6
-
VolJin #6 A marketingoszály yuppiejai termékfejlesztenek. Mivel sok infochartot készítenek, hogy kitelljen a meeting, aminek murphytörvénye, hogy a szomszéd szobában flexelnek, outsourcingolták (mert az manapság trendi) egy CGI stúdiónak a koncepciókidolgozást, ők meg leporolták az Én a robot munkaanyagát. A végeredmény bravúros, az igazgatótanács állva tapsolt, a projektvezetőt kinevezték termékfejlesztésért felelős kreatív főtanácsadónak, mindenki happy... -
#5 "A menedzser szerint az új koncepció lehetővé teszi a jövőbeli fejlesztéseket, hiszen kreatív platformként teret hagy az innovatív ötleteknek, másrészt tesztkörnyezetként szolgál a legújabb technológiák számára."
Wow, ez annyira szép mondat, hogy rögtön befosok! XD
Amúgy valaki kikölcsönözte a netflixről a Will Smith féle I robot c. filmet, vagy mi ez a hihetetlen innováció? Csak mert abban már az Audi ezt egyszer már kitalálta!
Technikailag meg:
Geometriailag egy ilyen gumi kisebb felülettel érintkezik az aszfalttal, mint az azonos átmérőjű, pláne szélesebb verziójú hagyományos gumi. Ugyan így a hagyományos kisebb helyet foglal el a karosszériából, bár a futóműnek ugye a kerekeken kívül is jelentős elemei vannak még, amiről itt kussolnak. Aztán a nagyobb méret nagyobb légellenállást is jelent ugyan olyan egyéb paraméterek mellett.
Szal nem csak hogy rosszabb mindenben, mint a hagyományos futómű, még technikailag gyak megoldhatatlan is, lásd pl. amaylight 4# hsz-e.
Innovációóóó by marketing osztály!
XD
-
amaylight #4 Olyan negatívak vagytok! Én nagyon is érzem a potenciált benne :)
Például a NULLA hasmagasság és első-hátsó terepszög különösen előnyös, mikor nem CGI-autópályákon, hanem valós utakon kell menni. Az első kátyúnál, de akár egy enyhe lejtésű utca bejáratánál is felül a kasztni az aszfaltra, aztán szevasz. A pincegarázsokba történő lejutás a sci-fi kategória.
Na meg a mágneses levitáció! A dizárnernek valószínűleg fogalma sincs, hogy milyen minimális légrésekkel dolgoznak pl. a mágnesvasutaknál. Egy abroncsra tapadt latyakos sárkolonc a kerékdob belsejébe beszorulva minden bizonnyal megadná a cuccnak a kegyelemdöfést. Meg vicces (értsd: gyakorlatilag lehetetlen) lenne az úthibák kirugózása is. Meg a lebegtető mágnesek mérete, helyfoglalása, áramfogyasztása és ára is. És még sorolhatnám...
Ennél még a sítalpas közúti járművekben (nyáron) is több racionalitás van.
-
#3 én is csak fogom a fejem. mikor a designes akar érteni a fizikához és a tervező mérnök dolgához :D mert ugye a mókus fogja meghajtani a gömb kereket gondolom... fékek is olyan jól felszerelhetőek rá, kormányzást is a grafika fogja megoldani, szóval kb a kerék 5 fontos feladatából annyit tud, hogy gurul meg tapad, hát bámulatos, csak hát épp az előbbi 3 nélkül semmi sem megy. gondolkoztam olyanon is, hogy a meghajtást vinné egy 5. kerék aminek millió dolognak kéne megfelelni, pl befordítható kéne legyen, különben csak egyenesen lenne meghajtás (külön érdekes lenne egy hajtűkanyaros felfelé hegyi út ilyen meghajtással ami kanyarban elvenné a meghajtást, soha nem jutnánk fel :D), meg fékezhetne is valamennyit ha már ott van, vagy felhúzódhatna a karosszériába ha pl üresben akar gurulni az ember. a fékezést valamilyen belül fémes így mágneses fékkel esetleg meg lehetne oldani, gondolom egyáltalán nem hatékonyan :S az irányításra ötletem sincs gurulna a nagy gömb ahogy kell, de hogy így oldalra menjen akkor képezlhető el ha a meghajtó 5. kerék is elfordul brutálisan. viszont a videóban a gömb kerekek a meghajtottak, szóval teljes agyrém jah. még az 5. kerekes megoldásommal is lenne egy rosszul meghajtott (2 vagy 4x4 helyett 1 meghajtott kerék) rosszul kormányozható megállni alig képes valamink ami tuti csak kísérleti pályákon kapna engedélyt, forgalmit már nem :D -
who am I 7 #2 hát ez nagyon sz@r, már bocs :D ez még viccnek is rossz. -
SupraMKIII #1 Nah, látom megvan a napi gagyi hír.
Engem mindig meglep, hogy egy ekkora cégen át tud menni egy ekkora hülyeség, a nélkül, hogy bárki is feltenné a kezét, hogy "gondoljuk át".
Hogy egy régi viccet idézzek: ebben sok új és érdekes van, csak ami új, az nem érdekes, ami érdekes, meg nem új...