1568
10804749371454315238.jpg
  • Zogu
    #1568
    Nagyon köszönöm.
  • PiszkosFred
    #1567
    Meg kell építened a bázis egyik üres helyére egy Officer Training Schoolt (vagy Guerilla Traning School, talán az van a 2. részben), és ahogy magasabb rangúak lesznek a katonáid, úgy várnak elérhetővé tanulható bónuszok, közte a bevetésre induló csapat létszámának növelése, stb.
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.08.30. 12:56:07
  • Zogu
    #1566
    Sziasztok!
    Aránylag kezdő vagyok (XCOM 2), Szeretném tudni, hogy mi az a G.T.I. ahol bővíteni lehet a bevetési létszámot?
    Köszi a választ.
    Utoljára szerkesztette: Zogu, 2020.08.30. 12:44:44
  • Papa01 #1565
    Kérdésemre válaszolva: Igen, használható fegyver az acsihoz, ahogyan a plazma gránát is! De a páncélokra is oda kell figyelni, csak a kevlár oké! És minden más eszközből is csak az alap jó!
  • Papa01 #1564
    Sziasztok!
    A "Who Needs Tygan? Beat the final mission using only conventional gear" acsit szeretném megszerezni. Ilyenkor ugya a Parancsnok avatarja használhatja a psionic repeater-t?

    Merthogy azt ő alapból megkapja...

    Köszi a válaszokat! :)
  • Inquisitor
    #1563
    Megvárom amíg fele ennyi (se) lesz az ára. :)

    Ja igen, most elvileg egy napig a Greenman Gaming oldalon szülinapi akcióban 8.50 euro a Chimera Squad, ha valaki sokalta volna a 19.90-et érte.
  • Maala
    #1562
    Gear Tacticsot próbálta már valaki?
  • SaGa
    #1561
    Az EW-re csak a Long war van feltéve, az minden igényemet kielégíti. Meg a gyári DLC-k.