8
  • zetortraktor
    #8
    Persze, hogy nem ugyanazok csinálják, hiszen a sorozatot a gyártó stúdió a produkciós cégen keresztül az írók révén, a reklámot pedig a sorozatot megvásárló csatorna pár marketinges promószakival, de... ez miért meglepő? A termékkel és a hirdetéssel mindig mások foglalkoznak.

    De tök mindegy, hiszen mi a kérdés? Csávókám lát egy reklámot és csont nélkül hisz neki. Taps jár neki. Ilyen fogyasztóról álmodik mindenki.
  • FoodLFG
    #7
    mert a "reklámot" nem ugyanazok csinálják, mint a sorozatot.
    aha.
  • AnarchoiD
    #6
    Lucifer egesz aranyos, blindspot es minoriti kaki, 17 eve nem nezek tv--t , csak netrol sorozatokat ;)
  • grebber
    #5
    Amióta megvan a pc-n 1999 óta nem nézek tv-n televízióadásokat.
  • kalapos01
    #4
    Attól még a zemberek a tévében nézik a sorozatokat. Vajon hányan nézik a heti Dr. Csontot az RTL Klubon, és hányan letöltve? Tévében mondjuk 6-700 ezren.
  • xido
    #3
    "A legtöbb sorozatot tévében nézem."

    2015ben magyarországon ilyen kérdést egyáltalán feltenni.. :)
  • zetortraktor
    #2
    Íme a példa arra, hogy az agymosás hatásos, a befolyásolható felhasználó csont nélkül benyeli a reklámokat. Ahogy kell. Ahelyett, hogy megkóstolná a terméket.

    Szerencsére van, akit nem zombítanak meg a reklámok.
    Utoljára szerkesztette: zetortraktor, 2015.08.28. 21:56:42
  • FoodLFG
    #1
    nyomozós, rejtély megoldós sablon hülyeségek a mai divatnak megfelelően emberfeletti képességekkel rendelkező szereplőkkel (gyk superhíró). már trailerből is kurva unalmas az összes.