#9
anyám a cipőfűzőjét be tudja kötni, ellenben netflixre nem tud regelni.
ő most akkor "ki" ?
Archenemy#8
Szintén, sztem pár éven belül itt is lesz.
Ender Wiggin#7
a tévében 42 perc az epizód és 18 perc a reklám. az interneten 42 perc az epizód. melyik a nyerő?
Renátó1985#6
Én tuti azonnal előfizetnék a Netflix-re, ha lenne itthon, még akkor is ha csak feliratosan lenne magyar.
paby88#5
nem olyan egyszerű... ha annyira lusta hozzá hogy regisztráljon egy online filmes oldalra vagy leszedje torrentről akkor gondolom egyéb alap dolgoknál is akadályok merülnek fel cipőfűző bekötés, ing begombolás...
Előnyként szokták felhozni, hogy "a net nem olyan egyszerü hogí bekapcsolod és nézed" pedig csak egy okostv vagy tv box kell hozzá, és az,
zetortraktor#2
Mi ebben a tehetetlenség? Tévé 100+ millió háztartásban van, Netflix 40 millióban. a tévésorozatok zöme sokkal nézettebb még úgy is Amerikában, hogy egyetlen időpontban nézhetők meg. Idén is volt olyan sorozat, ami évek óta nem látott nézettséget hozott. Kiegészítőnek jó a net, de amíg a legtöbb tévésorozat tévére készül, addig az emberek ott fogják nézni.