értelme a szerződésnek?
  • bdzsana
    #8
    Kína nem akarja betartani azt amit aláírt? Ez nekem új.
  • Ender Wiggin #7
    és ezért volt igaza trumpnak, hogy nem bohóckodik egy olyan szerződéssel, amit az aláírók sem tartanak be, lásd kína...
  • HuMarci
    #6
    Tökéletesen igazad van. Túl nagy a lufi az autók körül. Van nála sokkal nagyobb gond.
  • who am I 7
    #5
    a környezeten belül a VÁROS/TELEPÜLÉS LAKÓIT értjük, ne keverjük a dolgokat. a dízel mikrorészecskéi magát a KÖRNYEZETET általánosságban véve nem károsítják, legalábbis annyira nem, mint pl. a co2 hosszútávon.
    de ez csak egy dolog ! Amit sokkan jobban károsít a mikrorészecske az az emberi TEST !!!!! pontosan : asztma,allergia,felsőléguti betegségek és rák írható a számlájára.

    tehát ezt okozza a dízel. ha a városokból kitiltanák, rögtön vissza esne ezen típusú betegségek száma.
    amerika co2 párti, attól meg majd megsülünk.....egyik sem jobb, azt kell mondjam :D ellenben a co2-nél ott van a csavar !!!!! hogy a globális co2 ből a személyautók 10%-ot foglalnak el.....tehát, ha az összes benzines/dízelt leállítanánk a szennyezés nagy része ugyanúgy megmaradna !!!!!!! az autóipar nem releváns ebből a szempontból igazán. a nagyfalatok a : szállítmányozás (áruk,emberek,légben-földön-vízen) és gyárak !!!!! ezek teszik ki a másik 90%-ot....de ezekhez nagyon félve nyúlnak a takonygerincű korrumpálható döntéshozók.....gondolom mindenki sejti, hogy miért.
  • kvp
    #4
    Egy fuggetlen csapat botlott bele es az amerikai politikusok karoltak fel a temat. Mivel a szennyezo motorokat joreszt itt gyartjak, ezert nekunk anyagilag talan rossz, de a kornyezetnek biztosan jo ha megszunik a szennyezes. Jo, potoljak massal, de itt ez kivetelesen az az eset amikor a politikusok anyagi erdeke mellekhataskent jo is a kornyezetnek. A nemetek meg panikolhatnak.

    Viszont a mostani botranyok utan az amerikaiak nagyjabol seninek nem fognak hinni europabol. Itt lenne az ideje atallni az elektromos autok gyartasara.
  • bdzsana
    #3
    Nekem a boszorkányüldözés azt jelenti, hogy valakiről kitalálunk valamit és amiatt üldözzük. Most egyértelműen nem ez a helyzet. Nem kitaláció a vád hanem valós.
    Lehet, hogy most ezzel a rivális autógyártók jártak jól? Lehet ők robbantották ki az egészet? Lehet.
    De elsősorban akkor is a mi érdekünk, hogy ez kiderüljön, mert a károsanyag kibocsájtási korlátozások értünk vannak.
  • NEXUS6
    #2
    Azért el lehet gndolkodni azon is, hogy ez az évek óa tartó boszorkányüldözés mekkora veszteséget jelent a német autóiparnak, Németországnak, Európának, akár nekünk is a rahedli német autógyárunkkal.

    És azon is, hogy mindez kinek érdeke? ;)
    Az üzlet háború! - japán mondás.
  • Fionn
    #1
    Index sincs benne, fossa is a szemetet. Látni hogy csak a design és a régi név kerűl pénzbe mert technikailag 0.