68

11788072641442253059

Hivatalos oldal | Steam oldal

A Hurtworld egy többjátékos hardcore túlélő FPS játék, ahol a kőkemény túlélés van a fókuszban,
miközben fejlődsz, gyűjtögetsz, építkezel és harcolsz gyalogosan vagy különböző járművekkel.

Magyar szerverek:

club27 Team: 188.165.225.155:12871 Honlap Térkép
  • Ironman2
    #68
    6 év fejlesztés után végre elhagyhatta a korai megjelenésű fázist a játék:

    LINK
  • lammaer
    #67
    Hátha idetalál vki játéktapasztalattal... :)
  • Ironman2
    #66
    Csak az infókat osztottam meg,mert steamen láttam a hírek közt.Amúgy a játék megvan nekem is,de most parkolópályán.Valamikor még az elején toltam,kemény 8 órám van benne.DDD De majd kipróbálom.
  • lammaer
    #65
    Jó ideje rajta van a radaromon a játék, már akkor is lamentáltam rajta amikot bundléban volt...

    Játéktapasztalatod van benne? Mennyire hardcore PVP illetve mennyire grindelős?

    A nagyon grindelős játékokban (pl Ark) nem szeretek PVPzni, mert kellően béna vagyok hozzá, pusztitó hajlamaim se nagyon vannak, inkább építkezni/szervezkedni, diplomáciázni, PVEzni szeretek...
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.01.14. 16:04:11
  • Ironman2
    #64
    Amúgy most 60 százalékkal olcsóbb a játék is! 9.20 euro.
  • Ironman2
    #63
    Meglepetésre megjelent a Hurtworld V2! Persze ugyanez a játék,csak óriási változtatásokkal!
    Új fegyverek,új térkép,új biomek,új járművek,klán rendszer..st..stb


    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.01.14. 13:37:24
  • Ironman2
    #62
    Fejlesztik folyamatosan,experimentalba most jött ki a 0.4.8.0 verzió
  • lammaer
    #61
    Bundléban most kapható 3 dolcsiért, de a steam értékelése igen lehangoló... úgynéz ki ez is egy bedöglött EA projekt?
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.10.18. 09:32:00
  • Ironman2
    #60
    Full wipe volt minden szerveren,egy kockát hagyunk magunk után ha kilépünk,ide is bevezették a sleeper állapotot,abba kerülnek a nálunk lévő cuccok,vagy ha meghalunk akkor is.Ezt szét lehet törni,robbantani,ütni más játékosoknak is ha megtalálják.
  • Ironman2
    #59
    0.3.8.0


    Changelog:
    Sleeper objects have been added to the game. After disconnecting a fesh cube will be spawned into the world to represent your sleeping player. These cubes can be shot, hit, exploded and ran over like a regular player. When they die they will drop the same loot as the player would have if they were killed. Killing a sleeper will apply infamy to you as if you had killed a player
    If your sleeper is killed you will be treated as dead when you next login, which will spawn you at either the beach or your selected spawn point if you have one
    Due to sleepers holding your items while you're offline they will continue to simulate (meaning food will go mouldy)
    Sleepers will block construction where they are placed to prevent people glitching through walls
    Sleepers can be enabled and disabled with the server command, 'enablesleepers <1/0>'
    Sleeper names can be shown on sleepers using sleepernames <0/1>, this is disabled by default due to old saves with thousands of sleepers on the beach causing perf issues. Fresh wipes should have no issues with this enabled as the public sleeper population should cull itself.
    Sleepers are enabled on all official servers by default
    CombatLogTimeout has been reduced to 5 seconds by default
    GiveItemTrigger has been fixed, deathmatch servers should hand out guns again
    Shacks can no longer be constructed partially inside of rocks and other terrain
    Fixed bug in how rigidbodies sleep, spear items should affect vehicles more consistently now
    Extra validation added to all construction items to check against players more consistently
    Constructions dependent on attachment points will now decay if no attachment points are found (ie. doors). Constructions destroyed in this way will drop their refund amount as loot
    Fixes to mitigate physics drift over long periods of time, this should reduce vehicles tendency to move on their own when parked
  • Rocco27
    #58
    Pedig fejlesztik. Pl: bekerült a játékba a Raid fúró, amivel falakat lehet bontani. Hangos és hatékony. Van lassú és gyors üzemmódja. Jó hangos, a környékről odavonz minden szerencsevadászt. De jön a motor is, ha még nincs bent.
  • undY1ng
    #57
    Nagyon nem hallani a gémről mostanság...
  • Rocco27
    #56
    Frissítés jött ki!

    Link: Hurtworld Update 38



    A szervert frissítem amint hazaérek a minkából!
    Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2016.07.04. 13:56:05
  • Rocco27
    #55
    Roland mi történt az elmúlt héten? Mondtad majd elmeséled a TS-en, én viszont nem tudom mikor leszek újra online. Írd le ide kérlek.
  • undY1ng
    #54
    Off: Majd új géppel mindenképpen, addig kínkeserves és csak tényleg funolgatok! Off//
  • Rocco27
    #53
    Rustban is és itt is általában egyedül nyomom.Felnézhetnél végre hozzánk. Rengetegen játszanak, változó mikor mennyien vagyunk.
  • Rocco27
    #52
    Nos pont a Hurtworldben van az a PvP beállítás, hogy halál esetén csak hátitáskát dob el. Az összes ruhád, fegyvered és szerszámod megmarad. Minden mást eldob, ha övön van akkor is. Igen, vannak dolgok főleg az elején amik túl drágák, de a napok/hetek múlásával minden olcsó lesz, mivel a bányagépek kitermelik. Ha pedig ölsz, akkor aljas leszel, ilyenkor ha meghalsz, dob a többi cuccod közül is véletlenszerűen. Ilyen a Rustban nincs is, az ott durvább (mindig mindent dob).
  • lammaer
    #51
    No igen, az nem a játék hibája ha nagyon épít a csapatmunkára. Inkább az enyém, hogy már nem nagyon vagyok hajlandó egy játék miatt alkalmazkodni másokhoz, egyeztetni hogy mikor ki van fenn. Ez az én "hibám".
  • undY1ng
    #50
    Ezekben egyetértek.. Az efféle játékok leginkább csapatban jók, de én pl. szeretek egyedül is "szenvedni". Csak sajnos általában a harcokat mindig vesztem, mert ha le is vágok egyet a haverja biztos ott lapul valahol a közelben... :)
  • lammaer
    #49
    Hát ilyesmire hogy:

    - vmilyen módon a noobok abuzálásának kizárása (pl szintlimit figyelermbevétele hogy ki támadhat kit).
    - safe zoneok
    - vmiféle biztosítás hogy a nálad lévő tárgyak - főleg ha sokat kellett grindelni értük - ne vesszenek el egyből...

    Ezért is írtam hogy FULL PVP - az olyat nemcsípom. Opcionális PVP az OK, de hogy attól kelljen rettegnem hogy már beloggoláskor agyonvernek a sokszoros túlerőben lévő ellenfelek... na azt köszönöm nem. Puding vagyok tudom :)

    Más az ha CS vagy Battlefield van, ott erről szól. De soknaopi grind eredményét elveszteni az nem nekem való....
  • undY1ng
    #48
    Milyen szabályokra gondolnál egy PVP játékban? :D
  • lammaer
    #47
    Humble Monthly keretén belül mégolcsóbb, 12 USD-ért megkapja az ember, meg majd még egy rakat zsákbamacska játékot.... még 4 napig.

    Nekem sajnos rossz tapasztalataim vannak az ilyen szabályok nélküli full PVP játékokkal kapcsolatban, szóval kihagyom, de hátha másnak itt a nagy lehetőség a beszerzésre.
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.06.27. 15:29:14
  • Rocco27
    #46
    Hírek!

    Link: Dev Blog 37

    LoL, jön a raid-fúró, új épületek, városok, ruhák és további jármű moddolási lehetőségek!
    Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2016.06.27. 14:24:04
  • Rocco27
    #45
    Frissítés jött ki!

    Link: Patch 0.3.6.0 Is Now Live!


    A szerver frissitve. Amint hazaerek frissitem a pluginokat is. Jo jatekot!
  • Rocco27
    #44
    Figyelem! A Steamen 40%-os akció van a Hurtworldre! Ha még eddig nem szerezted be, akkor most itt az alkalom rá!
    Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2016.06.23. 19:52:39
  • Rocco27
    #43
    Hírek!

    Link: Dev Blog 36


    Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2016.06.20. 22:36:55
  • Rocco27
    #42
    Ahogy írtam is a mai nap újra belevetjük magunkat a Hurtworld világába.

    Miután a gyári pályát kijátszottuk (amúgy is kicsi és unalmas), átváltunk egy kíválóan felépített egyedi, épület modellekkel telepakolt pályával! A pluginlista bővült, eventek is előfordulnak mostantól. Várunk vissza mindenkit! (kb. 15 magyar volt fent korábban)

    Egy kép a pályáról:

    Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2016.06.18. 19:00:13
  • Ironman2
    #41
  • Rocco27
    #40
    Ma visszatérünk, korábban soha nem látott dolgokkal!
  • Trolldyna
    #39
    Üdv!
    Akik szeretnének magyarokkal is játszani, ajánlom nekik az alábbi szervert, ugyanis eddig nem találtam még magyar szervert.
    [HUN/EU/CE] HungryWorld - Ip cím: 163.172.16.242:13571
    Eddig 2 plugint láttam fent, a stacknövelőt és az autóalkatrész managert.
    A szerveren a létszám 2-5 fő között szokott lenni.
    Ha esetleg tudna dobni ip-címet, ahol találkozni magyarokkal, azt én is megköszönönném!
    Üdv: Trolldyna
  • Ironman2
    #38
    Hey folks, quick patch for you today with a few gameplay changes. There have been significant changes to raiding and basebuilding, as well as the addition of a beginning item called The Shack. Full changelog below.

    VERSION 0.3.5.2 (23-MAY-2016)

    Added Buttress construction item
    Added two new types of Pillar
    Added Trap Door construction item
    Added Single Door construction item
    Added Single Doorway construction item
    Added Pillbox construction item
    Added Fireplace construction item
    Added free standing Torch construction item (built similar to the Sign - just equip a torch item and look at the ground)
    Updated Wall Torch model and texture
    Added visibility indicator for construction prefab placement
    Changed Build Limits to be different for different items. There are now three categories of build limit: structural, machines, and plants. These limits are independent of each other.
    Doubled the default structural build limit - you will now be able to build bigger bases
    Fixed issue where plants would place incorrectly on structures and machines
    Made Fire Pit collider consistent between server and client
    Altered workbench collider to be more consistent with its shape
    Fixed sign refund
    Improved UI at low resolutions
    Significantly improved performance of skybox in complex maps
    Improved validation on Ownership Stakes
    Admins are now immune to AFK kicks
    Fixed issue with plant serialization where plants would despawn after several server reloads
    Added Deferred Rendering (enabled in Options > Graphics). This may significantly improve performance on some graphics cards, and will significantly improve fidelity when multiple light sources are on screen.
    Fixed mismatched colliders on Owrongs
    Added four new music tracks
    Fixed issue where the player slid down ladders over time
    Significantly improved player connection time to servers with lots of buildings
    Significantly improved server RAM overhead for structures
    Added Shack construction item, built in the Workbench. The Shack is an early-game, small structure that can be built in the starting zone. It will last for 48 hours before destroying itself. You may respawn at your shack once every 20 minutes. You may only have one Shack at a time. The Shack may be chopped down with axes over a fairly long period of time - it is not a place for completely secure storage.
    Machines will now remember if they were turned on or not over server restarts
    Put in command to disable autosaves (autosaveenabled <value>)
    Made C4, Landcrab Mines and Poison Traps placeable within NoBuild zones
    Fixed ownership stake smoke LODing out too early
    Fixed bug in explosions where C4 would do damage to the wrong attachment pieces, sometimes decimating whole bases
    Configured armor for construction pieces. Wood will die to any c4 blast, stone will take about 1.5 blasts iron will take 3+
    Increased detcap spawn rate by 3x
    Configured blast resistances based on construction volume, smaller objects of the same material will take less damage to destroy
    Decreased the material costs for C4 slightly
    Roof pieces are now much cheaper
    Doors and windows have a similar blast resistance to wood walls
    Garage doors have armor similar to rock

    Let us know if you find any bugs, and enjoy!

    HOTFIX:
    Fixed beacon not showing ownership stakes properly
    Fixed server side exception when creating new player identities
  • Ironman2
    #37
    Okés,köszi! Gyakorlásnak jó volt!
  • Rocco27
    #36
    Ha lesz társaság újra beindítjuk, addig fejlődik a játék is és keszülnek a jobbnál jobb custom pályák is.
    Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2016.05.20. 12:48:32
  • Rocco27
    #35
    Ja jó kis játék, sajnos mi viszonylag hamar kijátszottuk.
    Első körben kb. 8-an toltuk, majd utána jött kb. másik 6 játékos, végül a végére megérkeztél te is.
    Összesítve sokan gyűltünk össze magyarok, de nem egyidőben történt mindez, hanem elcsúszva. Régiek mentek, az újak pedig jöttek. Miután mindent összeszedünk nincs mit csinálni a játékban és mivel szinte mindenki barátságos volt a másikkal, így hamar ellaposodott, miután megszereztünk mindent.

    Más. A napokban csaló volt fent. Noclipezhetett. Tipp persze van mert megvan az időpont és a játékoslista is, de bizonyíték az nincs, köszönhetően a kezdetleges szerver funkcióknak. Van amit pluginnal pótolni lehet, de van amit nem. Sajnos ez van, van még mit fejlődnie a játéknak.
    Miután a legtöbben kijátszottuk és nem is térnek vissza, egyenlőre leállítom a szervert. Köszönöm mindenkinek a játékot.
    Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2016.05.20. 12:47:07
  • Rocco27
    #34
    Hírek!

    Link: Dev Blog 31


    Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2016.05.16. 11:11:55
  • Ironman2
    #33
    Hú hát ez magával ragadó játék,egész éjjel toltam,kár hogy egyedül,jó amúgy Rocco szervere,köszi a lehetőséget,remélem most az ünnepek alatt tolja valaki.kezdem már érteni a dolgokat,mos tarra próbálok rájönni hogy ajtót hogy lehet csinálni.A kalapácsnál nem találtam meg,ott csak fal,tető elemek,padló meg stb van.A furnace meg rohadt jó,a grillezős tábortüzet már nem is használom miatta,és nem kell távolmenni tőle mint a tábortüztől,este már nem fázok,kaja egyre több spawnol a völgyben,avval nincs gond,és a mandarinok is nőnek.Az viszont nehéz hogy rohadt sok nyersanyag kell itt is.

    Micsoda bogyók!


    Ide kéne ajtó!! hogy?


    Landclaim:

    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2016.05.15. 03:25:13
  • Ironman2
    #32
    Most találtam hála istennek egy völgyet ahol sok őz spawnol,meg vaddisznó is,valami átmeneti hely lehet,és rengeteg ásvány is van,meg fa is.Egysszerre 3 őz is rámtámadt,mindegyikből jó falat lett!.DD
  • undY1ng
    #31
    Nekem azzal semmi gondom nem volt. Elég hamar megoldható ha békén hagynak. :D
  • Ironman2
    #30
    Bár ez a kajáért kajtatás már kezd az idegeimre menni
  • Ironman2
    #29
    Én idáig rocco szerverén voltam