7
-
Ragnaar #7 Nekem úgy egészében a Mad Maxes posztapokaliptikus környezet nem nagyon jön be. Ezért is mondanám, hogy a Rage is 'semmi extra'. Szerintem túl statikus volt az egész. Persze valószínűleg nem is sandbox RPG-nek készült arra ott a TES sorozat. A Mad Max film meg persze jobb lett mint az előző VHS korszakos trilógia , amit ha jól rémlik még egyszer sem sikerült végignéznem, de egyszerűen valahogy nincs benne elég potenciál. -
Ender Wiggin #6 Ha jó a sztori, magával ragadó a képi világ,és nincs elcseszve az irányítás, akkor nem lesz probléma. Csak ne a milliószor használt sémát kövessék, ami az Ubi meg a Square Enix rögeszméje, a toronyból szétnézve bővülő térkép, a csakis ugróegérbőrből készíthető vibrátortok, QTE, eagle vision meg felülről történő ugrós meggyilkolás gombnyomásra.
A Rage-dzsel nekem csak egy bajom volt, hogy a vége nem lett lezárva. Egy csomó szereplőt megismertünk, akiknek nem derült ki semmi a sorsáról és a lezárás nem hozott semmi katarzist (bár, még mindig jobb, mint a BioWare-féle ME3 arconköpés) vagy boss fightot. Ettől függetlenül nem bántam meg, hogy megvettem, lehet, hogy megjön a kedvem hozzá és újrajátszom...
A Watch Dogs-ot is sokan kritizálják, nekem még is tetszik valamiért. Szóval én biztos adok majd esélyt a Mad Maxnak is, mégha az új film jó nagy baromság is lett. -
Sir Cryalot #5 A rage pont az ilyen mellékesektől eresztett le.
-
Ragnaar #4 Nem volt teljesen komoly a hozzázsólás, csak ugye még a legújabb Madmax filmben is gyakorlatilag mentek autókkal sivtagba. Persze egy kis lootolás és szerepjátékszerú, vagy egyszerűsített skillfejlődési rendszer általában valóban tud dobni egyegy játék játszhatóságán. -
Ender Wiggin #3 @Ragnaar: a játéknak nem feltétlenül kellene unalmasnak lennie. ha van elég küldetés (motíváció azok játszására - XP, fejlesztés miegymás) és különböző játékmódok (autós, lőfegyveres, lopakodós, mini-game-ek), akkor simán érdekes lehet. a rage is nagyon jó volt, csak annak a végét, mintha elvágták volna. -
Ragnaar #2 A Mad Max filmek is unalmasak egy játék mitől lenne jobb ha hiteles akar maradni ? Egy filmnél egy ilyen posztapo sivárság lehet, hogy leköt 2 órára, de egy játéknál 2 óra igen karcsú lenne.
(Bár lehet, hogy a Cod 18 single kampánya már majd 2 óra alatt is kijátszható lesz)
(Ez itt a képen meg Kevin Spacey ?)
Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.09.03. 10:44:39 -
Ender Wiggin #1 Az unalmas játékmenet lehet érv egy olyan világban, hogy a CoD meg a Battlefield-szerű mondoton faszságok uralják az eladásokat? Nanemár...