9
  • arty
    #9
    anyám a cipőfűzőjét be tudja kötni, ellenben netflixre nem tud regelni.

    ő most akkor "ki" ?
  • Archenemy
    #8
    Szintén, sztem pár éven belül itt is lesz.
  • Ender Wiggin #7
    a tévében 42 perc az epizód és 18 perc a reklám. az interneten 42 perc az epizód. melyik a nyerő?
  • Renátó1985
    #6
    Én tuti azonnal előfizetnék a Netflix-re, ha lenne itthon, még akkor is ha csak feliratosan lenne magyar.
  • paby88
    #5
    nem olyan egyszerű... ha annyira lusta hozzá hogy regisztráljon egy online filmes oldalra vagy leszedje torrentről akkor gondolom egyéb alap dolgoknál is akadályok merülnek fel cipőfűző bekötés, ing begombolás...
  • Tikal #4
    akkor te még mindig nem látod az eltolódást :)
  • zola2000
    #3
    Most még, de egyre inkább elavul a dolog.

    Előnyként szokták felhozni, hogy "a net nem olyan egyszerü hogí bekapcsolod és nézed" pedig csak egy okostv vagy tv box kell hozzá, és az,
  • zetortraktor
    #2
    Mi ebben a tehetetlenség? Tévé 100+ millió háztartásban van, Netflix 40 millióban. a tévésorozatok zöme sokkal nézettebb még úgy is Amerikában, hogy egyetlen időpontban nézhetők meg. Idén is volt olyan sorozat, ami évek óta nem látott nézettséget hozott. Kiegészítőnek jó a net, de amíg a legtöbb tévésorozat tévére készül, addig az emberek ott fogják nézni.
  • paby88
    #1
    mi az a tévé?