3
-
kvp #3 Errol szol az eu terve. Egy utkozesbiztos doboz amiben minden megvan (gsm, gps, aksi, erzekelok) ami a segelyhivashoz kell. Raadasul a hasznalata ingyenes, de kotelezo lenne. Az idealis hely egyebkent a ket elso ules tamlaja kozott a kozepkonzol burkolata alatt lenne, ha az a resz torik teljesen ossze, akkor valoszinuleg senki nem eli tul. Alternativakent esetleg a muszerfal kozepe a radio alatt johet meg szoba, az is viszonylag jol vedett hely es ha a kocsi torik is, a jelado attol meg egyben maradna. Csak a jelzest kell nagy biztonsaggal leadni, ami max. 5-10 masodperc, utanna vagy van audio kapcsolat vagy nincs. Ha kevesbe tort ossze a kocsi vagy vakriasztas volt, akkor az utasok tudnak valaszolni a doboz kihangositojan at. Ha nem, akkor a mentok tudjak hogy sietniuk kell. -
#2 csak a repülők fekete dobozához hasonló megoldásnak van létjogosultsága, mert mi van akkor ha ez kütyü és/vagy a vele összekapcsolt teló az, ami az ütközés következtében először törik rommá... Gondolom statisztikai alapon a kocsiknál is megvan az a rész ahol a legbiztonságosabban ellehet helyezni egy ,,fekete" dobozt ami egyben cél hardver és semmiért sem felel csak azért amire kitalálták. -
kvp #1 A veszhivas mindenhol ingyenes es nem kell hozza adatforgalom, sot aktiv sim kartya sem. Nem lenne egyszerubb es jobb egy olyan dobozt kesziteni, amit beszerelunk es ha gond van automatikusan inditja a veszhivast a sajat GSM egysegen a sajat GPS egysege koordinatait hasznalva? Raadasul ahhoz semmilyen elofizetes, havidij vagy barmi mas sem kell. Ahogy nezem ez az egesz bonyolult, kulso telefont igenylo megoldas csak azert kell, hogy a netes kapcsolaton at tudja ellenorizni a havi 3 euro befizeteset...
ps: Nemsokara az europaban kozlekedo autokba amugy is kotelezo lesz a fenti megoldas, akkor ez a kiegeszito doboz is mehet a kukaba.