16
-
gforce9 #16 Csak épp a 4k-t már azelőtt is erőltették.... -
M2 #15 A telefonos VR max pár óráig érdekes, annyi idő alatt megnézed azt a pár filmet és alkalmazást, ami készült rá, meg megállapítod, hogy játékra nem az igazi.
Mindez akkor, ha szerncsés vagy és nem émelyegsz már az első percek után.
Túl van fújva ez a telefonos VR lufi, nem kicsit a marketingesek által. -
Madve #14 Rakd be az iphone-t egy vr szemüvegbe, és mindjárt megérted, hogy van-e értelme manapság a 4k-nak telefonon... -
M2 #13 Ha egy termék szar, vagy a vásárlók csak kicsit is úgy érzik, hogy nem érte meg az árát, akkor nincs az a marketing amivel márkahűséget tudsz generálni.
Másik dolog, hogy azokat a marketing eszközöket, amiket az Apple alkalmaz, azokat más cégek is ismerik és alkalmazzák, így nyugodtan kivonhatod a képletből - rossz helyen keresed a megoldást.
A marketingesek meg azt a baromságot találták ki, hogy egy szaros telefonba 4K kijelzők kellenek. Na az az igazi megabullshit parasztvakítás idiótáknak. Értelmes embereket addig érdekelte a felbontás, amíg szemmel jól láthatóak voltak a pixelek. Van másik tucatnyi paraméter, ami fontosabb. -
#12 Annyi eszem mindíg is lesz, hogy el tudjam dönteni, hogy meddig szól valami a technológiáról, és mikortól marketingről, üzletpolitikáról, érzelmi kötődés (márkahűség) tudatos kialakításáról. (pl. Telót érintően marhára nem vagyok márkahű: volt már Motorollám, Sonym, Samum, Nokiám, Microsoft, Alcatelem).
Igen, a technológia kérdésében ne legyenek az embernek illúziói, ne hagyja hogy a technológia kérdésében az érzelmek elfedjék a tisztánlátást, pl egy kisebb, alacsonyabb felbontású kijelző esetén, ne hagyjuk, hogy olyan paraméter alapján döntsünk adott termék mellett, vagy ellen, amit valszeg a marketingesek találtak, ki, mert ez az egy senkit nem érdeklő paraméter jobb mint a konkurenciáé és aztán pl retina-display néven ezt tették a marketing középpontjába. ;) -
#11 Ha az a kérdésed, hogy ismerem-e annyira az Apple termékeit, hogy eldöntsem, hogy pl. annak ellére hogy megtehetném de még sem veszem meg (vagy is nem a savanyú a szőlő szindróma áll fenn :) ?
Akkor a válaszom, hogy szerintem igen. -
M2 #10 Annyi esze sose lesz, hogy egy tech termékhez ne érzelmileg közelítsen. -
#9 valaki nagyon utalja az apple-t :D volt már valamit termeked tőlük? -
#8 Megvárják, amíg pont olyan szintre ér a technika, hogy amíg mások kisebb de folyamatos befektetéssel épp hogy célbaérnek, ők egy nagyobb tőkefröccsel, kb nem egészen 4,5 hónappal megelőzik a konkurenciát. Eztkövetően levédetnek minden technológiát, amit a többek úgy védtek, hogy megpróbálták titokban tartani. Majd balfax üzletpolitikval a kezdeti 100%-os piaci részesedésüket ledolgozzák 15%-ra, amit aztán körömszakadva évtizedekig tartanak, köszönhetően a sznobgíkeknek, akiken a túlárazott szemetükkel viszont gennyesre keresik magukat. Amiből aztán természetesen semmit nem adóznak haza.
Eddig is ez történt.
;)
Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2016.10.18. 14:45:30 -
Ulkesh #7 Megvárják, hogy a többi cég bénázzon a kezdetleges megoldásaikkal, majd a többiek hibáiból tanulva kihoznak egy valóban ütős és jól használható eszközt, amit aztán a többi gyártó szépen lemásol.
Eddig is ez történt. -
dzsagon #6 Megvárják még valaki tökéletesíti aztán Steve Jobs majd megint ellopja az ötletet, mint eddig bármikor. -
Sir Cryalot #5 ...Egyébként lehet arra a kifejezésre történt utalás ,és ezesetben meglehetősen vicces is ez a nyilatkozat, hogy a nagy erőlködés ellenére "out of touch" státusú a téma (ami eléggé igaz ). -
Sir Cryalot #4 Az a bejáratás meg kifejlesztés kb. úgy lesz ahogy a Don Quixote kalandjainak happy-end -je. -
schultz6354 #3 Szerintem csak simam megvarjak mig a tobbi ceg rendesen kifejleszti, meg bejaratja, aztan nyomnak ra egy alma plecsnit es bemagyarazzak mindenkinek hogy ez igenis az o otletuk volt elosszor -
Sir Cryalot #2 nem szerintem itt arról van szó , hogy a korábban excentrikus szakembereknek imponáló , vagy leginkább imponálni igyekvő cupertinói ex-garázscég mára már megtalálta a közös hang--- ,khm hullámho--- nem, ja igen TÁVOLSÁGOT ahhoz hogy minél több lehetséges felhasználót lefedhessen, ez pedig a nagyon személyes, emberközeli , melegtapintás. :)
Prosumerek meg tűnjenek a francba a szeszélyeikkel :) .
Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2016.10.18. 05:17:05 -
#1 "A menedzser közölte, hogy semmi sem válthatja ki vagy helyettesítheti egy ember megérintését, ezért az olyan technológiákra összpontosítanak, amelyek ezt lehetővé teszik."
Hú, ez valami vuzi!? Ja, bocs, az.
Amúgy jelenleg a VR is ponthogy közösségi élményt jelent, senki nem hagyná ki azt az élményt, amikor az anyjára ráadhatja a VR sisakot egy dúrva horror játékkal ;)
Másrészt most kezd el terjedni a VR, úgy értve az online multi része is. És ahogy a használok a valóságosság egy emelt szintjét érzékelik, úgy ez multiplayer játéknál is igaz lehet, konkrétan hogy a másik jelenlétét is sokkal valóságosabbnak érzik, jelenjen meg az bármilyen avatarral is a játékban.
A közösen átélt intenzív élmények viszont jelentősen erősítik a kapcsolatot a másikkal és így a VR épphogy nem elidegenítő, hanem épp ellenkezőleg az embereket összehozó dolog lehet.
A VR valóban elszigetel a közvetlen környezettől, viszont az hogy megszűnik szinte minden kapcsolat felszabadítja a gémert, hogy a virtuális környezebe még jobban adaptálódjon.
Az űrben senki nem hallja a sikolyodat. Viszont a szobában mindenki más hangosan röhög majd rajtad! XD
Szal szvsz Tim Cock megint csak hagyja hogy a Apple lemaradjon az évtized következő bulijáról. Én az Apple hívők helyében kezdenék aláírásgyűjtő akciót szervezni a leváltásáért! :)