9
-
Sir Cryalot #9 -mondjuk ez a cryptopénz-mánia lehet még ennél is nagyobb nyálfolyatás -ha lehet :) -
Sir Cryalot #8 -vicces mikor az utóbbi évek "legnyálfolyatósabb" "fejlesztés"-eként akarnak eladni valamit, közben a lehető legszánalmasabb shovelware-kből áll a bemutató. -
ostoros #7 Beszoptad a reklámot. -
MuldR #6 Abból a fatákolmányból már csak pár van a világban és örülhetsz, ha ültél rajta. 1922-ben építették.
Amúgy évente kb 30%-át cserélik az elemeknek, szóval teljesen biztonságos. -
Cat #5 Magyarországból indulsz ki, de itthon már konkrétan csak egyetlen egy vidámpark van, az is Debrecenben. Ha jártál volna már például a Párizs melletti Eurodisneyben, vagy más hasonlóban a világban, akkor nem írnál ilyet; hiába az akár 10ezer forintos napijegy, egy hullámvasútra félórát kell sorbanállni, hogy mehess egyet, és van legalább három. Bőven nem elég egy nap végigjárni az összes játékot, felnőttként is maradandó élmény egy ilyenbe betérni. Ezzel szemben Budapesten nem a gyorsaság vagy a fejjel lefelé átfordulás volt az izgalomfaktor, hanem attól félt az ember, hogy a recsegő-ropogó, sok helyen aládúcolt fatákolmány ne alattad szakadjon le.
Utoljára szerkesztette: Cat, 2017.07.28. 14:14:10 -
#4 Azzal meg az a baj, hogy a játékparkba el kell menni. A népek meg nemigen akarnak elmászkáni otthonról a fészbúk mellől. Max. munkába, meg vásárolni mert azt többnyire muszáj. De már a kocsmák és a zenés-táncos szórakozó helyek is szenvednek a látogatók hiányától... -
#3 Nagyon erőlködnek ezzel a VR témával már vagy 20 éve. Akkor fog elterjedni, amikor annyiba kerül majd, mint egy közép kategóriás monitor, és maximum annyira lesz kényelmetlen mint egy úszószemüveg. Amíg ez nincs meg, addig értelmetlen startupokat alapítgatni a pokemon go-nál bonyolultabb kiterjesztett valóság progikra...
#1 Skylake által vázolt súly problémákkal is abszolút egyetértek. -
Cat #2 Leragadtál az eszköznél. Nekik tökmindegy, hogy milyen technológia nyer, ők teljesen mást fejlesztenek. Ők a témaparkokkal és Disney meg egyéb cégekkel szerződnek, pályákat dolgoznak ki, aztán mondjuk 2-3 év múlva az épp aktuális szériából vesznek 3 ezer darabot. Ez nem feltétlen a legjobb minőségű, felbontású stb. kell legyen, mert sokkal többet számít az általuk hozzáadott érték, amit te otthon, a lakásodban nem kaphatsz meg. -
Skylake #1 Valószínű problémák:
- doboz súlya a fejen – ergonómia, illetve egyáltalán a doboz jelenlegi formájában.
- hardver energiafogyasztása a magas minőségű AR-t / VR-t előállító szoftverkódok futtatása miatt -> „hányinger és hányás a VR-től” témaköre, illetve általában a renderelési minőség. Az user viszont az élményparkban a kompromisszumok nélküli minőségért akar csak fizetni.
- hardver előzőből adódó tömege, ezért hordozhatósága, tekintettel az energiafogyasztásra, meg arra, hogy az eszközöknek / energiaforrásuknak ennek ellenére könnyűnek, kényelmesen viselhetőnek kellene lenniük – mint egy ruhadarabnak gyakorlatilag.
Nem egyszerű.