9
Körökre osztott taktikai RPG a Chaos nyomdokain
-
Pio #9 Arról nem is beszélve, hogy félárasítva van a játék, 10 európát kérnek el érte január elejéig. -
BladeW #8 Közben karácsonyra kijött egy új patch, a legfontosabb újítás, hogy bekerült egy 5 pályás single player kampány + fejlesztettek az AI-n is.
http://steamcommunity.com/games/319050/announcements/detail/700672734393253091 -
BladeW #7 A formula ennél egyszerűbb már nem is lehetne: támadóérték vs védekezőérték aránya a találati esélyed (és igen nincs HP, 1 hit mindenki).
Példa:
50 attack vs 50 defense = 50%
50 attack vs 100 defense = 33% -
Pio #6 Mindenkinek egységnyi életereje van, életerő helyett a találati százalék számít és azzal balanszol a játék. -
nomiss #5 sok gameplay videot néztem ,de jól látom hogy sehol se látszik ha egy lény vagy te castolsz és damaget okozol hogy az mennyi ? -
Pio #4 Nyugodtan jöhetnek beszámolók, én ezzel az újjal még nem játszottam (majd ha lesz rá időm megveszem), csak a régivel kapcsolatos emlékeim és a neten olvasottak alapján raktam össze a lenti leírást.
Nagyon jó volt visszaemlékezni az eredetire, hogy milyen nagyszerű ötletek voltak anno C64-en körökre osztott játék vonalon. Kár, hogy az ilyen taktikai/stratégiai játékok műfaja elég kihalt manapság. :( -
BladeW #3 Vártam, hogy nyíljon neki topic, nyáron megvettem még early access-ben, és nem csalódtam. Tipikusan nem egy "modern" stílusú játék, ami bármit csinálsz jutalmaz, a kezdő játékost valószínűleg elég sok kudarcélmény fogja érni. Csak felnőtteknek ajánlott
Amiről az első bejegyzés nem szólt, hogy vannak Realm-ek, ezek "kampány" mapok, várakat erődöket kell foglalni, városokban zsoldosokat felfogadni, felszerelést venni, ez a része is elég jól kidolgozott, és szerencsére nem túlbonyolított. Sőt játékosok is készíthetnek ilyen Realm-eket.
Az illúziós blöff mechanizmus amúgy zseniális, kockázatmanagement, és sakk keveréke a az egész.
Utoljára szerkesztette: BladeW, 2015.11.02. 20:24:10 -
Pio #2 Launch trailer:
Random gameplay:
-
Pio #1 Régebbi motorosok talán emlékeznek a Chaos: The Battle of Wizards című kultjátékra ZX Spectrumról.
De talán még ennél is többen emlékeznek a Magyarországon igen népszerű C64-re is megjelent utódra, a Lords of Chaosra. Emlékeztetőül ITT VAN 1 kis gameplay, szerintem mindenkinek, akinek C64-e volt az találkozott vele.
A játék készítője kickstarteren kalapozott a rebootra, ami össze is jött és nemrég jelent meg.
A játék lényege nagyon nagy vonalakban, hogy egy varázslóval vagyunk egy szabályos hatszögekből álló csatatéren (lásd: Civilization/HoMM/Panzer General/stb...) és körökre osztott menetrend szerint zúzzuk egymást a többi varázslóval.
Alapból csak magunk vagyunk, de van egy paklink, amiből folyamatosan lapokat húzunk, amik mindenféle idézések és spellek állnak rendelkezésünkre.
A lapok 2 fő kategóriába tartoznak: LAW és CHAOS. Minél több adott típusú spellt használnak a csatában résztvevő varázslók annál erősebb lesz az adott osztály és annál könnyebb lesz annak a spelljeit elsütni. Minden körben 1-et varázsolhatunk és a lényeinkkel+varázslónkkal mozoghatunk és támadhatunk is.
A játékban minden a %-okról szól, alapból teszem azt egy elfet megidézni 60% esélyünk van, amit befolyásol az, hogy mennyire van elmozdulva az egyensúly bármelyik irányba.
Ezen felül lehetőségünk van illúziókat idézni, amik totálisan úgy működnek, mint a sima idézett lények, a lapot is elhasználjuk, csak nincs hullájuk (feltámasztásnál van szerepe), illetve minden varázslónak van egy spellje, ami 100%-al működik és illúziót oszlat el. Ha úgy sejtjük, valamelyik lény illúzió rányomhatjuk, ha eltaláltuk azonnal eltűnik és nem is ment el a varázslásunk arra a körre.
Ezen felül idézhetünk felszerelést is, mountot a varázslónknak, erődöket, satöbbi, a részletekbe nem mennék bele, akit érdekel úgyis tesz vele egy próbát.