6
  • Kikikirly1991
    #6
    Persza hogy egy baromság a reklám.Én már jó ideje nem reklámok alapján hanem tesztek,felhasználói tapasztalatok után vásárolok.Ezeket összehasonlítom a reklámmal,csak jót nevetek rajtuk.Komolyra fordítva a szót:miért nem akarja USA európai unió bevezetni egy egységes minősítő rendszert,a hagyományos reklámot,marketinget pedig betiltani a csába?Hiszen reggel,délben és este a globális felmelegedés elleni harcról és a környezetvédelemről papolnak.Ha valamelyik politikus/Miniszterelnök felvetné tuti olyan hadjárat indulna ellene a sajtóban...Ezt úgy gondolom a bevándorlással kapcsolatban megtapasztalhattuk.Bevallom előtte én is totális baromságnak gondoltam hogy a világ sajtó 90% valakik,valami titkos csoport irányítja(Na jó ezt még most is baromságnak tartom),de az mindenesetre számomra is nyilvánvalóvá vált hogy a sajtó nagy része minden csak nem független,sajnos valamilyen módon valakik elég komolyan tudják befolyásolni.Én ezt a politika korrupció és a multi cégek lobby tevékenységének szövevényéhez társítom(hiszen az újságírókat és szerkesztőket is lehet korrumpálni),titkos háttérhatalom számomra továbbra is butaság.És ezek a szituációk tökéletesen szemlélteti hogy milyen korrupt,a valóságtól elrugaszkodott gazdasági és politika rendszerben élünk,ahol minden kifejezhető pénzben még az élet is,és az azt fenntartó természet.
    Utoljára szerkesztette: Kikikirly1991, 2015.10.06. 12:56:13
  • dyra
    #5
    A reklámokat ahol lehet kerülni kell, a legveszélyesebbek a gyógyszer reklámok gyakorlatilag elhitetik az emberrel, hogy beteg. A globális felmelegedésről jórészt a reklámipar tehet, folyamatos vágyódást keltenek az emberekben jórészt haszontalan dolgok iránt. Tavaly a foci VB-n tönkre ment a TV-m. Isten áldása volt, a végén már reklámokat néztem amit megszakítottak egy kis műsorral. A büdös életbe nem fogom megcsináltatni otthagytam a falon emlékül, hogy mit nem szabad néznem.
  • Kikikirly1991
    #4
    Jaja,oké hogy elektromos,de ahogy te is mondod és ahogy itt az oldalon is lehetett olvasni az Amazon ezzel kapcsolatos terveit:csupán egy kis csomagot tud kiszállítani.Az igazi megoldás tényleg az volna ha elektromos teherautókra cserélnék le a flottát.Borzasztó ez a 21.századi vadkapitalizmus,persze nem mindig volt ilyen,régen létezett állami felügyelet és az emberek se voltak ilyen buták.A közösség és az állampolgárok rengeteg minden megoldhatnának békés tüntetésekkel.Követelhetnék hogy az Amazon és hasonló vállalatok változtassanak az üzletpolitikájukon,de jó példa a Snowden ügy:Elég lett volna ha az emberek kimennek tüntetni a fehér ház elé és követelik az elnök lemondását és Snowden felmentését,de ennyi eszük sajnos nem volt,pedig az elnöknek nem lett volna más választása ha mondjuk 4 hétig tüntetnek az emberek tuti hogy a 7.nap után lemond.Elképesztő hogy az az ember a hazaáruló aki a nyilvánosság elé tárja a dolgot,az embereknek ki kellett volna állniuk érte az elnökkel szemben,de nem ezt tették.
    Utoljára szerkesztette: Kikikirly1991, 2015.10.05. 21:46:36
  • Skylake
    #3
    Lehet erőlködni a reklámozók részéről, mindenféle, akár az userek s*ggét kreatívan, finoman és selymesen körbenyallintó reklám-megoldásokról: ha túl sok lesz belőlük és túl tolakodóak lesznek, úgy fognak repülni a /dev/null-ba, ahogy eddig is, és ahogy kell.


    Kikikirly1991: igen, sajnos a nagy webes kereskedelem nagy hátránya, hogy az árukilométerek roppantul felemelkedtek az elmúlt években, persze egy "raktáramban-másodpercre-pontosan-gályázol-vagy-röpülsz-a-pics*ba" Bezos-tól ne is várjunk más hozzáállást.

    Drónos fuvarozás: nettó környezetszennyezés. Ezek a repülő sz*rok kevés árut tudnak elszállítani, ahhoz képest, amennyi kell, ha ugyanazt az árumennyiséget egy teherautóval oldjuk meg. Vegyük az összes kis repülő izéke gyártási költségét, ebből különösen az akkumulátort vegyük, meg főleg az előállítást, karbantartási igényt, össz elektromos energia igényt, ha a drónos szállítás nevű baromság nagyban elterjed. És mindezt mérjük hozzá egy -akár elektromos árammal működő - de normális raktérrel rendelkező, jól fuvarszervezett teherautó-flottához.
  • Kikikirly1991
    #2
    Szerkesztett,EZT olvasd el inkább:Az emberi butaság határtalan.A reklámot el kellene felejteni,semmi haszna nincs belőle az embereknek.Itt van a nyakunkon a globális felmelegedés,és akkor reklámok leforgatásába és terjesztésébe öljük az energiaforrások egy részét...Itt van mindjárt a szórólapozás,és az akciós újságok kérdése,totál felesleges meg lehet nézni az interneten,bőven elég lenne ha az áruházakban kitennének néhány darabot(Jelenleg is ki van téve mindegyikben)és akkor az idős emberek onnan vennék el amikor mennek vásárolni,így nekik se származna semmilyen gondjuk belőle.Miért nem ilyen dolgokkal reklámoznak a multi cégek:Európa,USA Ázsia(vagy akár az égész világ,de egy csupán Európára kiterjedő minősítő rendszer is jó lenne valamire)összefoghatna,ahol ranglistákat lehetne összeállítani cégekről,kereskedőkről hogy mennyire környezet barátak,hogyan bánnak az alkalmazottaikkal stb.,és ezek alapján rangsorolni/minősíteni őket,és ezt bárki megnézhetné és a vállalkozások is kifüggeszthetnék az irodáikban.Azok a cégek akik rosszul bánnak az alkalmazottakkal,szennyezik a környezetet negatív reklámot kapnának teszem azt Rádióban/TV-ben beolvasnák a nevüket és hogy mit követtek el.Akkor nem lennének ilyen Amazon/Jeff Bezos szintű gazemberek sikeres, elismert vállalkozók.Ez is egyfajta reklám lenne de sokkal nagyobb valóságtartalommal mint a mostani és a környezet is sokkal kevésbé szennyezné,valamint a fogyasztásnövelő hatása is jóval kisebb lenne(ez a legkörnyezetszennyezőbb oldala a reklámnak,messze túlszárnyalva a terjesztés költségeit)A reklámokat mindenki utálja,és még ezt sem vagyunk képesek mellőzni... De a hülye fogyasztók túl sokat vásárolnak,persze ez így van de ennek az éremnek is 2 oldala van,és a másik oldalon a nagyvállalatok és az általuk lobby pénzekkel megtámogatott(vagy inkább megvásárolt) politikusok állnak.Reklámra fordított kiadások helyett szélerőműveket és megújuló energiaforrásokat kellene építeni.
    Utoljára szerkesztette: Kikikirly1991, 2015.10.05. 13:57:41
  • Kikikirly1991
    #1
    Az emberi butaság határtalan.A reklámot el kellene felejteni,semmi haszna nincs belőle az embereknek.Itt van a nyakunkon a globális felmelegedés,és akkor reklámok leforgatásába és terjesztésébe öljük az energiaforrások egy részét...Itt van mindjárt a szórólapozás,és az akciós újságok kérdése,totál felesleges meg lehet nézni az interneten,bőven elég lenne ha a az áruházakban kitennének néhány darabot(Jelenleg is ki van téve mindegyikben)és akkor az idős emberek onnan vennék el amikor mennek vásárolni,így nekik se származna semmilyen gondjuk belőle.Miért nem ilyen dolgokkal reklámoznak a multi cégek:Európa,USA Ázsia(vagy akár az égész világ)összefoghatna,ahol ranglistákat lehetne összeállítani cégekről,kereskedökről hogy mennyire környzetbarátak,hogyan bánnak az alkalmazottaikkal,és ezek alapján értékelni és rangosolni őket,és ezt bárki megnézhetné és a vállalkozások is kifüggeszthetnék az irodáikban.Ez is egyfajta reklám lenne de sokkal nagyobb valóságtartalommal mint a mostani és a környezet is sokkal kevésbé szennyezné,valamint a fogyasztásnövelő hatása is jóval kisebb lenne(ez a legkörnyezetszennyezőbb oldala a reklámnak,messze túlszárnyalva a terjesztés költségeit)A reklámokat mindenki utálj( cégeket leszámítva),és még ezt sem vagyunk képesek mellőzni... De a hülye fogyasztók túl sokat vásárolnak,persze ez így van de ennek az éremnek is 2 oldala van,és a másik oldalon a nagyvállalatok és az általuk lobby pénzekkel megtámogatott(vagy inkább megvásárolt) politikusok állnak.Reklámra fordított kiadások helyett szélerőműveket és megújuló energiaforrásokat kellene építeni.