5
  • jkedzs
    #5
    nevetséges hogy egyáltalán be kell járni az egyetemre. digitális tananyag ismeretlen fogalom. visszanézhető előadások, amelyek előre meg vannak szerkesztve, tehát ha a tanár elbasz valamit, az nem kerül bele stb. nyilván ez az egyetemeknek nem érdeke.

    nagycsomó oktatót ki kellene rugdosni a felsőoktatásból, nincs rájuk szükség. helyettük hatékonyság kellene.
  • Sirály12
    #4
    Talán hogyha az óra érdekes és színvonalas lenne akkor nem az interneten bóklászna minden diák. Inkább erre kellene egy tanulmány, hogy amelyik tanár csak ledarálja az anyagot, az ne menjen előadni.
  • tom_pika
    #3
    óra közbeni netezés elvonja a figyelmet? hihetetlen tudományos áttörés!
    Utoljára szerkesztette: tom_pika, 2016.12.20. 21:03:16
  • Bazsio
    #2
    Nem tudom, ennyire nincs mit csinálni az egyetemen? :D Pont ezt kellett megfigyelni? Aki 9.-ben a leckét Facebookkal vegyíti az 11.-ben nagy eséllyel a homokot cementel keveri. Fontos egy tudományos előretörés volt az biztos, megyek és név nélkül ajánlom a Nobel díjra őket.
  • wraithLord
    #1
    Amikor én jártam egyetemre, az előadások többségénél örültem volna, ha lett volna már okostelefonom, mert jobban szerettem otthon könyvekből/netről tanulni, mint az előadásokat aktívan figyelni...
    A legtöbb előadás ugyanis nem volt túl izgalmas és építő jellegű. (Persze kivételek itt is vannak, és ott biztosan nem csináltam volna mást a figyelés és jegyzetelés helyett...) FB-zni még itthon is csak 5-10 percet szoktam, hogy megnézzem, az általam követett szervezetek posztoltak-e valamit...