8
  • Tetsuo
    #8
    Hozzá kell tenni, hogy nem a piroson való áthaladó gyalogos a hiba, hanem annak veszélyforrása. Vagyis vannak helyzetek, amikor indokolt a piroson való átkelés (megengedése).
    Például Nagy Britanniában a gyalogos átmehet a piroson és az úton bárhol, ha azzal nem veszélyezteti a forgalmat. Autónak indexelni is csak akkor kell, ha azzal másnak jelez, vagyis ha nincs a közelben más autó, nem kell használnia a indexet.
  • Skylake
    #7
    Nagyon jók ezek a kapuk. És mi történik, ha Kisz Csin az úton a kapuktól 10 méterre arrébb próbál átkelni.
  • lohahuge
    #6
    Először is a rendőröknek tennie kellene a dolgukat, nem az automata felvételekre bizni, majd a büntetés visszatartja. De kényelmesebb a monitorozó szobában, vagy a rendőrautóban tölteni az időt, mint elszámoltatni a delikvenst. Sok esetben a figyelmeztetés, adott ideig visszatartás nagyobb fegyelmező erő, mint az esetleges büntetés, ami most a trendi.
  • Ender Wiggin
    #5
    Azért, ha a magyar gyalogos körülnézne, nem csak tüntetőleg elfordított fejjel lelépne, kevesebb lenne a gázolás is.
  • kvp
    #4
    Ha mar automata szankcionalas, akkor ennyi erovel rakhatnak kamerat minden lampara (gyalogos, autos, stb.), ami pirosnal filmez ha mozgast erzekel. Innentol minden autos ha csak egy picis is belecsuszik egy pirosba automatikusan kapna a buntetest. Emberek eseten hasonlo a helyzet, bar vannak olyan teruletek (elsosorban a belvarosokban), ahol a gyalogos barhol atmehet. Nagyforgalmu utat eseten viszont hasznos.

    "Igaz, Kínában sokszor az elütött, még élő áldozatot újra elütik, hogy meghaljon, így kevesebb kártérítést kell fizetnie a gázolónak."

    Kiveve ha kiderul, hogy az utobbi szandekos volt. Ekkor kivegzik es eladjak a szerveit. Ez utobbi kezd valamekkora visszatarto ero lenni. Ha raadasul sikerult fontos elvtars rokonat elutnie ilyen modon, akkor a csaladjanak se marad tul sok eselye a tulelesre. Szoval azert inkabb probalnak segiteni, mert fizetni meg mindig jobb mint meghalni.
  • hungi
    #3
    kinai ember lenni furfangos, kikerüli simán kerítés! :)
  • Tetsuo
    #2
    Igaz, Kínában sokszor az elütött, még élő áldozatot újra elütik, hogy meghaljon, így kevesebb kártérítést kell fizetnie a gázolónak.
  • duke
    #1
    " Kínában jelenleg a piros lámpákat figyelmen kívül hagyó gyalogosok, kerékpárosok és más "nem motorizált" közlekedési résztvevők a fő okai a baleseteknek, miattuk történik az esetek 53 százaléka. "

    Kina egy mas hely, mas kultura. Nalunk inkabb a piroson, zebran, barmin gatlastalanul atszaguldo autosokat kene lampaval, kameraval, sorompoval, GEPPUSKAVAL megfegyelmezni.