2
  • halgatyó
    #2
    Fogadni mernék, hogy tipikus távolból végrehajtott tranzakcióval fizetett. Személyesen sohasem találkozott az eladóval, és azt se tudja a legtöbb egésznapos-lapáttelefon-bizgető, hogy kihez forduljon, ügyvéddel kell kideríttetni azt is.
    Tanulság: nem ártana törekedni a fizikai kontaktussal történő vásárlásokra, és a fizikai eszközzel fizetésre. Ha ez nem lehetséges, akkor pedig feltenni a kérdést: tényleg akkora szükség van egy ilyen szarra, ami a birtokunkba sem kerül? Nem lehet mással helyettesíteni?
    Sajnos, a többség lassan elhúzza az egész gazdaságot és társadalmat az ilyen távolbólfizetős aztsetudomkihúzle 3bankszámlautánfizetekszámlvezetésidíjat irányba.
    Azt mondom: úgy kell az ilyeneknek. Megérdemlik! Mert miattuk terjed az emberiség egyik legnagyobb átka: a készpénznélküli társadalom. (aztán jönnek a negatív kamatok)
    Remélem, hogy a sok birkát minél jobban átverik.
  • kvp
    #1
    Csak olyan programokat erdemes hasznalni, amik barmikor a gyarto segitsege nelkul uzemeltethetoek vagy ujratelepithetoek. Minden mas esetben csak szolgaltatast berel az ember, aminek a hosszu tavu meglete nem biztositott, tehat barmikor megszunhet. Ha csak szolgaltatas erheto el (pl. licenszszerzodessel), akkor viszont erdemes olyat kotni, amiben benne vannak a tamogatas idokorlatai es egyertelmuen latszik, hogy meddig fog jogilag garantaltan mukodni.