TokraFan#6"A Coalition for Better Ads nem tiltaná ezeket a megoldásokat, csupán ajánlaná azok visszaszorítását."
Tehát kvázi sz*rt sem ér az egész...
ugh#5
"Ráadásul az európai szakmai szövetségek arra mutattak rá, hogy mostanában csökkent a reklámblokkolókat használók aránya és ez azt a látszatot kelti, hogy nincs szükség a hirdetések reformjára."
Nem csokkent hanem mobil platformon nott ahol szinte nincs ra lehetoseg.
Androidon ha jol tudom csak a firefox ala van, wp-n nincs, gondolom ájphing-ra sincs.
Es mivel egyre tobben neteznek ezeken igy csokkenest mutat.
Gratulalok az europai szakmai szovetsegnek.
Szokas szerint gondolom 70+-os ven fadszopok, meg ven picsak alkotjak a szakerto gardat akik kb elkerekedett szemmel nezika vonalas telot is.
Szivjanak faszt...
A1274815#4
Főleg azokból az "animált szarokból" van ami még vírusos is.
#3
Ha lenne olyan reklámblokkoló ami csak a statikus jpg reklámot engedi át azzal még ki tudnék békülni, az erőforrászabáló animált szarokból elég.
ostoros#2
A reklám maga, mint jelenség káros.
http://www.youtube.com/watch?v=nYvKjtlb9-c
ZenMillitia#1
ennel keves nyilvanvalobb dolog van. huuuu de nagy felfedezes. idiota PRosok.