2
  • nlght
    #2
    a Dell egy rakás szar, az elmúlt 1-2 évben a laptop drivereket félkészen adták ki, majd a laptop megjelenése után egy évvel jöttek ki normális driverek, pl. volt olyan h bedugtál egy hdmi kábelt és lefagyott a win7...
    a logisztikát elvitték Mo-ról spórolás miatt, legközelebb a cseheknél van...
    a Dell support egy akkora rakás sz*r lett... a next business day garancia csak névleg az... minden esetről fényképet kérnek, addig nem küldenek semmit... múltkor a supportosok főnökével volt egy parázs vitám, amikor megkérdeztem, hogy milyen jogi alapon szabják meg hogy csak fénykép mellett hajlandók küldeni valakit a next business day garinál, akkor csak hümmögött és nem tudott hivatkozni egy szerződéspontra sem... persze ez után is követelte a fényképet, de én kötöttem az ebet a karóhoz, mert nem voltam ott épp ahol a sérült eszköz, erre elkezdett keménykedni, hogy akkor a fénykép mellé küldjük el az eredeti számla másolatát is... másik sztori: elkezdett foszlani egy dell laptop töltő szigetelése, felhívom őket, mondják hogy persze cserélik, DE ELŐBB KÜLDJEK EGY FÉNYKÉPET ARRÓL HOGY A LAPTOPON A LEGFRISSEBB FIRMWARE FUT (a miértre nem tudott választ adni, persze a szerződés szerint a usernek nem kell ilyesmit tennie) :D :D :D
  • superxepi
    #1
    Nálam még mindig a Lenovo az első.Idáig még nem csalódtam benne.Remélem így is marad.