20
-
Fuliland #20 Sziasztok !
Segítséget kérek!
Most vettem egy Civilization 6 játék szoftver dvd-t.
Letöltöttem a steam-et hozzá.
Product Code-ot kér.
Nem tudom honnan szerezzek ! A dobozon illetve a lemezen nem találtam !
Köszönöm! -
#19 sziasztok!
tud ESETLEG valaki olyan forumot, ami:
-1 : AKTIV
-2 : van benne élet és a civ 6 -ról megy a beszélgetés game play, tippek trükkök esetleg multihoz társ etc? -
#18 jó reggelt!
HA akadna egy hozzáértö "iszap szemü rája" aki szivesen kockul ezzel a játékkal, és érti ismeri is,
szóval aki a civ 6 ban szivesen játszana együtt egy abszolút kezdövel, és lenne kedve egy két szóban magyarázni is, kérem irjon rám és kooperáljunk!
jelenleg a digital deluxe edition van meg stemes. -
#17 Az engine öregebb, de az V -el és VI -al is egyet lépnek előre, majd legalább hármat hátra.
Utoljára szerkesztette: PLaci, 2018.01.10. 06:24:15 -
#16 A IV. a VI.-hoz képes egy rakás **** -
flashpointer2 #15 Én is ezt gondoltam amíg ki nem próbáltam ezt a részt. Csak kár hogy már nem jut rá idő és ez nem az a van 15 perc és játszom téma : ) -
Gauge #14 Az utolsó igazán jó civ játék a IV. rész volt. -
#13 A CivV nagytérképen 2000 környékén, na az a lassú. :) -
#12 Én emperor szinten szoktam nyomni az V-öt (a magasabb szinteken már számomra nem kezelhető, vagy csak nem vicces a gépi csalás) de én is szeretek a vallásokkal szórakozni. Kis odafigyeléssel az új korig sikerül a városállamokat is mind magam mellé állítani, akkortól kezdve mindent megszavaznak az ENSZ-ben, világvallás, államforma. -
#11 A géped lassú. -
#10 Akkor ezek szerint vérprimitív nehézségi szinten tolod. Magas szinten esélyed nincs vallást alapítani.
Az online játékkal meg az a baj, hogy kb. quick és duel méretű map van és lényegében egy RTS alapon megy. Mindenki leölni a másikat és diplo nincs. A játék hossza miatt multizhatatlan... -
weine #9 Ti hogy tudtátok kivárni a körök közötti időket? Nekem túl hosszúnak tűntek, ezért abba is hagytam az egészet.
Vagy csak a gépem lassú? -
citkar #8 Jó lett ez a Civ, van mit finomítani, de jobb, mint az előzőek alap kiadása, a 4. és az 5. rész csak a kiegészítőkkel váltak igazán jóvá.
Az MI olyan, amilyen, megszokhattuk. Online kell nyomni, van rá lehetőség és komoly kihívásokba ütközöl, akkor is ha elég keménynek érzed magad.
A vallás semmire se jó?
Nyertem vallással is, mindegyik formával, örülök, hogy benne van. -
#7 Képtelen vagyok felfogni, hogy egyesek mit ugrálnak a grafikán egy turn based játéknál... Nekem special sokkal jobban bejön, mint az V-é...
A térképek pont elég nagyok, a normal térkép és speed mellett is esztelen sokáig tart odaérni bárhova. Nem értem egyesek hatalmas térkép mániáját. Mire elér egy hajó a világ túoldalára kifejlesztek két dolgot. Kicsit vicces...
A Civ VI alap kontent mennyisége fényévekkel az V rész előtt van.
A baj az fránya MI. Attól, hogy másabb a rendszer a játékmenet semmiben sem tér el az elődtől a hibák egy része dettó ugyanaz. A diplomácia szarra sem jó, a vallás lényegtelen, lényegében minden victory domination.. -
Zymkasithlord #6 Az én részemről annyit,hogy hiába adtam esélyt a Civ 6-nak többször is,a végén inkább maradtam a Civ 5-nél. Valahogy sehogy se jön be ez az új rész. A grafika nekem szánalmasabb,a térképek is túl kicsik. -
dyra #5 A CIV1-el is képes voltam annó játszani ráadásnak rohadt sokat, pedig az 2,5MB volt összesen. Az biztos, hogy az MI nincs a helyzet magaslatán, de attól még valamennyi CIV kimagasló játékélményt adott nekem. Ezzel is elleszek. -
#4 A Civ VI az eddigi legjobb Civ rész az én szememben, de az MI miatt akkor is kb. annyit adott, hogy a 3. végigjátszás után hagyom a fenébe. A kiegeket egyszer talán megveszem -75-90%-os leárazáson. -
dartois83 #3 Bizonyára maradi vagyok, hiába szebb a grafikája, stratégiailag fejlettebb picit, a Civilization IV hangulatát (korszaknak megfelelő, valós zene, Leonard Nimoy narrációja) nem hozza vissza. -
#2 Az MI debilsége egyszerűen értelmetlenné teszi sajnos az egészet. Tök jó a játék rendszere, csak emiatt szart sem ért. Ki lehet jelenteni, hogy a játékipar NEM TUD MI-t írni. Iszonyatosan erőforrássok állnak rendelkezésre még a Civ III óta is, a fejlesztő is ugyanaz, de én még nem láttam semmiféle stratégiát (RTS is lehet), ahol az MI nem vérdebil... -
#1 Hááát. Azért a én tapasztalataim ettől eltérőek.
Először is fogalmam nincs, hogy mennyi köze van Sid papának még ehhez, és mennyire csak mint producer irányította a munkát, vagy csak mint egy játékipari ikont rakták a dolgok mögé. És ne felejtsük el, hogy ez a játék is az ősidőkben egy táblás játékként kezdte az életét, amit megszámítógépesítettek.
Aztán itt is tapasztalható az a jellemző dolog, hogy bizony az új Civ rész bizonyos tekintetben alulmarad a korábbi, kiegészítőkkel (esetleg modokkal) feltuningolt előző részhez képest és azt a szintet újra csak kb a második kieggel éri el majd igazán.
Újra azt érzem, amit a CV kiadásakor is, hogy a készítők megint a játékosok nagyrésze stílusával szemben a játékdinamikával bele akarják kényszeríteni az embert abba, hogy néhány városos játékot játsszon.
A Civic Tree nagyon erőltetettnek tűnik, szerintem ezt a részt feleslegesen bonyolítják túl, és a későbbi moddereket kergetik majd az idegösszeomlásba a játék kiegyensúlyozhatatlansága miatt.
Egyszerűen nem látom azt a fejlődést, azt az akár egy dolgot, amiért érdemes lenne megvenni, pl. az V-ben ez a katonai egységekkel megvalósítható taktika volt. Itt nem tudom mi lenne az? Városok mikromenedzselése a kerületekkel, az új CivicTree, az hogy új nevet adtak a régi erőforrásoknak így az első 2-3 játék azzal telik el, hogy ezt megszokd, a többi apró kis változtatással együtt, amelyek inkább idegesítőek, mint hasznosak, vagy csak a felturbózott grafika?
A mobil eszközökre, konzolra kiadott Civ Revolution sorozat anno elment a rajzfilmes irányba, és néhány komoly különbség miatt önmagában is jó játék volt, de más mint az eredeti és sajna nem lett nagy siker sem. Talán épp a rajzfilmes megjelenítés által sugárzott kevésbé komoly kép miatt. Ezt áthozni az asztali Civ kiadásra ezek után kicsit kockázatos lépés, még akkor is, ha engem mondjuk sem ott, sem itt nem zavar.
Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2016.12.11. 11:02:17