8
-
zetortraktor #8 Persze, hogy nem ugyanazok csinálják, hiszen a sorozatot a gyártó stúdió a produkciós cégen keresztül az írók révén, a reklámot pedig a sorozatot megvásárló csatorna pár marketinges promószakival, de... ez miért meglepő? A termékkel és a hirdetéssel mindig mások foglalkoznak.
De tök mindegy, hiszen mi a kérdés? Csávókám lát egy reklámot és csont nélkül hisz neki. Taps jár neki. Ilyen fogyasztóról álmodik mindenki. -
FoodLFG #7 mert a "reklámot" nem ugyanazok csinálják, mint a sorozatot.
aha. -
#6 Lucifer egesz aranyos, blindspot es minoriti kaki, 17 eve nem nezek tv--t , csak netrol sorozatokat ;) -
#5 Amióta megvan a pc-n 1999 óta nem nézek tv-n televízióadásokat.
-
kalapos01 #4 Attól még a zemberek a tévében nézik a sorozatokat. Vajon hányan nézik a heti Dr. Csontot az RTL Klubon, és hányan letöltve? Tévében mondjuk 6-700 ezren. -
xido #3 "A legtöbb sorozatot tévében nézem."
2015ben magyarországon ilyen kérdést egyáltalán feltenni.. :) -
zetortraktor #2 Íme a példa arra, hogy az agymosás hatásos, a befolyásolható felhasználó csont nélkül benyeli a reklámokat. Ahogy kell. Ahelyett, hogy megkóstolná a terméket.
Szerencsére van, akit nem zombítanak meg a reklámok.
Utoljára szerkesztette: zetortraktor, 2015.08.28. 21:56:42 -
FoodLFG #1 nyomozós, rejtély megoldós sablon hülyeségek a mai divatnak megfelelően emberfeletti képességekkel rendelkező szereplőkkel (gyk superhíró). már trailerből is kurva unalmas az összes.