97
  • KisKZ
    #97
    "...ha az online sajtóorgánumokat a reklámblokkolók miatt nem lehet megfelelően finanszírozni..." Teljesen eltorzult a világ értékrendje. A látszlagos ingyenességnek ára van.
    Az előállított érték? Azért fizetnék amit a számomra (persze minőségben) előállít valaki. Nem így kellene lennie?
    Nem érdekel, hogy a reklámot közbehelyezve kvázi "ingyen" olvashatom a sajtót.
    Ez sincs (pláne!) ingyen.

  • arty
    #96
    Mert pl a ph! helyett nincs 20 másik.
    De még az sghu helyett sincs - mondjuk itt már rezeg a léc :D

    Blogokat szeretek olvasni, ameddig TÉNYLEG amatőr, lelkesedésből készített.
    Az általad is említett félprofit már jóval kevésbé.... (kivéve talán a kiszamolo.hu, de a emiket ezen túl még követtem, egyiknél se tetszik a profibb irány. nekem pont az amatőrség, pénztelenség, viszonylag kis látogatottság adja ezeknél a hitelt :/ )
  • Nabateus
    #95
    Az tuti, hogy mi, a kommentelesunkkel legalabb emeltuk az oldalletoltest a cikk miatt. Szoval tulajdonkeppen az ostoba tervezetuknek lett egy mikro, de pozitiv hatasa :)
  • gforce9
    #94
    "azt nem tudom, hogy mi ér mennyi pénzt és mennyire képesek ma nyomon követni, hogy pl a ph! most kintlevő T-s reklám végül vásárlásban csúcsosodott-e ki.."

    Hát ezt jó ha tudod, hogy mérik. Enélkül értelmetlen az egész, főleg egy ekkora cégnél. Egyébként ekkora cégeknél már márkaépítés is folyik a reklámok kapcsán, szóval ez így egy T szintű cégnél nem számosítható X kattintás/vásárlóra. De egy kisebb cégnél igen legalábbis olyan cégnél, akit kicsit is érdekel, hogy hová folyik el a markatingpénz.. Csak a kisebb cégek is pont olyan hülyék mint a reklámblokkolót betiltani akaró lobbi (tisztelet az orránál tovább látó kivételnek). Túlhaladott már a világ ezen. Nem most, hanem hosszú évek óta. Azok, akik felismerték ezt már rég előre menekültek. A google és az fb az iszonyatos userszámra épít és az adatbázisra. De sok kisebb weboldal indított pl youtube csatornát. Kiegészítette a tartalmát napi bloggal, stb. És sokuknak sikerül is. Meg vannak azok, akik "tiltsuk be és kész". Amúgy még mindig nem jöttem rá arra sem, hogy neked miért is fáj, ha tönkremegy egy weboldal? Mintha nem lenne helyette 20 másik.

    Magyarország jogos. Kicsi piac. Nem tud eltartani számtechben ennyi weboldalt.
    Utoljára szerkesztette: gforce9, 2017.03.13. 18:47:03
  • arty
    #93
    szerintem a magyar hirdetési piac kicsi, a ph! pedig erősen kötött tartalmű oldal, így gyanítom a legtöbb hirdetőnél radar alatt futnak.... pl Fluimucil kampány biztosan nem lesz náluk ;)

    azt nem tudom, hogy mi ér mennyi pénzt és mennyire képesek ma nyomon követni, hogy pl a ph! most kintlevő T-s reklám végül vásárlásban csúcsosodott-e ki... (nyilván utóbbi a legegyszerűbb, de mérj egy márkaerősítő kampányt sikeresség szempontjából ;) )

    ---

    én egyébként két oldalon fizetek rendszeresen, és még 1-2-n ritkán a tartalomért.
    nem örülnék neki, ha mostantól 23 helyen kellene - a reklám alternatívájaként :/ nem is győzném anyagilag!
  • arty
    #92
    miért nem látom esetedben a csillagocskákat, miszerint itt az sg.hu olvasásáért fizettél ?

    csak egy újabb delikvens a szokásos mantrával: "oldják meg, nekem jár" :DDD
  • arty
    #91
    "Mi a helyzet azzal, amit gefore es masok is mondanak, hogy a bevetel nem kizarolagosan a reklamra klikkelesbol jon, hanem a latogatottsagbol, illetve
    Ha a weboldal maga tesz fel reklamot, azt szerencsesebb, mint a kozvetito ceges omlesztett megoldas?
    Ostermeloshoz sem jarunk, igen... De ez hogy jon ide?!? Szerinted annyira hasonlit a ket uzletag, hogy azonosak a modok ahogy csinalniuk kell a website uzemeltetoinek, es a mezogazdasag helyhez kotott munkasainak? Mi van? "

    A látogatottság önmagában nem generál bevételt ;) Azt a hirdető fizeti csak meg.
    Vagy ha a látogatók az oldalon közvetlenül fizetnek valamiért, vesznek valamit.

    A ph! hiába akar hirdetőt fogni, ha X cég a google-től vesz hirdetést - olyantól, akinek van hozzá ADATA, hogy orrcseppet a sokszor náthásnak adjon el. A hirdető számára sokkal-sokkal vonzóbb ez a mód, nyilván. És nyilván a végén a ph! is inkább beadja a derekát a guglinak, hogy osztozzanak a hirdetésen, mint hogy ne legyen egyáltalán hirdetése..... szóval a közvetítőkre így vagy úgy, de "szükség" van.

    "Sokkal többet költöttem a nagyobb forgalom miatt hardverre, szoftverre, munkaerőre.

    Ezt az alaposan megalapozott allitasod nekunk is bizonyitanad szamadatokkal?
    A jobb cikkert tobbet kell fizetni a munkaeronek?
    A latogatottsagunk megugrasa miatt, a kezdeteknel szuksegesnek bekalkulalt geppark ott van a teljesitokepessege hataran, (mert annyira nem volt picit sem tulbiztositva az igeny-eroforras es/vagy annyira bejottek a szamitasaink, es total ki volt eddig is hasznalva ami eddig volt), hogy hardwarere kell kolteni?"

    Komolyan bizonyítandó, hogy a nagyobb látogatottsághoz több kiszolgáló (hw-sw-ember) kell?
    Jobb cikket pl jobb munkaerő ír, ez is törvényszerű. Mármint általánosságban - nyilván vannak elhivatott hobbisták is, persze ;)

    Hogy az arányok pontosan hogyan alakulnak, azt nyilván nem tudom: tehát hogy napi 100k helyett 150k oldalletöltéshez pontosan milyen arányban kell az infrastruktúrára költeni. Pl a ph! ezer éve indult, napi 100-200 odalletöltéssel ... ;))) Az biztos, hogy nem a mostani félmillióhoz van/volt belőve bármi is.... (és hogy a cégek mennyire lövik túl a kiszolgáló infrastruktúrát: semennyire, sőt :D lásd bármely induló online játék kezdeti hálózati gondjai...... de a mostani munkáltatóm is futott bele induló "kampány" (nem reklám!) után összeomló webes infra összedőlésébe :( ki van számolva, hogy ez még mindíg gazdaságosabb, mint utána évekig futtatni félgázon a drága cuccot - gondolom. ls azzal senki ne jöjjön, hogy a kihasználatlan cucc felét át kell állítani mást kiszolgálni - legtöbb cég annyira rugalmatlan processzekkel dolgozik, hogy ez kvázi megoldhatatlan feladat elé állítja a szervezetet :D )
  • gforce9
    #90
    "- nézem a reklámot, szorgalmasan :( ezzel fizetek azt gondolom"

    Hát kurvaszarul gondolod. A reklámnézegetés önmagában csak költség a weboldalnak is és a reklámozónak is. A termék eladása az ami pénzt hoz. A legszarabb amit tehetsz hogy nézegeted, néha rákattintasz és nem vásárolsz. Ezt okosabb marketingcégek mint pl a facebook marketingje pontosan tudja és eszerint árazza be a reklám árát. Bünteti azt a reklámozót nagyobb árral, aki észnélkül nem célzottan és nem hatékonyan állítja be a hirdetését. Ezt már rég felismerték azok, akik gondolkodnak is a reklámozáson a reklámok hatákonyságán és azon, hogy a kontraproduktív túlzó és észnélküli reklámozás csak költséget növel, haszna nincs. Mi agyilag még nme nőttünk fel ehhez.
  • gforce9
    #89
    "fantasztikus megoldás, megírtad a péhásoknak is?"

    Ha maguktól nem jöttek rá, hogy X ezres látogatószám és X százezres oldallekérésszám egy kurvajól célozható közönségnél, nagyonjó tárgyalási alap akkor így jártak. Felőlem kisírhatják a szemüket is és hozhatnak akármilyen statisztikákat (ez minden weboldalra vonatkozik), ha annyira ér csak az eszük, hogy minéltöbbreklám minéltöbbpénz és arra nem, hogy a jó tartalom és a sok látogató az megfelelő alkualap egy szerződésnél és kurvára nem az olvasói kéne csesztetni mert ettől nagyobb baromságot nem is csinálhatnának.... hát ez van.
  • arty
    #88
    a mester megpihent a hetedik napon, jah ;)

    A stílust a mérges kis hordásokra szabtam, ennyit érdemel a "nem fogok reklámoz nézni, mertnem" bagázs.
    Gondolod nekik az akadémiai vita volna való? (amihez én egyébként is kevés vagyok...)
    Úgy érezted a hsz-ük minősége megütötte azt a nívót, amire érdemes 16 másodpercnél többet szánni?
    Viszont egy adag falrahányt borsót megeresztettem, hátha alapon ... (még akkor is, ha tudtam, hogy ezeknek felesleges)

    Összefoglalva:
    - nézem a reklámot, szorgalmasan :( ezzel fizetek azt gondolom. ellenben bizonyos szinten bannervak is vagyok, igen, tehát értem, hogy sokszor miért kell a cikk elé, a pofámba tolni valamit. ha nem túl gyakori és van rendes X gomb, elviselem. még1x: ezzel fizetek!
    - a tiltsákbe az adblokkert nonszensz. tiltsákbe a kést kategória.
    - olyan megoldás kellene, hogy a blokkolós ne tudja nézni a tartalmat, de ezt nagyon nehéz megoldani...........
  • arty
    #87
    én az esgét spec annyira tartom, hogy megnézem az esetleges reklámaikat.
    emeltdíjas sms-t (amiből ráadásul hatalmas szelet jut a telekom szolgáltatónak) nekem ez már nem ér meg...
  • arty
    #86
    "jobban kell tárgyalni" :)))
    fantasztikus megoldás, megírtad a péhásoknak is? :D

    olvasgasd ezt a topikot és próbáld elképzelni, ahogy a reklámipar/tartalomszolgáltatóipar szót ért a hordával.... akinek JÁR a reklámmentes weboldal. ami ráadásul nem érték és bárki előállítja, kisujjból.
    Utoljára szerkesztette: arty, 2017.03.13. 16:07:40
  • arty
    #85
    mutasd a minőségi tartalmat, amit te állítottál elő!

    gyanítom max a reggeli székleted tudnád bemutatni, az viszont nem érték ....
  • arty
    #84
    Az autóért fizetsz, a benzinért nem fogsz!

    észlény....
  • Akva
    #83
    "a hirdetések is tartalmi információk, amelyek ugyanúgy a sajtószabadság hatálya alá tartoznak"

    A sajtószabadság azt jelenti, hogy közzéteheted, nem azt, hogy én köteles vagyok elolvasni, te birka!
  • Nabateus
    #82
    Sokkal többet költöttem a nagyobb forgalom miatt hardverre, szoftverre, munkaerőre.

    Ezt az alaposan megalapozott allitasod nekunk is bizonyitanad szamadatokkal?
    A jobb cikkert tobbet kell fizetni a munkaeronek?
    A latogatottsagunk megugrasa miatt, a kezdeteknel szuksegesnek bekalkulalt geppark ott van a teljesitokepessege hataran, (mert annyira nem volt picit sem tulbiztositva az igeny-eroforras es/vagy annyira bejottek a szamitasaink, es total ki volt eddig is hasznalva ami eddig volt), hogy hardwarere kell kolteni?

    Jo, legyen, ez igy van.
    Nem erdemes jobbnak lenni, mert az tobbe kerul, a bevetel meg csak aranyosan no, nem lesz tobb a profit.
    A vilag sem fejlodik, ez zsakutca, nincs megoldas ilyenre...
    Ja de van! Tobb reklam, tobb profit!

    Hihetetlen ez a logika...
  • Nabateus
    #81
    Az SG feltett egy 'arty' blokkolot? :)
    Vagy megpihent a szajkarate faraszto.
    Nem a hata mogott, de nem tudom melyik kommentjere irjak (nem kell egyikre sem): Elosszor azt gondoltam trollkodas, de kesobb, mikor hosszabb, tartalmasabb ervelesek is voltak nem csak mindenkinek odavagott egysoros velemeyek, ugy tuntik nem az volt, bar az allaspontja meg rosszabb mint a stilus, ahogy idehanyja.
    Most akkor mi az allaspontod kedvess usertarsunk? Bannervak vagy, a weboldalaknak meg kell elniuk, tiltsak be a blokkolot, es ez mindenkire kotelezo ervenyu?
    Mi a helyzet azzal, amit gefore es masok is mondanak, hogy a bevetel nem kizarolagosan a reklamra klikkelesbol jon, hanem a latogatottsagbol, illetve
    Ha a weboldal maga tesz fel reklamot, azt szerencsesebb, mint a kozvetito ceges omlesztett megoldas?
    Ostermeloshoz sem jarunk, igen... De ez hogy jon ide?!? Szerinted annyira hasonlit a ket uzletag, hogy azonosak a modok ahogy csinalniuk kell a website uzemeltetoinek, es a mezogazdasag helyhez kotott munkasainak? Mi van?
    Kevesebb indulattal, es boldogabb leszel te is. Nem kell mindenkinke beszolni, ha nem ugy gondoljak mint te

    Ha jobb a tartalom, tobb a latogato. Ez nem alkalmazhato a blikk.hu-nal, ott marad a tobb reklam, de jobb helyeken igy megy. Attol jobb helyek.

  • dyra
    #80
    A reklámokat kellene azonnali hatállyal betiltani mindenhol. Tönkre teszi az embereket. Irreális álmokat ültetnek a fejünkbe elhitetik velünk a baromságaikat. Arra találjanak megoldást, hogy a fizetős rendszerek működjenek.
  • duke
    #79
    Megoldas egyszeru. Ha a szolgaltato azt akarja, hogy kikapcsoljam a reklamblokolokat, akkor fizessen erte, ahanyszor csak megnyitom a bena oldalukat. Szerintem ez lenne a korrekt magatartas.
  • wraithLord
    #78
    Attól, hogy nem vagy superuser, még rakhatsz fel olyan böngészőt, amire lehet extensionöket, így reklámblokkolókat rakni (pl. Firefox).

    Ami pedig az in-app reklámokat illeti... Nem használok olyan app-ot, amiben reklám van, mert idegesítő, csúnya, és hülye/esetleg kártékony reklámokat dob fel. Mindig csak olyan appokat installálok fel, amiben vagy nincs reklám, vagy pedig eltűnnek, ha fizetsz. (Igen, minden app-nál fizetek, hogy ne legyenek benne reklámok. Utálom a káoszt és a csúnya bannereket...)
  • gforce9
    #77
    Van benne igazság, hiszen a megvásárolt készüléken gyárilag nem vagy rendszergazda. Mondjuk ez a többi telefonos OS-re is igaz az esetek döntő többségében.
    Utoljára szerkesztette: gforce9, 2017.03.11. 15:58:48
  • hungi
    #76
    "...gúgül már megoldotta a problémát anti demokratikus törvények beerőszakolása nélkül is. elzárt rendszereket építenek, amiket nem lehet olyan könnyen módosítani a felhasználó által, mint pl a pc-ket = okostelefon op-k."

    Lol Android mint zárt rendszer????
  • jkedzs
    #75
    a lényeg: Block Ads!
    https://blockads.fivefilters.org/why.html
    - uBlock origin:
    https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm?hl=en
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/ublock-origin/
    - host file:
    http://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm

    minden más bullshit. a "néjmetek" agymosott behódoló senkik + idegen bevándorlók, akik nem képesek a saját érdekeiket még annyira sem képviselni, mint más szintén fostos európai népek. az ilyen népeknek sorsa a kipusztulás.
    teljesen világos, hogy:
    - a hatalom = multicégek, a központosított tartalomgyáraikat nem tudják ugyanolyan hatékonysággal működtetni, mint eddig. kevésbé hatékony az agymosás a kalózoknak és blokkolóknak köszönhetően.
    - ezért korrupt politikusokon keresztül (pl Merkel) kriminalizálnak minden, ami az útjukba áll. a német birkák pedig kórusban bégetnek hozzá. loál! EU-s szinten is erre kell készülni.
    - "néjmetek" = Európa rákja, atomot nekik!

    egyébként csak szólok, hogy az epül és gúgül már megoldotta a problémát anti demokratikus törvények beerőszakolása nélkül is. elzárt rendszereket építenek, amiket nem lehet olyan könnyen módosítani a felhasználó által, mint pl a pc-ket = okostelefon op-k.
    Utoljára szerkesztette: jkedzs, 2017.03.11. 12:06:06
  • gforce9
    #74
    Azzal támogatom, hogy olvasó és használó vagyok így egyel több oldallekérőre és regisztrált tagra hivatkozhat az oldal egy reklámszerződés megkötésekor. Sőt a harver topikban igyekszek segíteni másoknak ezért több usert itt tartok emiatt.
    Utoljára szerkesztette: gforce9, 2017.03.11. 11:20:33
  • gforce9
    #73
    Nem, ugye még mindig nem fogod fel miről beszélek? A reklámipar és a weboldalak közösen kitermelték az igényt a reklámblokkolókra. Hogy ez olyan weboldalakat is érint, akik egyébként normálisan elfogadhatóan reklámoznak? Igen érint. Mindazonáltal egy reklámszerződés megkötésekor oldallekérésszámot kérdez meg a markatinges cég és az oldalon lévő felhasználók profilját próbálja belőni, hogy célozni tudjon. Még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy egy marketinges cég, tekintve, hogy számtech témában otthon lévőkhöz szól a weboldal, vélelmezik, hogy a blokkolót használó userek száma magasabb és ezt érvként akarja felhozni. Jobban kell tárgyalni, mert erre a marketinges cégnek bizonyítéka nincs, sőt senkinek sincs, csak homályos valóságtartalmú statisztikák. A piaci körülmények, ha megváltoznak, akkor alkalmazkodni kell hozzájuk időben. Van mindig akinek nem sikerül és bezár. Ezt hívják versenynek.

    A lehető legrosszabb amit tehet egy ilyen weboldal, hogy a saját olvasóit hibáztatja azért, mert pl. blokkolót használ. Ez nagyon nem szimpatikus lépés és kontraproduktív..

    A cikk óta eltelt egy év. Már akkor is sőt korábban is szó volt az adblockereknél arról, hogy megoldást keresnek, arra, hogy a kultúrált módon reklámozó weboldalakon ne érvényesüljön a blokkoló. Ezt csak úgy lehet megoldani, hogy a weboldal üzemeltetők és a blokkológyártók párbeszédet folytatnak. Erre 1 év kevés volt, sőt túl sok szándékot sem látok erre, pedig ez lenne a kiút ebből a gödörből, amibe az online marketingelés és túlzott reklámozás ásta magát. Ugye van olyan mondás, hogyha gödörben vagy fejezd be az ásást. Nem, nem fejezik be az ásást, most a blokkolók betiltásáért lobbiznak bizonyos körök. Erre van eszük, ementén össze tudtak szerveződni. Arra nincs eszük és nincs szerveződés, hogy ezt a problémát, az érintett felek közötti párbeszéddel egy jól működő mederbe tereljék.
  • Tinman #72
    Nem kicsit vicces, hogy éppen használtok egy szolgáltatást, de jelenleg itt rajtam kívül úgy tűnik senkinek nem jutott eszébe támogatni azt, amit éppen használ... se az adblock usernek, se a másik oldalnak.
  • Szefmester
    #71
    Igen bazdmeg, az esgé inygé' jár nekünk! Tudod miért? Mert külön "munka" leválogatni a clickbait címekből a valódi tartalmat is. Ők rabolják az időmet, én nem adok lehetőséget a reklámbevételekre. Nem véletlen került fel reklámblokkoló a gépemre, és nem véletlen nem kerül kivétel listára az SG.

    Mozis részlegben Viktorka ámokfutása oda vezetett hogy az oda járók egyként követelték a karóra szúrt fejét annak a fasznak. Mit kaptunk? Már nem merik az sg-s írók vállalni a nevüket, mert tudják hogy az ide járók instant fel fogják ismerni a fizetett hirdetés cikkeket, és már a cím alatt látható név miatt rá sem kattintanak! Ezt az SG tökéletes saját magának köszönheti. Voltak itt színvonalas cikkek régen, de valahogy azok íróit sikeresen elkergették (pl Cifu cikkei).

    Ha neked az istened a pénz és komolyan elhiszed hogy webfejlesztőként egy keretrendszer elkészítéséért jogod van mások havi fizetését elkérni, miközben te két álmos nap alatt megcsinálod az egészet.. hát nem azokkal van a gond aki szerint beteg vagy.

    Tartalmat előállítani nem munka... tehetség sem kell hozzá. De minőségi tartalmat igényesen előadni már kemény munka, és hidd el, barmi sokan értékelik ezt a fajta munkát azzal hogy kivételre teszik a sok hulladék között!

    Nem feltétlen tehetsz arról hogy agymosott barom vagy akinek az istene a pénz... De te tehetsz arról hogy még büszke is vagy erre. Csak sajnálni tudlak.
  • aemus
    #70
    A reklámokat kellene betiltani. Az internet használatért fizetünk, a reklámokért nem fogunk.
  • arty
    #69
    hát igen... ilyen, amikor a másik oldal is mesél, és nem csak a popuptól frusztrált adblokkolós rinyál.
    leszarod.
    hiába voltak elég tisztességesek.
    dögöljenek meg, van más!

    ... és annyira éreztem, hogy az önfelmentés még hiányzik :D jó csattanós lett!

    (amugy melyik magyar szakmai oldal a tuti? a chip.hu? esgé? :DDD és ne azzal gyere, hogy tudsz angolul :))) de persze hogy azzal fogsz. és leszarod, hogy ott nem a bannerben van a reklám, hanem a cikkben. lol!)
  • gforce9
    #68
    Hozzátenném, a ph-nál sokkal tartalmasabb szakmai oldalak léteznek a nagyvilágban, kevesebb reklámmal. Úgyhogy kb. pontleszarom, amit fejtegetni próbálnak.
  • gforce9
    #67
    A linkelt cikkedet akkor olvastam amikor kijött, tavaly márciusban. Sírás-rívásról van szó benne. Véletlenül sem említik meg azt, hogy a reklámblokkolók létjogosultságát az elpofátlanodó reklámipar és az annak táptalajt szolgáltató és semmiben határt nem szabó szolgáltatók (weboldalak) alapozták meg.

    Tudod ha csinálok egy szart és büdös, megpróbálhatom másra kenni, de az ritkán jó megoldás.
    Utoljára szerkesztette: gforce9, 2017.03.11. 00:00:09
  • arty
    #66
    ... és felbüfögött a horda egy dicső tagja ...

    Értettem, neked az esgé ingyen JÁR! Oldjákmeg!
  • arty
    #65
    Elolvastad a ph! cikkét? ;)
    Tedd meg kérlek!

    Én beszedem a zsét a Reklámozótól a pofába türemkedő reklámmal. Nekem így kevesebb oldalletöltéssel is oké.
    A tisztességesoldal.hu viszont szopóágon van, náluk is kevesebben nézik a reklámot (főleg miattam!), ráadásul a hülyéi csak kevesebbet tejelő, elbújt reklámbannereket engednek.
    ;-)
    (és itt vagyunk a legfőbb problémaforrásnál... csak 1 mocsok oldal legyen, már ugrik fel az adblock....és mindenki szopik!)

    Oké, ezren nézik az oldalamat naponta, ebből 300 blokkolós. 700 egység bevételem van.
    Nosza, növekedjünk, legyünk jobbak!
    Tízezren nézik az oldalamat, ebből 3000 potyázó, a bevételem 7000 egység.
    Sokkal többet költöttem a nagyobb forgalom miatt hardverre, szoftverre, munkaerőre.
    Ha mondjuk a forgalommal arányosan nőttek a költségeim, akkor pont ugyan ugy nem vagyok sehol....

    És nőni nem lehet a végtelenségig. ha ez mondjuk egy pici, 80 ezres ország, ahol 8000 a tartalmam iránt érdeklődő él.... akik PONT kitermenék a költségeim... ha nem blokkolnák a ... "pénzcsapot" :)

    Detényleg, olvasd el a ph! cikket, amit linkeltem. Kis magyar valóság :(


    Utoljára szerkesztette: arty, 2017.03.10. 23:57:36
  • ugh
    #64
    Neked egy dolog jut el az agyadig
    Ez vagy egy vaskos "boritek", vagy a segged...
  • ugh
    #63
    Te tenyleg ilyen kibaszott ostoba idiota vagy, vagy csak egy fizetett kommentelohoz van szerencsenk?
  • gforce9
    #62
    "- akik adblokkereznek, azokat MÁR ELVESZTETTÉK A REKLÁMOKBÓL MEGÉLNI AKARÓK"

    Egy reklámszerződésnél oldallekérést kérdeznek, nem azt, hogy szerinted a látogatóid közül hányan használnak blokkolót, mert meg sem tudod mondani. Csak valami általános statisztika tud sejtetni valamit. Szóval ez olyan szintű bullshit, hogy annak meséld, akinek erre nincs rálátása.

    Arra nem gondolsz hogy a te oldalad mennyivel járult hozzá ahhoz, hogy a reklámblokkolókra igény van? Jaaa nem: a fogyasztók a hülyék meg a gonoszok, hát persze.

    Arról nem is beszélve, ha már a tied az esgé, akkor az hogyafenébe lehet, hogy amikor itt felhívtam a figyelmet egy rosszul működő tartalmat zavaró reklámra az volt a reakció fellengzősen, hogy hülye vagyok ha nem tetszik telepítsek blokkolót?

    Azóta sem használok blokkolót mert még épphogy az ingerküszöböm alatt van az esgé reklámáradata.

    Összefoglalva, tehát nem abban látod a cég működőképességének megtartását vagy helyzetének javulását, hogy színvonalán emelve egyre több embert érjen el ezáltal jobb szerződéseket lehessen kötni és a meglévő reklámfelületet jobb pénzért lehessen eladni, hanem abban, hogy lépjünk fel a reklámblokkolók ellen és az is lássa őket akinek herótja van tőle. Ez utóbbi fogja megalapozni az esgé jövőjét?

    Te tudod.

    mielőtt félreértené bárki az esgé szimbolikus példa, de jó példa azért vettem fel a fonalat
    Utoljára szerkesztette: gforce9, 2017.03.10. 23:08:24
  • arty
    #61
    Nagy szívügyem, enyém az esgé! ;) (semmi közöm a reklámiparhoz és a weboldalakhoz, csak valamennyire eljut az agyamig a realitás)

    Neharagudj, miféle üzleti modellről beszélsz?
    elmélet: értékes tartalom -> reklám -> reklámbevétel -> értékes tartalom
    gyakorlat: értékes tartalom -> reklám -> "mindenki" blokkolja -> .... nincs bevétel, nincs miből tartalmat előállítani ...

    Ha te jó vagy, akkor ott majd a horda lekapcsolja az adblokkert? Komolyan ezt hallucinálod?
    nesze, pl magyar realitás

    - akik adblokkereznek, azokat MÁR ELVESZTETTÉK A REKLÁMOKBÓL MEGÉLNI AKARÓK
    - akik elmennek a tetvesfelugroreklámokatadunk.hu-ra, azok onnantól adblockert tolnak és egyből _mindenki_ elveszti a delikvenst... az is, akinél szolidan ment a reklám
    - szerinted a tetvesfelugróreklámos kaszál-e többet a maradékon vagy a tisztességesreklámos? melyik hatékonyabb? bannervakságról hallottál-e már? ;) ill. mondjuk mindkettő bedől ... vajon téged, a tartalomfogyasztót nem fog zavarni, hogy egy jó és tisztességes szolgáltató lehúzza a rolót?
    - ha nincs reklámbevétel, lehet hogy az olvasott cikk lesz a reklám. az is lehet, hogy észre se veszed, olyanokért adsz pénzt, amit a felugrós időszakban még tudtál hárítani... nade ha Szakértő Jani írja, hogy az a tuti fűrész? egy tesztben!?
    - silány cikkek. lásd esgé :) aztán amikor már mindenhol ez lesz a szint, akkor mindegy hova jársz....

    Eltűnnek a blokkolók, hátpersze :))) Az egész internet egyszerre tisztességes reklámot kezd sugározni, majd éveken át várja, hogy szép lassan a régi beidegződések ellenére a juzerek visszaszivárogjanak a blokkolómentes böngészőkbe.... :))) És az első téged érdeklő cikknél, amit félpercenként kitakar a Nagy Magenta Ajánlat, nem telepítesz ám fel ismét blokkolót és kezdődik minden elölről.... jaham :)
    Utoljára szerkesztette: arty, 2017.03.10. 22:57:13
  • gforce9
    #60
    Értem én, hogy neked szívügyed a reklámipar. Csak a gond az egésszel az, hogy tudod a cégek is versenyeznek egymással. Pl. az én cégem is versenyez a konkurenciával. Ha az én üzleti modellem szarabb mint a konkurenciáé akkor be kell zárnom és nem az ügyfeleimet hibáztatni. Ha szarul csinálom céget és átbaszok mindenkit, és transzparensekkel vonulnak ki az emberek, hogy na ezt ne, akkor nem a transzparanseket akarom betiltani ugye?

    Ha vannak weblapok akik reklámból élnek, viszont a túlzott reklám miatt az igények 3. féltől származó programok kifejlődését hozzák el, akkor tiltsam be a blokkolókat mi? Mert nekem jogom van a túlzott reklámokból való bevételhez is mert csak. Nem! Ez azt jelenti, hogy az üzleti modellem szar, nem életképes és nincs jövője.

    Tudod melyik weboldal fog ebből jól kijönni? Aki még idejében kapcsol és a weboldal tartalmát emeli olyan szintre, hogy tömegeket vonzzon. Ugyanis 2 módja van hogy egy weboldal többet keressen:

    1. 1 helyett 10 hirdetést mutogat, ugyanannyi látogatónak.
    2. 1 hirdetést mutogat több látogatónak.

    Ugyanis egy reklámszerződésnél az oldallekérések száma a döntő abban, hogy mennyit lehet keresni rajta.

    A piac túltelített, igen, essenek ki a nyomoroncok.

    A blokkolók, ha a piac normalizálódik el fognak tűnni, Nem lesz rá ok, hogy telepítsék őket.
  • arty
    #59
    az adblokkoló hordának fogalma sincs, hogy mennyi a reklám az oldalon és azok milyenek - nem látja őket :P
    javárjá, most elképzelem, ahogy a frankó oldalakat whitelistre rakod, hogy "fizess" a remek kiszolgálásért ... :D
    vagy elképzelem, ahogy a horda nagyrésze megteszi ugyanezt! :DDD

    ha egy oldalon irritál a reklám, nem megyek oda. és ha majd nem mennek az emberek, akkor az oldal tényleg elgondolkodik, esetleg megszűnik. de az emberek odamennek, zabálják a sávszélt, reklámot viszont nem néznek - na EBBŐL biztosan nem tanul az oldal, lásd lassan tövényeket lobbiznak ki az idióták ....... mert tehetetlenek. mert itt lászik ez "eladott darabszám", nem mint a letöltött mp3/játék esetén, de pénz az ugyanúgy nem jön.

    nem véletlen írtam azokat az oldalakat :)
    - googlenek marginális bevétel lenne a webes mailek közé odatúrt reklám. pláne, hogy ez (volt) a kapudrog a google ökoszisztémába, ott nem lehet elriasztani az embert. aztán a többi felületükön majd megkapod triplán... (pl youtube)
    - wiki adományokból él elsősorban. nem tudom van-e egyáltalán reklám a wikin...
    - microsoft.com a céges honlap, tudjuk jól, hogy az ms nem az ottani tartalomból él - ill. amiből mégis, az maga a termékeinek reklámja, egyből buy gombal: saját hw, xbox, office és társai...

    viszont az sg.hu miből éljen? jatudom, zárják be a geccbe ... "kinek a fejéhez szorítanak pisztolyt, hogy márpedig üzemeltessen weblapot?" :DD
    Utoljára szerkesztette: arty, 2017.03.10. 22:23:59
  • who am I 7
    #58
    egy elemi szint feletti átlag humanoid is tudja értelmezni azt a kérdést, sajnálom, hogy neked nem sikerült. a többi baromságod is kb ilyen szintű, szép estét :)