Volt néhány nagyon is sikeres üzleti húzása, talán lesz is, de ilyet már láttunk. Szerintem iszonyatos pofára esés lesz a pályafutásának a vége.
#3
A hájp/lop nem létező technológia, csak egy koncepció. Az erre alapozott becsült költséget egy valós beruházás költségével összehasonlítani, azért kb. az üzleti partnerek megtévesztése kategória.
Nem azt mondom, hogy ne legyen zárt rendszerű, maglev gyorsvasút, csak azt, hogy amilyen porhintés most ezen a területen zajlik, azt régi jó magyar kifejezésel panamázásnak hívják.
Szerintem.
gaszton421#2
Bizony olcsóbb, igazából energetikailag kb 2x-4x előnyösebb, a guruló súrlódás is és a légellenállás egyaránt töredékére csökkenthető, csak a gyorsításra megy el energia, regeneratív fékezéssel ennek nagy része visszanyerhető. az időjárásnak csak a csövek külső felülete lesz kitéve, az elektromos rendszer alacsony karbantartás igényű.
Caro#1
Miért is nem a MÁV-al szerződtek? ;)
Az kicsit vicces, hogy a hyperloop elvileg olcsóbb, mint a hagyományos nagysebességű vasút... bár azért a végösszeget megvárnám.
Gondolom az utóbbiban benne van az ezzel foglalkozó cégek lobbija is.