9
  • Fbn Lx
    #9
    nem tudom, hogy csúnyább-e, mint a black flag, de én őszintén szólva kicsit csúnyábbnak látom grafikailag
    talán egyszerűen csak illúzió, hogy ha ez highon is tökéletesen fut, míg a black flaggel mediumon kellett játszanom és sokszor belassult, akkor ez biztosan csak csúnyább lehet.
    szóval ha tényleg nem rontottak rajta, akkor végre egy ac ami jól van optimalizálva
  • xido
    #8
    Egyetlen érthetetlen húzás,hiába optimalizált és AC4 motor...köcsög módon már csak dx11 kártyákon fut,míg addig bármelyiket röhögve egy régebbin is..csak hogy az ember ne tudjon véletlenül se lezárni a széria prev gen részeit...
    Utoljára szerkesztette: xido, 2015.03.23. 04:25:08
  • Lacee86
    #7
    Az optimalizálás csillagos ötös. Simán fut a laptopomon még egész magas grafon is, egyenletes FPS-sel.
  • Ender Wiggin #6
    @Merlin: köszi az infókat. A szinkronizáció nem volt kötelező soha, persze, de ha már az ember maximalista, akkor a program minden baromságot (bugot) elkövet, hogy minél nehezebb legyen. A kedvenc példám, még Ezioval, valami csávót csak a rejtett tőrrel volt szabad kinyírni, de ehhez a tetőkön, oszlopokon kellett kergetni. És egyszercsak leesett. Magától. Meghalt, synch failed, kezdhettem elölről, félórával a check point után. Erről szól ez a nyominger játék, mert képtelenek 7 év alatt normálisan megírni.
    Ami a kihívást illeti: ACIII-ban tök véletlenül belémkötöttek, aminek az lett a vége, hogy full piros volt a WANTED level, mikor szerencsém volt, és kb. 150 támadót lekaszaboltam (óriási emberhalom volt a tér közepén, de az élet ment tovább, az árusok rá sem hederítettek), be tudtam bújni egy szekér szalmába. A nyomda, ahol a körözést lejjebb lehetett volna venni pár lépésre volt. De nem tudtam odáig sem eljutni, mert a járőröket végtelenül spawnolta a program. Megöltem 200-at, 15 másodperc múlva megint 10-en sétálgattak a szekér mellett, ami azt jelentette, hogy amint kimásztam, újra maxigázzal támadott mindenki, aki él és mozog. Egy dolog működött, elfutottam a mólóhoz és beugrottam a vízbe. Ahol láthatatlanná váltam - megint egy jóféle agyatlan programozói baki.
    Az ACIII vége nem ízlés, hanem józan ész kérdése. Többévnyi játék átélése abban kulminálódott, hogy a hőst hülye módon, értelmetlenül (mert millió egy módon megmenthető lett volna, ha az írók nem akarják görcsösen megölni) kinyírták, pont, mint Shepherdet az ME-ben.
  • RAZOR27
    #5
    Megadta a hangulatot? Aha... főleg amikor a várostrom alatt előre megvolt adva hány tornádónak kell "véletlenül" arra lennie? A végén meg cikázzál egyszerre 4-5 hurikán között (verőfényes napsütésben...) csak hogy tovább tartson a szenvedés... jóból is megárt a sok.
  • MerlinW
    #4
    - Van szinkronizáció, de sosem volt kötelező azt csinálni. Én sem tettem soha.
    - Lehet vízben menekülni, ha kihívásra vágysz nem ott menekülsz.
    - Van Abstergo szál (kedvencem), olyan, mint az AC3-ban, Irodában gépeket hekkelgetős minijátékokkal és rengeted érdekes infóval
    - Animus sosem felejtődött el, Unity-ban is van, Victory-ban is lesz, lévén a játék lényege. Annyi hogy Helix lett a neve, el van a játékban magyarázva az oka.
    - AC4 engine, AI bugok ugyanazok, néha előfordulnak.
    - AC3-nak pont hogy a vége volt jó, de ez ízlés kérdése.
    - Rogue sztorija talán a legjobb, az Ezio trilógia óta.
  • Ender Wiggin #3
    Idióta 100% szinkronizáció van-e? Mikor az összes ellenség üldöz, elég-e még mindig, ha beugrunk a közeli vízbe, az idióták pedig szimplán megfeletkeznek-e rólunk, mint a korábbi részekben? Van-e valami jelen/jövőbeli szál, vagy az Animus és csapata teljesen elfejetődött az ACIII szégyenletesen szar befejezése után? AI bugok? Az ACIII-ra jellemző röhejesen bárgyú fordulatok a sztoriban? Engem ezek a kérdések érdekelnek leginkább. A cikk semmitmondó.
  • Prof William
    #2
    És mellesleg ez hogyan lenne jó hír ha eltűnik? Megadta a hangulatot a Black Flag-ban.
  • MerlinW
    #1
    "A tengeri medvék számára jó hír, hogy a tornádók és a fedélzetről embereinket lesodró hatalmas hullámok ezúttal eltűntek"

    Nem, nem tűntek el. Vannak,