2
  • Skylake
    #2
    Naná! Ha már a macskajancsinak marhára fontos, hogy nem csak a telefonján, hanem a csuklóján is megjelenjen kvázi ugyanaz - digitális személyiségének kezelőfelülete, alapvető dolog, hogy ezt az információt nem hagyjuk veszendőbe menni! Hiszen így még pontosabb profil -> reklám -> zsé a hirdetőinktől!

    Aztán meg a YOLO generáció un. "informatikai tudását" ne becsüljük már túl. Aki okosórát vesz, mint korai adaptáló (v.ö.: termékéletciklus), azt ma a villantás, meg az érdekli, hogy személye szépen össze legyen fűzve az online szolgáltatásokkal, úgyhogy nem is szabad ebben megakadályozni, sőt ;-)

    Üzleti értelemben életképtelen hülye az az okoseszközgyártó, aki nem szippant le minden létező adatot az userről, és nem értékesíti azt is. Mivel az userek döntő többsége tökhülye, ezért ezt rizikó nélkül nyugodtan lehet végezni. Maximum annyira kell tekintettel lenni rájuk, hogy az adat kinyomása az eszközről nehogy az ő értékes tevékenységei elől vonjon el sávszélességet - nagyon dühös lesz, ha a 166. szelfi a héten nem megy fel, mert éppen rántjuk le a metadatokat, meg mindent, ami a vackán van.
  • barret
    #1
    Ez baj? Aki ilyet vesz,előtte úgy is utána néz.