8
-
aru #8 Megérdemli aki a F1 2015-nél marad!
https://www.youtube.com/watch?t=211&v=UQRVQANhbh8 -
Ender Wiggin #7 Az oválpályák annyival izgalmasabbak, hogy csak négy kanyar van, nem 14, ergó elég nehéz nagy előnyt autózni. Másrészt az autók asszimetrikusak (nehezek és magasan van a tömegközppontjuk), minden nüansz elállítódást jelent, ami azonnal vezethetetlenné reszi őket ezért folyamatosan állítgatják menet közben (panhard-rúd, rugóút, guminyomás). Az F1-es autóba meg csak beül a pilóta, aztán vagy jó vagy nem, de mindenképpen könnyebb dolga van vele a pilótának vagy a csapatnak. És egy futam nem másfél órás sprint maximum két kiállással, hanem 4-5 órás, több, minnt kétszer akkora távval (a múlt heti Coca Cola 600 éppen háromszor akkora táv volt, mint az F1-esek általában), mint az F1-ben, sokszor 10-szer is kimennek a pitbe. És minden balesetnél teljes pályás sárga és felvezető autó, ami mindig beleszól a sorrendbe. Nincsenek olyan lefutott erőviszonyok, mint az F1-ben megszoktuk 30 éve már, sosem lehet megtippelni, hogy ki lesz a győztes. És nem is függ annyira az autótól, mint az F1-ben. Minden évben van minimum 10-15 győztes, és futamonként ennyien esélyesek is a 43-ból. Viszont az F1-hez képest az élcsapatok és a sereghajtók között sokkal nagyobb a különbség... -
Ender Wiggin #6 Ja, hát mert a cikk írója szeint minden ovál ugyaolyan, még nem jelenti azt, hogy így is van. Meg elfejeltette, hogy van két kanyargós pálya is az évadban. Való igaz, hogy az Eutechnyx egy rakás szart csinált, de az idei az utolsó az ő motorjukkal, jövőre teljesen új játék jön. Minden hibája ellenére azért el lehet játszani vele, sajnos más NASCAR játék nincs, csak a régiek. Online szót sem érdemel, abban az iRace a király, és ott a NASCAR hivatalos játéka, a bajnok 10 ezer dollárt kap minden évben.
Offline a legnagyobb baj az AI. Félrelöki az embert, a restart kriminális, a pit automatikus (csak a bemeneti sebesség miatt lehet fekete zászlót kapni, a szektorokban már nem). Az autók festése cseppet sem friss, és gyakorlatilag semmit sem lehet rajta változtatni - van egy használhatatlan editor a szponzor logók elhelyezésére aztán ennyi. De a többi autót pl. nem tudom változtatni, anno a Papyrus-félében ez volt az egyik varázs, hogy a valdi festéseket vagy sajátot simán lehetett importálni.
Az irányítás nem rossz, és elég szimulátoros az állítgatás, ég és föld a köridő az alap setuphoz képest, ha az ember eltalálja. Sajnos az aszfalt hőmérséklete, a napszakváltozás nem befolyásolja direktben a guminyomást, mint a valódi autóknál, de ez már amúgy is túl sok lenne a jóból.
UI: azért van ám Mo-n elég sok NASCAR-rajongó. És mindig az F1-gyel hasonlítják, hát az igazság az, hogy többen nézik a helyszínen a NASCAR-t, mint az F1-et. Más kérdés, hogy a tévében mindkét széria mélyrepülésben a nézettség tekintetében, köszönhetően a hasonlóan dilettáns vezetésnek, szabályhozatalnak már évek óta. -
aru #5 duplán rakta be
Utoljára szerkesztette: aru, 2015.05.27. 13:25:00 -
aru #4 Melyikről kívánsz hallani? -
#3 Ennek azért fuss neki még egyszer :D -
#2 Mesélj többet arról mennyivel izgalmasabbak és változatosabbak az ovál pályák mint egy Spa. Hallgatunk. :D -
aru #1 " a pályák nagyon egyformák (ez nem a készítők hibája)"
What?! A D ovál, az ovál, az F1 pályák, a U ovál, a háromszög alakú pályák, a 10°-os, a 40°-os dőlésű miért egyformák a cikk írójának? Pont a formula 1 az egyhangú és silány!
Utoljára szerkesztette: aru, 2015.05.26. 22:49:14