11
  • nandoxxl
    #11
    Nem viselhető el, nem csak a reklámokkal van baj. Túlnőnek ezek cégek egy méretet és utána ellehetetlenül a konkurencia. Bármit megtehetnek, kiszámolják mennyi a büntetés illetve bevétel, ha megéri meglépik a szabálytalan dolgokat. Ami még nagyobb gond, hogy a kisebb cégeket felvásárolják, vagy a dolgozóikat viszik el. Ezek után nincs igazi fejlődés, mert a nagyok megmondják mi a jó nekünk és a piacuknak.. Pl. Ha lenne másik elterjedt böngésző, akkor nagyobb lenne a verseny és kénytelenek lennének pontosabb találatot adni. Most már olyan a cég mint egy rákos daganat ami terjed áttételeket képez és lassan beépül mindenhova.
  • Munkas
    #10
    A piaci terjeszkedés még viselhető, viszont a saját ajánlatok biztos nem tesznek jót a funkcióknak. Egy, vagy két kifejezéssel már rég nem lehet úgy keresni, hogy ne kereskedők, szolgáltatók tömege jöjjön az első 10-20 találatban, amikért a Google pénzt kap a felhasználót meg nem érdekli.
  • hungi
    #9
    Helyes, remélem azért kapják mert ugyanúgy kilopj/ták a pénzt az EU-ból mint a többi multi. Tekintsétek késedelmes adófizetésnek, legalább lesz mibül támogatni a pályázatokat.
  • Sir Cryalot
    #8
    a nagy cégek pszichopataként viselkednek, az eu meg borderline zavarosként, egyszer imád, a mániás fázisban meg feltörli a padlót az imádottal.
  • syn7h37ic
    #7
    Beindult a bullshit generátor az android ellen is..
    Felteszem a kérdést... Ha kiszabják a néhány milliárdot, akkor azt ki fogja megkapni?
    Eléggé vicces, hogy ugyanazt eljátsszák, mint anno az MS.-nél.
    Ok, lesz olyan majd, hogy böngésző választás az androidnál is. Ennek ellenére nem fog csökkenni számottevően a Crome használata androidon.
  • bdzsana
    #6
    "A piaci részesedés számít. Az Androidé a piac 80, az iOS-é a 18 százaléka, WP pedig marginális."

    Én viszont nem értek ezzel egyet, hogy piaci részesedés szerint alkalmazzuk a szabályozást.
    Példa:
    Tegyük fel hogy van 4 teljesen ugyanolyan jó böngésző, A, B, C, D ahol mondjuk az "A" az Apple sajátja.
    Ha kötelezik a Google-t, hogy a usert megkérdezze a böngészőkről, hogy melyiket akarja választani, akkor mindegyik 20%-ot fog kapni a piacból egyenlően, mivel feltettük, hogy egyformán jók.
    Igen ám, de az Apple-re nem vonatkoznak ilyen szabályok, és ő csak az "A" böngészőt fogja nyomni ezzel adva neki még 20% piaci részesedést.
    Így az jön ki hogy az "A" böngészőnek 2x akkor a részesedése mint az összes többinek.
  • atyef
    #5
    Azért lássuk be Google bácsi egyre nagyobbat happol, és még nagyobbat, és még nagyobbat. Persze nem kevesen azt hiszik az internet maga a Google meg a Facebook. Pedig érdemi tartalom tekintetében porszemek ..
  • mortep
    #4
    A böngészőváltást leginkább az opera erőltette, persze a mozillánál és google-nél is örültek neki, de az utóbbi kettő akkorra már rég túlnőtte az explorert.
  • Cat #3
    A piaci részesedés számít. Az Androidé a piac 80, az iOS-é a 18 százaléka, WP pedig marginális.

    "szerintük a sok analfabéta első dolga az új telefonnál hogy utólag telepítsen bármilyen böngészőt"
    Emlékezzünk csak, hogy a Windowsnál pont emiatt tették kötelezővé a böngészőválasztást, ami nagyban hozzájárult az Explorer piaci részesedésének radikális csökkenéséhez, és a Chrome/Firefox előretöréséhez. Most az EU ugyanazt csinálja, mint egy évtizeddel ezelőtt a Microsoftnál az asztali operációs rendszer terén, csak mobilra alkalmazva.
  • Ingy2
    #2
    De komolyan, ő szerintük a sok analfabéta első dolga az új telefonnál hogy utólag telepítsen bármilyen böngészőt(faterom azt se tudja mi az a play áruház :D)? Különben is ha utólag felrak az ember egy másikat akkor rákérdez hogy az legyen az alapértelmezett.
  • Sydra
    #1
    Az itteni vádak nem igazak ugyanúgy a Microsoft-ra és az Apple-re is?
    Utoljára szerkesztette: Sydra, 2016.04.21. 02:38:51