209
Bard's Tale IV
-
fluency #209 Tolhatod nyugodtan a Directorst. Sőt, lehet, hogy most már azt érdemesebb. -
Micsu #208 Érdemes a Directors Cutot tolni, vagy inkább a simával játsszak? -
#207 Most benne van a Humble havi csomagjában The Bard’s Tale IV: Director’s Cut kb 3 euroért hozzá lehet jutni -
farferi #206 Mit jelent a térképen a level load jel? Ha odamegyek, nincs ott semmi. -
#205 Ez a rész is jön pc game passba is (augusztus 27 - The Bard’s Tale IV: Director’s Cut)
-
#204 Cult classic 'The Bard's Tale Trilogy' launches on Xbox One soon says Microsoft
Game passba pc-re is augusztus 13! -
#203 Dátumot kapott a The Bard's Tale IV: Director's Cut -
fluency #202 Megkaptuk ehhez a hírhez tartozó videót is. Majd ha kijön lehet újra végigtolom, hogy lássam mi változott.
-
#201 Bővitett verzió készül -
Xsillione #200 Valóban az megoldás lenne erre, vagy akár csak lerakni a Hungering Bladet és hirtelen van elég hp-ja a tolvajnak az első pofont kibírni:) Ám mivel második próbánál simán elkerült a gond (csak a tolvaj halt meg egy pofontól és pont ő volt létfontosságú, így zavart.) Bár lehet, nélküle is megoldható lett volna, csak minek küzdjek ha egy reload után nincs gond ebből, persze nem szép, ellenben az sem, hogy minen harcot kezdhettem én, ezt meg nem. -
fluency #199 A tolvajnak azért is húztam ki az Infiltratort, mert a csata kezdetekor a partit láthatatlanná teszi. Tök mindegy, hogy ki kit lepett meg, te akkor is stealth-ből indítasz. Amíg nem használsz támadó képességet, addig abban is maradsz 2 körig. -
Xsillione #198 Hmm, nem tudom még érdekes-e a kérdés, most értem a végére.
Az őrök problémásak, mivel észrevesznek (hiába néztem rájuk, nem volt charge lehetőség), és a csapatom erősen sebzésre ment, így az első alkalommal kivégezték a fő sebzőt (tolvaj), másodszor csak az egyik frontharcost verték ki, aki egy hp-vel visszatért. Többször nem jöttek az őrök, Yadis beugrik.
Gyepálom nem sok sebzésre (két akció maradt, nem elég, hogy elkábítsam a bárddal tánc által), így gyógyult és idézett egy füstöt. Innen már sima téma, a két mágus az egy manás sebző varázst tolja amennyit tudja, amivel a robbanó effektet is felrakja, robbanás a füstön és Yadison, vámpír tőr a füstre (+3 mana a mágusnak és füst kihal), varázslat és robbantás aktiválása támadás által amíg van mana és akció, hagytam elég akciót a táncra, amit végre tudok aktiválni, így Yadis két körig a bárddal ropja és nem cisnál semmit, cd-k és manák töltödnek, aztán a tánc végén ismét darálás az előző módszerrel, nem élte túl, így innetől nem tudom nehéznek mondani, bár kétségtelen, szerencsén volt pár crittel, ám szvsz ezek nélkül is ment volna, csak max nehezebben. -
fluency #197 Yadis a játék végi Főellenség. Végig ő kavarta a lapokat. :)
Azt most meg nem mondom pontosan, hogy hogy vertem le, mert vinyót cseréltem és a játék nincs telepítve. De...
Volt egy Infiltrator (rouge) főkarim, egy bárdom, egy fighterem és 3 mágusom.
Taktika: infiltrator shadow-ba rak mindenkit, bárd buffol. A bárdnak még van egy olyan fegyvere, ami stunnol mindenkit, ha 10 pontot elér. 2 pontonként emelkedik, ha nem támadó skillt aktiválsz (iváskor is adja a 2 pontot). A mágusok (mind archmage már erre a szintre) channel-eznek (a channel-t azonnalira húztam ki, így ha a bárd cooldownt csökkent újra használható). Kövi körben sp potit elnyomok arra a mágusra, akinek a legnagyobb az intelligenciája. Mondjuk itt már nem érdemes xarakodni a potikkal. Amit lehet be kell tolni.
Az öszes mágusnak bennt van a warchant, channeled úgyhogy még egy kör kimarad. Kövi körben megy az összes warchant és a conjuror miatt akit megütsz körbesebez mindenkit. A bárddal élesítem a 10-re stunnoló cuccot ( értelemszerűen eddig várok vele), ami stunnolja az összes ellenséget 1 körre. Ha nagyon kell akkor bárdnak ki van húzva a táncoltatás, csak nem szabad megsebezni az ellenfelet. Innen már nem emlékszem, mert ez után már szinte mindekinek halál volt. :)
Még a mindenkit sebző mental sebzét érdemes berakni és az 1 sp-s mentalt. Ha meg van tanulva a 20%-os sp visszanyerés, akkor überrutál tud lenni.
Remélem jól emlékeztem és nem rontottam el semmit. Sok Sikert! :)
Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.11.05. 13:39:24 -
#196 Beszélgessünk YADIS-ról :D
Jönnek az őrei elsőkörben kinyírnak egy emberem. Tegyük fel valahogy sikerül berakni a first strike csapást bár ez elégg ritka de mondjuk túléli mindenki. Jön Yadis.
700 életpontja van első dolga hogy summonál egy 600 életpontos füstöt majd második körben van egy olyan varázslata ami kiirt egy 2*2es kockát vagy ha nem idéz mégegy 700 ÉPs lényt, a füst szolgáknak is megvan a varázslata hogy egy varázslattal kiirt egyszerre 4 emberemet.
Na most van több mint 2000 ÉP a pályán az én embereim meg ilyen 40-80 éps emberkék.
Na ezt hogy sikerült ???
Van egy varázslatom ami kihagyat egy kört 6 éps de akkoris a szolgák is varázsolnap és 700 épt nem lehet leverni.
Amit látok a játékban hogy az ellenfelek nagyon erősödnek a játékban de én ha megvan a legjobb ruhám a 6 emberemmel már csak ilyen +1 erőt meg ilyeneket kapok na de nekem nincsenek 700 éps summonjaim se embereim...
Akárcsak 1500 ép leveréséhez is itt már olyan durva fegyvereim kellene hogy legyenek amik 100 200 akat sebeznek de még ezzel a görbekarddal is amit most kaptunk és levesz 20 ÉPt csak 40 fölött ütök picit maxban...
Ez ugye még nem a játékvégi Főbossz ???
Tátott szájjal hallgatom Fluency-t aki a tábortűznél elmeséli hősies (impossible mission) csatája történetét
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.11.05. 11:43:24 -
#195 Akartam írni az óriás kijelzős fogaskerékről de közben megtaláltam a megoldást ebben a képben
Az a baj a feladatot sem értem néha... de megvan nemkell segítség önszerveződő voltam :))) csak kicsit megpirítottak közben...
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.11.04. 11:52:32 -
fluency #194 Igen. Az egy oldalon lévő és együtt mozgó köveket kell arra az oldalra raknod, ahol álltak (vagyis amelyik oldalon álltak). Javaslom, hogy figyeld meg melyik merre mozog ha tolod, mert így ki tudod kalkulálni, hogy hogyan fog rákerülni a kapcsolóra. Kell hozzá egy kis türelem, mert elég szívatós feladat, de nekem bejött pont amiatt, hogy nem egyszerű, hanem különleges. :)
Egyébként középen, amíg be nem szakad át lehet menni. De csak neked.
Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.11.03. 12:37:44 -
#193 Na megérkeztem a Egymással összekötött kövekhez a beomló bányába. Jaj de jó is nekem
A Fenti teljesítve. A Lentiből 2 berakva 1 majdnem de a negyedik na az nagyon messze van a helyétől :)))
Ez már a megoldhatatlanhoz közeli mert először azt se érted mi mozog mivel együtt és egy rossz beszorulós résznél kezdheted is előről úgy hogy nem látod át mi történt mert a másik oldalon a másik kő közben mozog.
Elképesztően megnehezíti a dolgot hogy csak a peremkerületen lehet mozogni belül nem...
Ezt egy kockás lapra letett kis kockákkal lehetne emulálni mert ott legalább átlátnád.
Egy dolgot árulj el az egy oldalon lévő helyekre raktad az egymással mozgó köveket ???
Ezzel a mondattal már kizárnám a lehetőségek felét ami még így is elképesztően nagy.
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.11.03. 10:19:27 -
fluency #192 A megoldás ott van mellette. :)
Az a gömb vagy micsoda minden sebzést nulláz. Azt üsd ki. De ha jól rémlik, akkor csak fizikai sebzéssel lehet neki sérülést okozni. Ha az eltűnt, akkor már tudod sebezni Tarjant.
Amúgy tényleg túltolták a fejtörőket ebben a játékban. Nekem nem gond, de szerintem sok ember qrvára nem akar munka/tanulás után még puzzle-kel szórakozni. Nem véletlenül olyan népszerűek az FPS játékok. Ráadásul a bugok miatt elég szép negatív kritikákat is kapott a játék és sajnos nem érdemtelenül. Viszont szórakoztató tud lenni, és az egyszerű története ellenére egyszer megéri végigjátszani. -
#191 Még ezt is megcsináltam na de...:D
Tarjan Immunis mindenre, ütésre , méregre varázslatra.
Még arra a girbe gurba -20 ÉPt adó kardra is amit az oltárról felszedtem.
A kérdések kérdése hogy sebezzünk meg egy megsebezhetetlen bőrű ellenséget?
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.31. 15:13:32 -
#190 Nem, arra gondoltam hogy esetleg tudsz valami méregimmunitás lötyit vagy valaki árul méregimmunis ruhát csak elkerülte a figyelmem.
Az a harcos valóban méregimmunis aminek az volt a következménye hogy sok csata végeredménye lett döntetlen.
Egy méregmmunis harcos és 4 feléledő csontváz között amiket nem tud lenyomni egyedül maradva egy kör alatt mert utána úgyis újraélednek... Na de sikerült, a visszaúton is ha nem válasszuk a rövidebb utat még akar szívatni mérgező csapatokkal.
Most a Red Vaultba vagyok.. tiszta Falloutos cím :D
Tovább erősödött a gyanúm hogy a játékba túltolták az IQ részt. Ezt max Elektro/Gépész mérnökök és programozók fogják végigjátszani.
Hát micsoda dinamikusan változó logikai áramköröket kell már megfejteni tranzisztorokat figyelve időzítve újratervezve az útvonalat...
Ezt túltolták bár az első terem sikerült de a másodikat meglátva kétségeim támadtak a fejlesztőkkel kapcsolatba...
Hát hogy a manóba gondolta ő azt hogy ez annyira poluláris lesz hogy ebből veszi vissza a cégét miközben ez már 140es IQ feladatokat tartalmaz és nem is ez a baj hanem hogy a főküldetésbe... mellékbe elmenne még azt nem kell mindenkinek megoldani.
-
fluency #189 Mit mondanék? :)
Infiltrator mindenképp legyen a csapatba! Ahogy indul a harc az mindenkit shadow-ba rak. Qrva hasznos, mert nem támadnak rád egyből és te tudsz simán bliccelni, akár úgy is, hogy channel-ezteted a mágusokat. Nekem ugyan nem volt rá szükségem, de az outlaw human immunis a mérgekre. Szóval egy olyan fajú harcos igencsak meg tudja szivatni a kicsikét. Bárd megint hasznos cucc, mert tud rakni pajzsot és a cooldown-okat tudja csökkenteni. Őt megint megéri vinni.
Milyen felállásban harcolsz most?
Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.10.29. 12:52:47 -
#188 ZANTA ellen mit mondanál ?
7 mérgező csontváz meg egy mérgező Zanta :)
A méreg pillanatok alatt szétkapja a csapatomat és újra teremti a csontvázakat is...
Külön Zantát vagy csak a csontikat már sikerült megölnöm de a gyógyító, felélesztő karik meg nagy AC-s karik sem érnek semmit 7 kör méreg ellen. -
fluency #187 Van már végigjátszás .
Ahogy nézem már megcsinálták az egészet. :) -
#186 De hát akkor nem pieces-t kellett volna mondania ? Na mindegy is mai "mire gondolt a költő" versenyünk győztese Fluency
Jöhet is a következő.
Végigjátszás van erről valahol hogy ne idegesítselek ennyit?
A tükörpadlós kastélyba egy száj azt mondja hogy a megfejtés a koponya csont kard csont által vagyis a rájuk festett jelek (M X T X)
Ezt beírom és biztos vagyok benne hogy ez a megoldás de nem ez :D
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.28. 16:37:01 -
fluency #185 Nem. Mindenből annyit, amennyit "kér". Kicsit becsapós, mert azt hinnéd ez a sorrend. :) -
#184 Semmi nem történik.
Valóban elolvastam nem lélek (soul) hanem savanyú (sour)
Mivel van 10 hely és csak 4 dolgot kér ezért még rákérdezek mindenből egyet tettél a fölső sorba?
[spoiler]alma (egy savanyú) méz (egy édes) whisky (egy erős) víz (egy gyenge)[erre semmi nem történik nálam /spoiler]
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.28. 10:56:45 -
fluency #183 A megoldás annak a pár cuccnak a leírásában található, amit előtte felvettél. :)
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Place the following items in it to solve the offering statue puzzle: 1 apple, 2 jars of honey, 3 bottles of whiskey, and 4 water.
-
#182 Na bejtottam ebbe a Castle Langskaal -ba. Rengeteg csapdát inaktiválva a küldetés jel arra a piros körajtóra mutat de ott nem tudok kijutni.
A videóban a srác mésfelé ment valami sötét hely felé.. még van ott egy tároló ami 4 dolgot kér és látom a térképen hogy mögötte van egy foyosó lehet arra kell menni ? a 4 dolog egy a éleknek egy édes (gondolom ez a máz) egy gyengít egy erősít. Ha tudjátok a megoldást modjátok. D ha máshogy -
fluency #181 Örülök, hogy nem bug miatt nem találtad meg. :)
Lesznek még jóságok innen. Egyik kedvenc részem volt az együtt mozgatható kövek, amiket rá kellett tolni a kapcsolókra. Tök jó ötlet.
Elkezdtem a Kingmakert is, de az merőben más lesz, mint ez, ahogy néztem. -
#180 NEEEE :)))))
Mondtad Te hogy ott van biztos a közelbe...
számtalanszor elmentem mellette :))) egyik irányból látszik a másikból nem de miért mennék oda ha már kifosztottam a ládát ugye ááá
Béke bódogszág...
-
fluency #179 Bocs, azt hittem azon már sikerült átmenned.
Cohh tolja a BT4-et, az ő videójában benne van a megoldás:
-
#178 Szerintem kell hozzá ;) pont azért mert ez már térlátást igényel.
a #170-ben mutattam az ajtót a videón, sajna a program elbagatelizálja mert bár főküldi csak annyit ír juss be a kastélyba.
Csak épp az odavezető egyetlen úton kulcs kell...
Visszamentem abba a kőszives puzzles láva barlangba mert ott kijött egy kulcs egy szoborból emlékszem.. hogy hátha van mégegy kulcs csak nem vettem észre bolyongtam ott 4 órát nagyon kaotikus ott bármit észrevenni is ...
Néztem a MAPSosokon még nem tartanak ott..
Ők biztos kiteszik majd a sziget térképénél csak várni kell...
Addig meg javaslom a pathfindert neked is mert mert részben az szívja el innen az embereket is Ritka az ilyen "RPG feltorlódás".
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.21. 10:26:23 -
fluency #177 Kivégeztem a játékot. Nem nagy ügy, de kell gondolkozni a sok logikai feladthoz az biztos. Meg figyelni kell qrvára a környezetre ( hangok, képek, szövegek) és elég jól fejleszti a térlátást ez a játék. Volt, hogy 30 perc után már jojoztak a szemeim a komplexebb puzzlektől. Bár 130-as IQ szerintem nem kell. Nekem sincs, mégis megoldottam szinte mindent külső segítség nélkül. :)
Lőjj egy képet arról, hogy hol akadtál el. Az öt isten fejtörőjét megoldottad? Ott is van egy titkos ajtó és úgy rémlik ott volt valami kulcs. De lehet tévedek. -
#176 Ha végigjátszottad akkor Gratula !!!
nekem sajna nincs meg a kulcs 4 óra keresgélés után feladtam...
esetleg ha még valaki itt utánam végigjátssza és emlékszik rá...
Amúgy a logikai részek minimum 130 IQ fölött oldhatóak meg rendes elektronikai egységek utángyártott elemei vannak benne tranzisztor meg a köves egyenirányító csak itt láva folyik elektronok helyett...
volt egy játék nemrég ahol egy szigeten kellett megoldani ilyen faladatokat abba volt hogy egyik feladat 200 IQ-s volt.
Na most értem én csak ki a célközönség ?:))))
iponon is ilyen 60 %-on teljesített ez a játék sajnálom mert így nem veszi vissza a régi cégét és nem lesznek klasszikus RPG-k marad pár ember kis gyöngyszeme...
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.20. 23:18:30 -
fluency #175 Jó sok fejtörő volt ebben a játékban. :)
Egy valamit rosszul mondtam Sárkány. Archmage-hez csak 3 spec klassz kell a 4-ből. Nem tudom miért emlékeztem úgy, hogy mind a 4 kell, amikor írja is, hogy 3 kell a 4-ből. -
fluency #174 Az ajtó mögött, amit először kérdeztél egy axe van. Nem rossz, de semmi extra. A megoldása a tekergetők jobb szélén lévő festékfoltok figyelése és egyformára állítása. ;)
A papnő az Hessa volt. A rabok meg vele együtt elmenekültek. Egyébként ettől a papnőtől lehet venni egy olyan itemet, amit felhasználva a Skara Brae-ben az AG-nél lévő pap Cleric-é képez egy csapattagot.
Ha jól sejtem már a kastély végén vagy és kinyitottál minden ajtót. Lesz egy terem, amiben van 5 csengő. Azokat megfelelő sorrendben megszólatatva kinyílik egy titkos ajtó és onnan jutsz be a küldi végét képező szobába.
Ui: A megoldása egy teremmel előbbre lévő festményen van, ahol madarak repkednek. Azok sorrendje a adja a "dallamot". 1 a kicsi 5 a nagy csengő.
Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.10.19. 11:44:34 -
#173 Van még egy tippem.
Volt egy templom ami vaddisznókkal van díszítve és egy sokkezű istent éltet. Ott volt egy papnő akit megtámadtak.
megmentettem és ott volt egy cellába ey rab amit nem tudtam kinyitni.
Most visszatérve oda nyitva van a cella és egy ilyen nem tudom ezt hogy hívják személyi rács alatt rengeteg vér van és patkányok rohangálnak.
Na most mivel az a küldi neve hogy king of blood nagyon adná hogy ott legyen a kulcs vagy a vért össze tudjam gyűjteni, a Castle Langskaal -os kurzor oda mutat amíg ki nem megyek az templomból, de semmit nem tudok kezdeni ezen a ponton.
Nem értem miért tüntek el , nem értem miért nyílt ki a két cella és nem vagyok benne biztos hogy a vérben nem volt egy kulcs ami programhiba miatt tünt el... Hátha tudott valaki valamit kezdeni ezen a ponton.
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.19. 11:35:32 -
#172 Arra esetleg nem emlékszel hogy ennél mit kaptál ? Esetleg egy acél kulcsot ??? :D
Mert ezt nem sikerült megfejtenem két dererékszögben levő kódoló volt ott a pokolnak kinéző barlang végén...
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.19. 10:52:17 -
fluency #171 Az az ajtó azért van a videóban nyitva, mert a srác már megcsinálta azt a részt.
A gáz az az, hogy már nem tudom visszatölteni azt az állást, ahol még arrafelé jártam. De tuti meglesz az csak nyitott szemmel kell járni és belesegetni mindenhova. Amúgy a hóemberekkel én se tudom mi van. Lehet csak díszítőelemek. :)
Én most Tarjannal birkózok és elég vicces a srác, de azért legyőzhető. ;) -
#170 Köszi az eddigieket is de nagyon messze ne menjél :D
Hogyan jutok be ezen az ajtón ? A Castle Langskaal-ba vezető út fejtörője.
Egy steel key kellene ,na de nincs az nyitva mint mutatja :)
Megpróbáltam a hóemberek lelkével is beszélni a szakadékba de az se jött be :))))
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.18. 19:42:53