6
  • TokraFan
    #6
    "A Coalition for Better Ads nem tiltaná ezeket a megoldásokat, csupán ajánlaná azok visszaszorítását."

    Tehát kvázi sz*rt sem ér az egész...
  • ugh
    #5
    "Ráadásul az európai szakmai szövetségek arra mutattak rá, hogy mostanában csökkent a reklámblokkolókat használók aránya és ez azt a látszatot kelti, hogy nincs szükség a hirdetések reformjára."
    Nem csokkent hanem mobil platformon nott ahol szinte nincs ra lehetoseg.
    Androidon ha jol tudom csak a firefox ala van, wp-n nincs, gondolom ájphing-ra sincs.
    Es mivel egyre tobben neteznek ezeken igy csokkenest mutat.
    Gratulalok az europai szakmai szovetsegnek.
    Szokas szerint gondolom 70+-os ven fadszopok, meg ven picsak alkotjak a szakerto gardat akik kb elkerekedett szemmel nezika vonalas telot is.
    Szivjanak faszt...
  • A1274815
    #4
    Főleg azokból az "animált szarokból" van ami még vírusos is.
  • mgenya911
    #3
    Ha lenne olyan reklámblokkoló ami csak a statikus jpg reklámot engedi át azzal még ki tudnék békülni, az erőforrászabáló animált szarokból elég.
  • ostoros
    #2
    A reklám maga, mint jelenség káros.
    http://www.youtube.com/watch?v=nYvKjtlb9-c
  • ZenMillitia
    #1
    ennel keves nyilvanvalobb dolog van. huuuu de nagy felfedezes. idiota PRosok.