4
  • Palinko
    #4
    csak mint épp látod ez nem prototípus hanem már 3. verziószámú kész termék, amit meg is vett egy olyan cég aki valszeg használni vette és nem fejleszteni.

    nem nőnek a fák az égig, egyáltalán nem biztos, hogy egy olyan jeges-szeles környezetben nagyságrendekkel nagyobb gép elképzelhető, akár egy cessna méretűtől kisebb is már problémát jelentene. az akksi tömege is nem lineárisan növeli a szükséges erőt, mert nagyobb akksi, nagyobb nehezebb géptörzs, nagyobb légellenállás több vagy nagyobb nehezebb hajtómű, szóval megvan egy ideális arány. meg mi történik ha növelhető és mondjuk megduplázzák? 4 kg teher, az is nagyon bekorlátozza, 50-100 kg-al már lehetne mit kezdeni az meg még a kanyarban sincs.
  • SupraMKIII
    #3
    Végre, megjött az eszük, nem sima multikopter. ennek már lehet értelme!
  • SupraMKIII
    #2
    Nem érted a lényeget.

    Ha már működik, akkor az, hogy mekkora motorok meg test és akksi van rákötve a vezérlőre, szinte mindegy. A neheze az, hogy egyáltalán működjön a dolog!

    Nem hinném, hogy normális dolog lenne egy átalakított boing 767-es utasszálítóval kisérletezni...
  • Palinko
    #1
    lelkesen olvastam, de hogy a szállítási súly 2kg lehet egy kicsit lelombozott. igaz leveleket elviszi, meg gyógyszert, esetleg kaját pár embernek, így mentésnél is jól jöhet, de azért mégsem az igazi