18
Lantern Forge Avagy egy izometrikus túlélős kraftolós RPG
-
lammaer #18 Ja, félre is beszéltem jól... csak a single playeres Dont Starvera gondoltam, persze a multi is jó (bár sztem nem akkora fun, a topikjában írtam róla) de ugye a Lantern is csak egy single player survivalnak indult. Amúgy én is úgy tudom hogy a DST ingyenes lesz ha elkészül, még vmikor az idén.
Lényeg ami lényeg, sajnos a Don't Starve-on kívül nem tudok kiadott, jó állapotban lévő survival játékról.
(mondjuk a Project Zomboidot ígéretesnek látom, de az se kiadott még, és az utóbbi időben elég sokat csalódtam a félkész játékokban úgyhogy nem nézem meg azé se)
Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.05.06. 10:38:46 -
undY1ng #17 Arra azért várok, mert az alap DT megvan és írja, hogy a kilép EA-ból akkor automatán together lesz a sima is. Pedig szívesen nyomnám haverokkal. Bár g2a-n csak 1500 huf, lehet annyit megérne? :) Bocsi az offért. -
lammaer #16 Hát, a DST nagyon jó, én is keresgélek erősen hasonló jellegű játékot de közel s'távol nincs hozzá hasonlóan élvezetes és kész játék. Early access meg alfa az mindenfelé, de kész sztem egyse. -
undY1ng #15 Nekem is hasonló gondjaim vannak a játékkal. :( De hát ugye volt is róla szó, hogy leléceltek a mánival... Sajnálatos érte, valami hasonló game esetleg (Don't Starve-on kívül :) )? -
lammaer #14 No, hátha idetéved valaki...
Kipróbáltam, de 2-3 óra után meguntam. Az alapok jók, de valahogy ez egész játék üres, monoton, hiányzik belőle valami ami izgalmassá tenné (küldetés/sztoriszál/nehézség). Túlélés gyakorlatilag nincs benne, igaz hogy van kaja meg alvás, de annyi élelmet lehet pikk-pakk termelni hogy belefullad az ember.
Csak eszetlen grind az egész a barlangban, de sajnos a harcrendszer is elég gyerekcipős - a távolsági harc (ijak, varázslatok) pedig szerintem teljesen használhatatlan.
Az alapok megvannak, de úgy tűnik hogy a fejlesztő pont akkor hagyta el a játékot amikor fel kellett volna tölteni tartalommal. Kb olyasmi mintha Frankeinstein megcsinálta volna a testet de végül nem kötötte rá a villámhárítóra hogy életet lehelljen belé... -
lammaer #13 Gondolom azóta már megoldódott... én simán csak találtam őket, de a pristine tipusú fatörzsekből is lehet staffokat csinálni - mondjuk a ranged harc itt elég gáz a játékban, nekem valahogy nem áll rá a kezem, szóval maradtam a csapkodásnál.
A grassmapról kiderült hogy micsoda? Nekem a föld alatt hiányzik nagyon a térkép, a felszínen nem is csámborogtam messzire - sztem nincs is nagy értelme a földfelszinen bóklászni, vagy tévedek? -
#12 Nem birok rájönni hogy lehet Wand of Staff ot készíteni :)
Pedig anélkül nem lehet valaki varázsló.
Semmilyen varázslat nem működik nélküle.
-
#11 Nagyon nagy a térkép első karakterem úgy eltévedt sose találok haza.
Meg kell nézni a kordinátákat hol kezdesz és odaépíteni a házad , térképet nem találom bár van a játékban grassmap nem tudom az mi.
Csináltam másikat és lementem bányába...
hát aki ezt javasolta az még biztos nem volt odalent :)
Azonnal lenyomott valami sámántörzs. -
#10 Megvan melyik filet lehet lefordítani ha magyarosítani akarja valaki.
Persze ehhez az kellene hogy kis közösség legyen itt, 2 embernek felesleges :)
-
#9 Legalább 5 játékot fejből mondok amit mostanság adtak ki és , a pénzes formában :) nem lehet végigjátszani.
Words of Magic amiben az első csatába kiakad mert nem adja át a kört , vagy a hírhedt Blackguards ami egy hónap kintlét után még mindig végigjátszhatatlan volt (10. pályán nem adta át a kört).
Az a baj ezzel a játékkal hogy pont most jött ki a Pillars of Eternity.
Két RPG nem szerencsés ha egy héten belül jön ki. Én se tudom most melyikkel játsszak. -
lammaer #8 Ht, ha alfa valami, akkor az a legkevesebb hogy asavegamek nem működnik időről időre. Mert ugye a savenak nagyon sokmnident támogatnia kell, és hát ugye előre még nem tudja mindíg az ember hogy mi lesz... szóval sztem az teljesen érthető és elfogadható hogy a savek nem szoktak "forward kompatibilisek" lenni :)
Sajnos az emberek hülyesége az, ami az alfát meg az early accesst élteti. Senki sem tilthatja meg az embereknek hogy jelentkezenek a pofonért. Amúgy meg manapság a világunk ilyen, az emberek nem bírnak várni, gyűjtögetni - türelmetlenek. Inkább felveszik a hitelt azt fizetnek többet, minthogy gyűjtsenek valamire.
Sajnos legutóbb én is beleestem ebbe, elkezdtem játszani a planet explorerrsel (az is early access). Tökre jó meg minden, de igy utólag visszatekintve a bugok meg az instabilitás meg a félkész featureok és az optimalizálatlanság miatt sztem sokat rontott a játékélményen, és most ugye ha majd kijön, akkor lehet nem is fogok játszani vele, mert ugye a nagyját már láttam.
Szóval megint megfogadtam, early accesst soha többé, és lehetőség szerint éppen most kiadott játékot se. CSak ha már van hozzá jó sok patch illetve minimum 1-2 DLC (ha már az elején terveznek DLCt). -
#7 Az még a jobb ha utána lépnek le :)
Egy orosz srác a demó feltöltése után az összeszedett pénzzel lépett le :D
De nézzük hogy a RUST 2 éve van bétában és bár már új a motor a kutya nem játsza már lassan :)
Forest ugyanez, Oké hogy kijön 3 hetente egy új bugfix és lesz egy új csapdád vagy valami.
Én nem engednék egyetlen játékot sem kiadni alfában.
Csinálják meg az első pályát bugmentesen, és a MENTETT állás megváltoztatása NÉLKÜL csinálják tovább.
Ennek a "3 hetente dobhatod ki a mentett állásodat "-nak semmi értelme.
Abban igazad van hogy Dont Starve dinamikusabb nem fogunk vitatkozni :)
Viszont ez egy teljes értékű RPG amit beleoltottak a túlélős kraftolós műfajba, tehát egy új műfaj ha úgy veszed.
Ha sikeres lenne akkor lenne sok ilyen esetleg jobb motrokkal és az egészen kiváló irány lenne.
-
lammaer #6 Hát, nem az első csapat lenne.... ez az early access rákfenéje... megszedik magukat még azelőtt hogy kész lenne a cucc, utána meg tessék-lássék módon fejlesztgetnek még egy darabig. -
undY1ng #5 Úgy olvastam, hogy már nem fejlesztik és (állítólag) a fejlesztők gyors leléceltek a mánival amit kaptak és kész. :(
De mindenképp tetszik a leírtak alapján. -
lammaer #4 Nekem is fenn volt a radaromon, de azt olvastam hogy nagyon monoton az egész, eleve nem érdemes a felszinen bóklászni hanem lefele érdemes menni, de hiába van 100+ szint nincs gazi content.
Szóval mig a don't starve elég tartalma, ez inkább repetitív.
Ellenvélemény? -
#3 Teljes szerepjáték élmény: Karakterlap , Képességek, tulajdonságok, Tier rendszer, Harcrendszer: harcos, varázsló, íjász skillek
-
Tibbbor #2 Láttam róla videót(egy barátom ajánlotta a játékot), nekem bejövős! -
#1 Akinek bejött a Dont Starve ne hagyja ki, 2.5D ben sokkal szebb épületeket lehet felhúzni, a választható egy fiú vagy egy lány és ha meghalsz a kraftolásaidból csak egy elenyésző rész tűnik el !
nem kezded a nulláról újból és újból.
STEAM
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.03.25. 23:35:35