8
  • sertrex
    #8
    "Ahhoz, hogy valaki meg tudja ítélni, hogy mi szim, elég sok valódi versenyautót kellene vezetnie."

    Na, ezt a mondatot nem szeretik a szimesek. :DDD
  • Timbu
    #7
    "A szárazabb, sivatagos helyszínek ugyan még csak-csak elmennek, de a havas vagy az esős helyszínek kapcsán elkerekedhet a szemünk"

    Ezt nem igazán értem. Pont a havas és az esős/párás szakaszok néznek ki jól. Svédország talán az, ami minden napszaknál/időjárásnál szépen néz ki. Wales napsütésben pedig nem.
  • Totti5
    #6
    Aszfalt a Dirt Rallyban is nagyon tapadós volt. Dirt 4ben jobb, jobban csúszik, élvezetesebb betenni a kanyarokba és keresztbe haladni. Bár valszeg mocskosul tapad egy WRC autó aszfaltos gumival és beállításokkal.
  • Ender Wiggin #5
    Én ezt a szim-mániát sem értem igazán. Ahhoz, hogy valaki meg tudja ítélni, hogy mi szim, elég sok valódi versenyautót kellene vezetnie. És ahogy írták lentebb, az, hogy a csúszik, meg irányíthatatlan egy játék, az nem egyenlő a valósághűséggel. Persze volt ennek ellenkezője is, a Milestone-féle WRC-kben meg a DiRT 1-2-ben olyan nagy volt a tapadás, hogy elég nehéz volt aszfalton kézifékes csúszásra bírni az autót. Na ez tényleg nem tűn túl reálisnak...
  • jocking
    #4
    Mindenhol, mindenkinek azon sír a szája, hogy nem lett elég "szimulátoros" a játék, amikor az előző mennyire hűdefasza szimulátor volt.
    Közben pedig mindössze egyetlen probléma van: a kedves tesztelők nem tudnak olvasni.

    A Dirt soha a büdös életben nem szólt a szimulátor módról, mindig is egy "árkádos" autós játék volt, amivel elszórakozik az ember, és nem kurvaanyázik, ha esetleg nincs hozzá megfelelő kormánya.
    A Dirt Rally volt az egyedüli rali szimulátor a Dirt-ek közül, pont ezért adtak neki másik nevet.
    A Dirt 4 a Dirt 3, az árkád stílus folytatása. Már csak abból is feltűnhetne, hogyha a Dirt Rally-t is a sorozat részének tekintjük, akkor a mostani a Dirt 5 lenne, ugyebár...

    Azért megy a lehúzás, mert a tesztelők azt hitték, hogy ez a Dirt Rally 2, holott egyértelműen ott áll, hogy Dirt 4. Tök más az egész alapjaiban.
  • Totti5
    #3
    Dirt Rally-t megszoktad s egy következő epizód nem ugyan olyan = árkédabb. Kb az összes autós sorozatban ezen át kell esni. Emlékszem hogy a Forza Motorsport 2 takony csúszós , jégpálya fizikája után ( hisz ha csúszik minden mindenhol akkor az szim.... szerencsére ezt már a szim gyártók is levetkőzték mára ) hogy odavolt mindenki hogy a Forza 3 nem volt ilyen, hanem sokat fejlesztettek a fizikai motoron és jóval kezesebb, érezhetőbb, dinamikusabb lett az autók mozgása, tapadása. Aztán persze mindenki megszokta és senki sem sírja vissza a Forza 2 taknyát.

    Dirt 4 bizonyos elemiben könnyebb mint a Rally, olyan szempontból hogy az autó sokkal jobban reagál mindenre amit a pilóta szeretne, így talán könnyebb átvánni a nagy tempót a kanyarokba. Nem mintha a Rally olyan nagy szimulátor lett volna, de dolgoztak rajta itt ott változtattak, fejlesztettek. Több mindenben jobb lett a Dirt 4. Én jobban élvezem, jobban fekszik nagyobbakat tudok ebben autózni. Továbbra is nehéz játék, hibátlanul menni nagy kihívás, s nem mellesleg gyorsan, eredményesen. Szerencsére jól skálázható minden paramétere.
  • Nortai
    #2
    "A játék messze nem lett egy vérbeli szimulátor, és nem is tért vissza teljesen a gyökereihez, így aki erre vágyik, az maradjon a Dirt Rallynál"

    Ez hülyeség, Te sem játszhattál vele sokat, mint ahogyan a Steam-en lehúzós kommentek többsége. Dirt Rally-ban van 100+ órám és ebben is lassan 20+ óra és semmivel sem rosszabb Dirt Rally-nál, megmerem kockáztatni hogy ugyanolyan, ha kikapcsol az ember minden segítséget. Ha valóban azt akarta volna amit fentebb is említve van a cikkben akkor nem szedi két különböző mód-ra a játékot a Codemasters...
    Van még mit finomítani a játékon, de ezek patch formájában biztos javítják és finomítanak még rajta.
  • Totti5
    #1
    Melyik rally / offroad játék jobb ennél hangokban? ami nem "középszerű".