349
Cattle and Crops mezőgazdasági szimulátor
  • atesz25
    #349
    Megvan, üdv
  • atesz25
    #348
    Sziasztok, nagyon béna dolog. De meg tudjátok mondani hogyan kell magyar nyelvet beállítani?
    Üdv
  • Daditsx
    #347
    Ezt már évek óta tudjuk. Már az elején halálra volt ítélve, mert olyan lassan fejlesztettek.
  • mokuci74
    #346
    Game over, elfogyott a pénz......Kínlódnak a német fórumon valamiféle közösségi porjekttel, de ebből szerintem már nem lesz semmi..... :(
  • mokuci74
    #345
    Soil update v.1.3.0.6
  • eta32 #344
    Na meg is kezdődött az idei évre is az első mellé beszélés csúsztatás.....vagyis megint nem tudják tartani amit leírtak terveztek....
    Tolják szépen hónapokat .....de ezt már megszokhattuk.
    A játék valós konkrét optimalizálásáról szót nem ejtenek,mert minek is.....holott már 1 évvel ezelőtt is későn lett volna....
    Ebből az idén is még csak egy félkész játék lesz, a szokásos tempóban haladnak,de miért is lenne ez másként,nem is értem miért gondoltam hogy talán fog változni valami is...
    Jó hát nem is indítottam el hónapok óta,most sem lesz ez másként,,,majd tavasszal-nyáron ha lesz valami érdemi javítás-újítás ránézek.....

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    We hope you had a good start into the new year. Our team has used the holidays to recover and recharge our batteries.

    Today we’re giving you a little preview of what we are planning for the next few weeks. First off, there is going to be an update that we will release at the beginning of February. This will mainly fix bugs that were introduced or included in the last update, as well as some older AI bugs and improvements. The test department will receive the first patch this week.

    A game update is planned for early March, In which we will further expand the soil parameters so that tractors and implements will have a greater impact on your fields. This will affect compaction as well as plant growth, meaning it will make a difference if you work your fields with a cultivator, or plow. In addition, the package includes a new implement tool.

    In parallel, we are working on further performance improvements such as vegetation clustering.

    Over the course of this year there will be a new map, which we have already begun working on. It will be located in southern Germany and will be much more mountainous than the current map "Albergtal". Furthermore, we plan to integrate more crops like canola, oats and sunflowers into the game.

    Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.01.30. 06:39:09
  • eta32 #343
    BUÉK MINDENKINEK!!!!!!!!!
  • eta32 #342
    Ja az eléggé megmosolyogtató volt.....
    Vannak még hiányosságok,de alakul....
  • mokuci74
    #341
  • Carmang
    #340
    Szegény bálák, nem tudták eldönteni, hogy maradjanak vagy menjenek :)
  • mokuci74
    #339
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Claas Arion 530 condition test 100% vs 50 %
  • eta32 #338
    Ja ja helyenként túl lapos ,de majd piszkálnak rajt.
    No meg a dif loock-on s gondolom.
    Ebben a formába nem próbáltam ahogy a vidin is van ,az össz kerék és az össz diff loock-ot szoktam beállítani és kapcsolgatni ,a többi már annyira szerintem nem lényeges,,még talán a való életben sem használják annyit...
  • mokuci74
    #337
    Eloszor is Kellemes Unnepeket mindenkinek igy utolag is.
    Példaként említeném azt az új funkciót hogy belapulnak a a kerekek még a traki után vontatott eszközökön is

    Egy-ket eszkozon talan tul is van tolva a lapulas, de majd biztos allitanak rajta.
    A legutobbi update utan sajnos a diffizar nem mukodik jol egyenlore, nemet forumon is panaszoltak....

    Remeljuk kezdenek vele valamit...
    Utoljára szerkesztette: mokuci74, 2020.12.27. 09:32:23
  • Yag
    #336
    Szerintem "ez a vas" önmagában nem kevés. Csak ehhez. Ebben a formában. Nem sok olyan "AAA"-s játékot tudok ami nem menne rendesen rajta. Mondjuk pl. a simek tökéletesen muzsikálnak. AsettoCorsa,RaceRoom,DR2 szinte mind tudja az 50-60Fps-t. Itt az egy vagy több szálas optimalizáció lesz a gond amit már emlitettél. A modernebb CPU-k jobban hajthatóak egy vagy több szálon, plusz optimalizálatlan. Ez a proci nem "pörög" annyira. Persze nem mai gyerek de teszi a dolgát. CPU-ra már van fejlesztésem csak még nem raktam össze. 2X8magos AMD-t akarom majd üzembe állitani valamikor ha lesz ihletem átépiteni :) Addig lesz idejük fejleszteni.

    Boldog Karácsonyt Mindenkinek.
  • eta32 #335
    Kellemes Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek!!!!!!!
  • eta32 #334
    Nos igen ez így eléggé használhatatlan számodra,ahogy beszéltük is......
    Egyenlőre ez van.
    Talán majd ha átesik az optimalizáción tudod használni,mondjuk azzal a vassal szerintem úgy is kevés lesz neki....
  • Yag
    #333
    Harmadik nekifutásra se fogok vele játszani :)

    Utoljára szerkesztette: Yag, 2020.12.23. 23:51:27
  • eta32 #332
    Gondoltam le kellene mosatni ,előtte....
    Mosás előtt

    Majd utána....
    Mosás után

    Igazából már a fórumon is olvastam hogy sokan hiányolják ,kérdezték lesz é olyan mosás ,vagy hasonló mint az FS-ben.
    Ami engem illet annyira ezen része is elmegy ahogy most van,sokkal fontosabb és érdekesebb dolgokat várok inkább ,mint ennek a továbbfejlesztését,azért is tettem be a képeket....
    Példaként említeném azt az új funkciót hogy belapulnak a a kerekek még a traki után vontatott eszközökön is ezeket mindig látom,számomra fontosabb mint a víz effekt a mosás alkalmával.....

    Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.23. 17:11:07
  • eta32 #331
    Ez így van, ennek örülök én is hogy aki komolyabban veszi és mélyebben bele akar merülni a farmozásban annak már nem csak az fs az alternatíva .
    Így legalább reméljük "húzzák" egymást.
    De persze az FS nagy rajongó táborát nehéz lesz átcsábítani,talán nem is lehet,nem is ez a cél,mert ott javarészt a sok gép a sok csicsa,eladja már évek óta magát,de alap játékként egy nagy üresség,jön évek óta ,teljes mértékben rátámaszkodva a modderek munkájára.
    Realisztikusság terén nem fogja tudni felvenni az FS a harcot szerintem soha a C@C -al.
    Ők nem is erre mennek rá ,mert a népnek ,az kell amit évről évre letuszkolnak a torkunkon...
    De ha csak magamból indulok ki,akkor sokan keresik azt a nem kicsi plusz dolgot-dolgokat a farmozásban amit a C@C képvisel....
    A "verseny" mindig jó ,főleg ha a felhasználók szemszögéből nézem.
    Én aki aztán az FS "megszállottja" voltam mindig ,simán belátom már most is hogy igen is érdemes volt eddig várni és még tovább is ha igazán mélyebben farmozni szeretnék.
    Optimalizálják a játékot,mert miért is ne tennék,bele rakják azokat az fő funkciókat amiket már előre írtak igen, az ő érdekük is, szerintem most azért nem kell ezekre éveket várnunk, ha csak az utóbbi fél évet nézem sokat ugrott előbbre ,nálam biztos a ranglétrán,onnantól sokat nem kell elindítanom az fs-t.
    Persze én örülnék legjobban ha nagyot villantanának FS fronton.....meglátjuk jövő ilyenkor ki merre és milyen irányba haladt és tart...
  • allock #330
    Innen csak nyerni lehet nekünk, az FS-nek fel van/lesz adva a lecke, hogy fejlesszen egy komolyabbat ha nem akar lemaradni.
  • eta32 #329
    Az semmi, ha a saras kerékkel felhajtasz az aszfaltos útra idővel lemegy róla a sár...
    "Igaz nem mozog a sofőr ha kívülről nézem "
    Ezen helyesbítenék ,tudom én írtam ,de most hogy jól ráközelítettem ,kívülről is jól látszik hogy mozog az ülés a is....ahogy annak kell...
    Egyre jobban tetszik és ez csak jó irányba fog elmozdulni ,ahogy kerülnek majd bele a plusz dolgok....nyilván idő kell neki ,de kivárjuk....
    Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.22. 20:52:19
  • mokuci74
    #328
    "Ez a kerék koszolódás nagyon jól meg van csinálva most még realisztikusabb lett."
    Es ha belehajtassz a folyoba, lemossa a sarat.....;)
  • eta32 #327
    Na csak megint beszippantott a játék,magam sem értem ,de ez van
    Pár gondolat....
    Az mint írtam s korábban ,hogy a Magyar nyelv bele került ,nagyon is üdvözítő....
    Főleg hogy így olyan dolgokat is jobban átlátok értek amik eddig nem voltak annyira egyértelműek.
    Értem itt ez alatt a NPK elvégzését és hogy a farm PC-jével pontosan mit és hogy is kell kiszámolni ha épp a talajt kell "feljavítani" permet,műtrágya,stb....
    A munkás felvételekben is sokat segít az hogy minden beállítás funkció egyértelműbb lett az anyanyelvemen....
    A sok menüben is jobb és könnyebb így eligazodni...
    Igaz a kampányokat már kivégeztem ,de sokat segít közbe hogy újra megnézem és értem hogy pontosan mit is akarnak és hogy, egyes speckó esetekben.
    De más :
    Ez a kerék koszolódás nagyon jól meg van csinálva most még realisztikusabb lett.
    A belső nézetből való gép mozgások kamera mozgások is nagyon jók.
    Igaz nem mozog a sofőr ha kívülről nézem a kezei sem ott vannak ahol ,de már megszoktam annyira nem zavar...,de belülről az aszfalton földúton is épp annyira mozog ahogy kell.
    Nagy részt belsőből tolom így ezen része engem nagyon is érint érdekel...
    Az fs-nél olyan az aszfalton mind ha egy biliárd asztalon menne.
    De a terepen sem lehet vele dicsekedni egyszerűen össze hasonlítva a C@C-vel vicc.....
    Azt már meg sem említem tökön-babon a legkisebb ellen állás nélkül elmegy min sebesség csökkenés mellett az FS össze gépe.....mivel fizika az 0 van benn.

    Az biztos hogy kívülről jól néz ki ha a sofőrt nézem ahogy ringatózik a székben de ettől még nem lesz valóságosabb,mert csak parasztvakítás...persze akinek ez kell

    Nyilván vannak funkciók amik még nincsenek benn amik az FS-ben igen ,de amik benn vannak azok engem nagyon meg tudnak fogni ,még ha apróságok is.
    Itt elsősorban az alap FS-ről beszélek modok nélkül.
    A váltó lehetősége,hozzá akár manuál pedálos kuplunggal "H" kiosztással.
    Manuál kézzel eszköz felcsatolási lehetőségek.
    A teljes interakció a fülkében,amik akár gombra tengelyre kalibrálhatók.
    A talaj kerék dinamikája egyenesen fantasztikus,nyilván lehetne még és szerintem lesz is finomítva.
    De az hogy alapból össz.difizár első-hátsó difi zár is külön, AWD külön,kapcsolhatók amiknek szerepe is van a súly miatt a talaj ellenállása a terep úgy szintén hatással van a szerelvényekre.
    PL: most vetéssel vagyok elfoglalva dimbes-dombos helyeken kell az awd vagy dif.zár ,mi lesz ha nedves sáros lesz a talaj...
    A sebességet is váltogatni kell mert pl: csak 3-4 vagy alatt hajlandó egyáltalán elindulni ha pici emelkedő van.
    Nem csak ott van egy váltó a játékban és annyi.
    A hangok nem a legjobbak de talán idővel át lesznek dolgozva még, de elviselhetők.
    Apropó hangok...
    Az hogy így "kikeverték" őket,az is egyedül álló...ha pl. az egyik oldalsó ajtót nyitom ,is más a hangzás ,mint ha még a tető ablakot is kinyitom ,és minden hang abból az irányból jön és úgy ahogy annak kell lennie....
    Ja egy nagyon fontosat majd kihagytam...
    A sérülés model,igaz kívülről nem látszik,de ez ebben a játékban totál nem is lényeges, viszont nagyon oda kell figyelni ,,kerülni az ütközéseket.
    Károsodik a jármű eszköz minden.
    De magától is szépen elhasználódik ,amit lehet javítani,nem kell egybe mindent ,részletekben is lehet ha nincs elég pénzed.
    Mert bizony súlyos ezrekbe kerül a javítás.
    Itt még teljesen nincs kész ,írták is mert az idő is telik egyenlőre ,de ezt majd később átdolgozzák...
    Viszont már így is odafigyelősebb és érdekesebbé teszi a játékot
    Sok munka van még hátra de ahogy elnézem az előzetesekből ,talán most már jobban halad a dolog (remélem) biztató a jövő amit írtak a Time line-ben remélem meg is valósul és akkor ahogy jelezve van....
    Nem mondom hogy az FS nem jó és élvezhető,ha valaki én nagy FS fan vagyok, de ha az alapot nézzük FS-ből akkor már ülök is át ebbe még ha sok év után is sok a hiányosság vannak részek amik eléggé nyögve nyelősek,de inkább sok munka árán megszerezhetőek,mint az fs-nél 2 katt és mehet...
    De ezek sem tudnak attól eltántorítani ,hogy most fél évet kihagytam farmozás terén és inkább a C@C-ba ülök be mint az FS-t nyúzzam.
    Persze az FS a sok modnak és moddernek köszönhetően az ami, egyedül álló ,de miben??????, ugye kérdés ki mit keres a farmozásba és mi az ami fontos neki.
    Jó hogy most már kezd beérni ,a C@C is fejlődik ,a többit meg jövő ilyenkor meglátjuk merre is fordul.
    Legalább valami verseny féle kezd kialakulni ..talán legalább is én ismerve behatóan mindegyik játékot így látom
    Gondolom 2021 őszre az Fs következő részét is kitolják ,ha másért nem az új konzolok miatt,,azt majd meglátjuk merre is tart a két játék....

    UI: Ha valaki nem tudná hogy lehet korábbi mentést vissza tenni ,ha épp elcseszte (mint én tegnap elpörgettem kíváncsiságból az időt majd véletlen mentettem ) akkor szóljon ,ma ezt is sikerült megoldanom,szerencsére ez a játék is tudja rendelkezik ezzel a lehetőséggel.
    Kénytelen voltam meg keresni hogy merre,műkszik.

    Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.21. 18:19:26
  • eta32 #326
    Nálam SnowRunner és a Train Sim World 2 felváltva...épp milyen hangulatom van..
  • mokuci74
    #325
    Igen, a teljesitmeny zavar engem is egy kicsit, de majd csak jobb lesz....
    Most ugy is a CP2077 megy.....
  • eta32 #324
    Alakul ez ....nagyon biztató,mik fognak bele kerülni és mik javulnak....itt a link a Timeline-ről
    Itt a jövő.....,remélem nem ,több évet csúszik ez is mint korábban..
    C@C Timeline
    A Magyar nyelv megjelenése számomra jó dolog ,persze eddig is eligazodtam benn,de így jobb na...
    Mondjuk az optimalizációt mindig írják de soha nem veszek észre semmi javulást de nem csak én akinek rtx3070-es kártyája van az sem....
    Szerintem amíg ezen részét nem rakják rendbe addig hanyagolni fogom,na meg a sok újdonság miatt amit ígérnek ,még 1 év mire bele kerülne kb...
    Ha így haladtak volna az elmúlt 3 évben akkor már nem itt tartanánk.
    Talán az új kiadó és plusz pénz megjelenése jó irányba mozdítja el a játékot.
    Jó dolgok funkciók kerültek-nek bele persze ki kell várni,de egyszer tuti profi farm szim lesz belőle.....20..-re biztos
  • mokuci74
    #323
    Update 1.1.0.8 (17 Dec. 2020)
  • Yag
    #322
    2x futottam neki a telepítésnek. Gép összeomlásom elött, ráfogtam arra, hogy szar a gépem, akad és laggol.
    Olvaspm amit írtok és gondoltam mostmár biztos jobb lesz. Újratelepítettem gépújraépítés utan is. Semmi. Pont ugyan úgy laggolt, ha meg leveszem a grafikát, akkor sem lesz jobb a játékmenet teljesítmény. Pedig egy Rx470 eddig szinte mindenre elég volt játék terén. Lehet FS nen ennyire kifinomult, de folyamatában játszható és nem akad ennyire. Kivétel talán a 16x-os palyák. ;)
  • eta32 #321
    Ez mind szép és jó ,de ezeknek a dolgoknak már rég alapnak kellettek volna lenniük....no meg amik még mindig nincs benn.
    De míg nem optimalizálják ami szerintem az első és legfontosabbnak kellene lennie addig ez a játék számomra nem sokat ér.
    Hiába rakják most egymás után bele a különböző funkciókat ,amik szerintem messze nem annyira fontosak (H váltó kuplung fejmozgás,stb...) mint az hogy normálisan fusson a játék....
    Na mind egy várunk még 1 évet csak alakul valamerre....

    Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.11.14. 08:08:28
  • FrezeR
    #320
    Update 1.0.2.12

    Utoljára szerkesztette: FrezeR, 2020.11.13. 19:28:19
  • mokuci74
    #319
    En 2016.10.31-en backeltem, szoval turelemben nincs hiany...de nem vagyunk egyformak, ezt alairom :)
    Utoljára szerkesztette: mokuci74, 2020.11.05. 18:12:23
  • Daditsx
    #318
    Fejlesztők előbb nyudíjba mennek, mint, hogy ez elkészüljön. Ide nagyon nagy türelem kell ám...
  • Papa51
    #317
    Köszi a válaszodat! Én elvégeztem az egész oktató programot és a scenariókat is, kivétel az utolsó 5. feladat nem sikerül,, mert abban egy elakadt szerelvény megakadályoz a tovább haladásban. De ahogy látom, sok jármű már fel van oldva. Arra voltam még kíváncsi, hogy az a 23 küldetés mi az? Azért jár pénz vagy az hogy működik. Plusz feladatok, mint a tutorial részben? Van annak értelme és mikor lesznek elérhetőek? Vagyis nem olyan küldetések, amikért pénz jár, ha majd meg lehet csinálni? Köszi, ha kapok választ!
  • mokuci74
    #316
    Szia !
    Roviden a lenyeg : meg kell csinalnod az osszes tutorialt es a scenariokat ahhoz, hogy fel tudd oldani az osszes gepet a karrier modban.
    A mutragyazasrol : valakinek tetszik, valakinek nem, nekem speciel tetszik hogy a keszitok megprobalnak minel elethubb viszonyokat teremteni, kisebb-nagyobb sikerrel persze.Eleg sok minden nincs kesz/nem mukodik meg a jatekban, de idovel elkeszul , turelem . :)
  • Papa51
    #315
    Elnézést kérek az írási hibákért, a lényeg, hogy a játék terén a tanácsotokat szeretném kérni! Köszi!
  • Papa51
    #314
    Sziasztok!
    Mostanában kezdek ismerkedni ezzel a játékkal, de sajnos csak minimális angol tudásom van, inkább fordítgatok.
    Olvasgatom a hozzászólásaitokat és igen sokat lehet tanulni belőlük is. Elkezdtem a tutorial, "gazda tanfolyam" elvégzését is. Karriert választottam és a "realisztik" módot. Ott láttam többek között, hogy van 23 küldetés, de semmi jármű nincsen az elvégzéséhez. Ti már vérprofik vagytok biztosan ebben a játékban, mert hiszen nem újról van szó. El kell végezni a teljes tanfolyamot és járműveket kell vásárolni, ahhoz, hogy legyenek küldetések? Az egyik videóban egy magyar fiatalember úgy kezdi a játékot, hogy egy küldetést vállalt el és mondja, hogy elég jó a kezdő gépparkja. Na ez hogy van akkor? Vagy olyan verziójú a játéka lehet, amiben már az elején lehet csinálni küldiket? Tudnátok tanácsot adni, hogy inkább merüljek el a tanfolyamban, bár bár van némi tapasztalatom a gazdálkodásban más farmos játékok terén. Persze ez eléggé bonyolultnak látszik. Főleg a műtrágyás rész,a mikor vegyészkedni kell szinte a különböző alkotóelemekkel. Valóban ennyire érdemes volt bonyolítani vagy ezzel akarták a készítők a profizmusukat csillogtatni? Szóval ellátnátok egy kezdő Cattle & Crops játékost! Tisztelettel megköszönöm! Üdv.!
  • eta32 #313
    A szántás az FS-ben is kikapcsolható.....attól még farmos játék marad ,csak aki nem szeret vele vesződni annak ott ez a lehetőség..
    Az FS már rég rájött (MERT LUSTA) hogy a modderek megcsinálják helyettük azt amit ők képtelenek vagy csak simán lusták....
    Nyilván ez jó mindenkinek ,hogy ilyen "könnyen" és jól modolható, de ez sem véletlen... az FS részéről....
    Ha a modderek nem csinálnák azokat az új fejlesztéseket modokat a játékba akkor már rég halott lenne,13 óta azok kerülnek bele "nagy újításként" a játékukba évről évre,nyilván kicsit átreformálva.
    A cursplayt megcsinálhatták volna már ,valami hasonlóra mint itt...hol van sehol....
    Az évszakokat is ,már rég van a modderek részéről....hol van sehol....
    Nyitható kapuk ...hol van sehol.....
    Lehetne sorolni még stb stb....hosszú a sor....
    A C@C is modolható csak kevesek használják ennél fogva keveseket érdekel....
    Tartok tőle nagy áttörés ezek után sem nagyon várható...
    Főleg míg alap dolog lenne a megfelelő optimalizálás,ami a mai napig nem történt meg ,csak ígéretek formájában ahogy a többi alap dolog is és akkor még a fejlesztések hol vannak amik előbbre vihetnék a játékot.
    Nehéz dolgok ezek.....
    A dinamikus talaj totál nem érdekli az FS ,mert így is veszi a nép...
    Kevés embert érint meg ahogy még sok dolog így azokra a csicsákra ficsőrökre koncentrálnak amik még jobban eladhatók a népnek...
    Valahol érthető mert nagy stúdió kell a pénz és a haszonból él mindenki,vetélytársa nincs a mai napig ,itt lenne ez de sajna még mindig DEMO-nak lehet tekinteni ,nem több annál....de ha jobban tetszik egy béta-teszt...
    Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.10.25. 09:52:30
  • Yag
    #312
    Egy Farmingos játék szántás nélkül elég vicces lenne :)
    Olvasgatom amiket írtok és vegyes érzelmekkel vagyok az új fejlesztések iránt. Ahogy elnézem még évek kellenek majd hogy egy FS összetettségű játékot kapjunk. Valaki írta itt, hogy az FS-t a MODok tartják fenn. Lehetséges, hogy ez direkt szándéka volt a készítőknek, hogy ennyire a MODok és az egyéb kiegészítőket készítőkre is figyeltek és olyan programozást csináltak amivel szívesen babrál az ember és merül el ebben a világban szinte végtelenségig ? Minél többen használják minél több elemét annál népszerűbb és sikeresebb egy játék ... nem ? A CC is remélem beletanul és megérti, hogy az embereknek sosem elég ami van, több és másabb kell és ha ezt a MODok adják akkor hajrá.
  • eta32 #311
    Idézet egy moditól a steam fórumról ,mivel felvetődött a kérdés a szántás létjogosultságáról...

    "JePh Moderátor 13 perce
    Pflügen hat keinen Einfluss auf den Ertrag."

    Akkor minek is szántsunk a játékban???? ,mert annyira jó?????
    Még a végén kiderül hogy az FS-ben több realizmus van mint ebben ,én meg dicshimnuszokat zengtem róla pár napja.....
    Jó picit túlzás,de.....

    Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.10.24. 22:14:27
  • eta32 #310
    Ja a segítő kimarad az is félkész ,nem csak én vettem észre, a fórumon is felvetődött....
    Ezen részén is kell még reszelgetni.
    Úgy hogy kaptunk egy tech demót megint ami már sokkal több mindent tud mint 2 évvel ezelőtt ,de még mindig egy demo ,de nevezhetjük béta állapotú játéknak.
    Sajnálom hogy ezt kell leírjam ,de aki belemélyed egy picit is az igazolni fog és látja maga is.
    Na mind egy féláron volt anno,majd ránézek pár hónap ,de inkább év múlva ,feltéve ha addig egyáltalán még foglakozik vele a készítő gárda....és kész lesz valami benn, működni is fog....
    A küldikkel jól elszórakoztam,arra jó volt de itt olyan mint karrier ahogy a játék is írja értelmetlen beszélni....és bele fogni....