149
Vampyr
  • NiGhTM4R3
    #149
    Az ellenfelek szintje állandó vagy a karakteremhez igazodik?
  • Anonymusxx
    #148
    Ezt úgy hogy nem haraptam meg egy civilt sem... de az összes mellékküldetést megcsináltam.
  • Anonymusxx
    #147
    Most vittem végig a játékot, nem sok nehézség volt benne. A fő bost elsőre megcsináltam, kb 3 perc alatt.

    1. a fegyvert a leghamarabb a maxra kell fejleszteni.
    2. a képességeket jól kell elosztani -
    3. gyógyinjekciók - akár egy kis fejlesztéssel lehet nálunk vagy 15 mindegyikből.

    Nálam simán 10/10. van olyan jó min a LIS. Ami nem tetszett az az hogy a párbeszédeket nem lehet gyorsítani.
    Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2020.10.01. 11:09:42
  • Edorn
    #146
    Aktuális steam-es verzióhoz van használható magyarítás? (gondolom a bétához készült nem jó hozzá... vagy igen?)
  • farferi
    #145
    Elvileg ez egy storys dolog lenne..a faszert kell belerakni a vegen az agyontapolt vergenyat...nem akartam nagyon senkit kiszivni de muszaly volt hogy tovabb tudjak lepni,,,aztan megint,,,es megint..most meg 40 plusz felett leverem a nyolcadat tan a dognek es kakukk , eselyem sincs,,hat a fene se fog 3 orat erolkodni hogy meglassam a veget..eleinte nagyon tetszett, aztan hogy kiderult, hogy szereplo irtas nelkul esely sincs vagy csak mazohista modon....ahh, nagy csakodas íigy a vegen
  • molnibalage83
    #144
    Hát, akkor pech. Köszi. Ez kimarad.
  • Xsillione #143
    Nem ismerem a LiS-t, ám a történetét valahol a nincs és a nulla közé tenném, így túl sokat nem küzdenék érte, az első érdemi döntést a játékban vagy 10 óra után hoztad, és annak sem volt semmi hatása a tényleges történetre. Előtte olyan fontos döntéseket hozol meg, mint hogy milyen sorrendben gyilkolsz halomra embereket az utcán, ám ez nem számít, mert az utcán egyébként is csak fenevadak és vámpírvadászok vannak. Normál ember nem élt a játék szerint ekkor Londonban.
  • molnibalage83
    #142
    A LiS-hez képest élményben hova tennétek ezt? Van olyan mély és maradandó? Mert én erősen töprengek azon, hogy ezt skippelem.
  • broman191
    #141
    Ne menj bele a köpetbe, nem emlékszem rá hogy szívtam volna az ilyesmvel. Valószínűleg nem éltek nálam addig. ^^ A lényeg hogy legyen egy jól fejlesztett elsődleges közelharci fegyvered amivel hack'n'slasheled az elleneket, a legjobb esetben a legveszélyesebbtől megszabadulással kezdve. Minden egyéb fegyver használata pedig csak másodlagos, támogató jellegű. Ha megtartod a támadás-védekezés egyensúlyt, akkor nem lesz nagy gondod soha. A harcos képessegeken túl érdemes sok képességpontot a vérszívásra dobálni, esetleg karózni, akkor a szerzett vérből lehet szükség szerint regenerálódni és újra támadni. Meg ugye lopakodj és taktikázz, bizonyos harcokat meg lehet törni majd újra előnnyel belépni.
    Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.10.14. 16:30:10
  • wedge31
    #140
    Nehéz játék ez nem vitás de azért talán nem ennyire, mert nekem müködött a lövöldözés föleg a bossok ellen a mezei mobokat meg érdemes karózni hasznos kis fegyó.
    Utoljára szerkesztette: wedge31, 2018.10.14. 15:27:00
  • Shep
    #139
    A köpködős hülyék ellen mit ehet kezdeni, belemegyek véletlenül egy köpetbe és gyakorlatilag végem, leszedi az összes hp-m, ráadásul olyan szűk minden ebben a játékban, hogy esélytelen távolsági harcot vívni bárkivel is. Így a feléig egész élvezetes és szórakoztató volt de most már inkább csak idegesítő ezzel a túlságosan erős ellenségekkel, kár érte.
    Utoljára szerkesztette: Shep, 2018.10.14. 14:51:33
  • Shep
    #138
    Köszi.
  • broman191
    #137
    Nézz szét a boltokban és főleg a dokkok környékén, úgy rémlik hogy nálam az utóbbi területen maradt rengeteg felfedezetlen loot, nekem is kevés volt valami ritka fejlesztési komponensből, aztán később szinte úsztam benne.
  • Shep
    #136
    Hát igen, most kb 10 a differencia, a legnagyobb baj ,.hogy nem tudom a fegyveremet tovább fejleszteni, mert nem találok hozzá markolatot.
  • broman191
    #135
    Ne állj le minden opcionális ellenféllel harcolni, akkor nem lesz baj. Valamint közlekedj a láthatatlanság képességgel a bajosabb területeken. Mindenesetre a West-End területére elég korán tesz be a játék a megszokottnál jócskán táposabb ellenfeleket, ami normál nehézségnél is jelentős kihívás, a gameplay dizájn hibaság határán billegő döntés. Persze filantróp vámpírként számíts arra, hogy folyamatosan 5-10 szintnyi hátrányban leszel a sztori során az ellenfeleidhez képest. Ha most vagy kb. 10 szint hátrányban, mellékküldetésekkel lefaraghatsz vagy 5-öt idővel, jól átgondolt karakter fejlesztéssel és fejlesztett fegyverekkel tudsz majd érvényesülni. Aztán amikorra viszonylag jól felzárkózol, a végjátékra ráforduláskor bedobja majd a játék a 35-ös ellenfeleket és megint pisloghatsz mint hal a szatyorban... :D
  • Shep
    #134
    Hát nekem rohadt nehéz ez a játék a 4. fejezetben kész vége. Nem találok cuccot a fegyver fejlesztéshez, 1-2 ütéssel (hiába fejlesztettem magam) szinte a leghurkább ellen is szétkap. Az is küszködés, hogy visszajussak egy rejtekhelyre. Valahogy nem ezt várnám a normal szinttől egy játékban, story módban előröl kezdeni meg nincsen kedvem, lehet így véget ér számomra a vámpír kaland.
  • grebber
    #133
    Tölthető a Magyarítás 1.3al működik. Még nem a végleges ez csak nyílt teszt
  • molnibalage83
    #132
    Jöjjön csak én kb. az első komolyabb leárazás idején veszem majd meg.
  • grebber
    #131
    Vampyr - két mód jön még a nyáron
  • TomStorm
    #130
    Ja tényleg.Ráadásul a játék elején mintha lett volna erre utalás is.Talán mikor először kerültem olyan helyzetbe hogy emberbarát vagy sem de nem tettem és ott írta hogy így is lehet de kevesebb Exp.fog járni!
    Ha jól emlékszem..

    Ha megtalálom helyes taktikát amúgy meg Build-et akkor legyőzöm a magasabb ellenfeleket de nem könnyű na,meg idő..:)

    Alig várom hazaérjek:)
  • grebber
    #129
    " Már a nagy része átvan írva, még a lektoráláson nem esett át a szöveg. Nyers fordíts még"
  • broman191
    #128
    Ha emberbarát karakterrel játszol akkor létezik, egy ponton túl folyamatos szinthiányban leszel, de megfelelően fejlesztett fegyverrel és türelemmel +10 szintes ellenfeleket sem lehetetlen megborítani. Érdemes az NPC-kkel beszélni, mellékküldetéseket csinálni és tápolni mindenfelé, bár általában akkor sem leszel a főküldetés által előírt szinten, de kihozod a helyzetből a maximumot...
  • TomStorm
    #127
    Valamit nem jól csinálok.
    Az létezik hogy lvl19-el vagyok McPherson családnál akik lvl27-esek?

    Ezeket biztos nem győzöm így le.
    Van mellék küldi amivel lehet szintezni?
    Gyakorlatilag csak fő küldin menetelek ami nem jó ezek szerint
  • TomStorm
    #126
    Ja ő volt!:)
  • wedge31
    #125
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    A hugica? öt nagyon sajnáltam. Lesznek keményebb bossok is.
  • TomStorm
    #124
    Nem azokra gondoltam:)
    De most sikerült végre!Ez Boss volt(temető:)

    Na most elkezdem gyógyítani embereket mert már kritikus 1 település
  • McFrost
    #123
    Ha elkészül, akkor beruházok rá!
  • broman191
    #122
    Annyi hátránya van, hogy minden elhasznált potit elbuksz, tehát ha mindenből kifogytál mielőtt megfeküdtél, akkor üres poti inventoryval fogod kezdeni a harcot a következő alkalommal. A keresztes ellen nem boss, csak erősebb random ellenfelek mint a shotisok, lesz belőlük több is később. Amikor használja a keresztet, akkor ne légy a közelében egy bizonyos körben, ha ütne térj ki, közben üsd-vágd, nem kell hozzá bonyolult taktika. Ha lenne más ellen is a közelben, érdemes őket lecsapni, hogy a maradék egy erősebbre tudj koncentrálni.
    Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.07.16. 18:21:40
  • TomStorm
    #121
    Az komoly lesz,várom!És kezdem majd újra:)
  • TomStorm
    #120
    Nem tudom megölni a keresztel hadonászó Boss-t(spoiler miatt nem írom ki de gondolom tudjátok kiről van szó!)

    Most visszamegyek Resetelni.Ez jár valamiféle hátránnyal?Lvl 15 vagyok
  • broman191
    #119
    Király hogy a családnevén szólítja a a karakterünk nővért, de azért folyamatosan tegeződve fordítanak...
  • grebber
    #118
    Készülőben a Vampyr honosítás
  • broman191
    #117
    Ha a játék végére level 30 körüli vagy és addig céltudatosan fejlesztetted a felszereléseidet, képességeidet, ténylegesen csak azokat amelyekre a harcok során építesz, akkor éppen szűkösen elég a "barátságos vámpír" XP mennyiség is, a nehézség is vállalható. Én úgy rémlik hogy level 28 vagy 29 körül jutottam a végjátékhoz, ahol a végső bossnál elhasználtam mindenféle gyógyító cuccomat, bár kissé hack'n'slashben nyomtam, mert láttam hogy egy kicsit odafigyelve szinte ész nélkül is kiadja...:) Olvastam hogy level 30 felett kezd akár játszhatatlan nehézségűre skálázódó enemykkel operálni a játék és láttam Steam fórumos problémát, amelyben a főboss akár level 50 is volt 30 feletti player levellel, ami elvileg bugos skálázódás eredménye. Bár a játék végefelé számomra elég gyakori volt hogy level 20+ körüli karival csapkodtam a 30-as elleneket, így +10 enemy level még éppen nem lehetetlen érvényesülni. Még szerencse hogy többnyire kiszámíthatóak és jól helyezkedve kihasználhatóan bugosak a támadásaik. A hozzánk hasonló emberszerű vámpírok azért tudtak elég kemények lenni még "okosban" is. Szerencsére sok helyen lehet hagyni ágyutöltelékként működni a vámpírvadászokat, aztán ha számukra vége a harcnak, de azért legyengítették feles HP környékére az ellen vámpírt, ott az easy XP lehetősége. :)
    Szóval a játék utolsó harmadára szerintem egészen kellemes kihívás nyújt a játék, habár egy ponton az addig megszokotthoz képest elég meredeken emelkedik a nehézség, már nem mindegy mivel támadsz az ellenekre, de ha nem rozsdás bicskával, akkor nem lesz gond, na és hirtelen szükség lesz a gyógyító potikra, esetleg néha vérre és erőregenerálókra, amelyekre az első kétharmadban ritka esetektől eltekintve szinte nem is volt szükségem, csak a legvégső esetben vettem elő potikat. Persze nem kell minden látható ellent rögtön megtámadni, akkor nem lesz gond. A gazdag negyedben korán betesz a játék magas szintű, de opcionális elleneket, őket jobb pár plusz level gyűjtögetése után elkapni.
    Végig "filantróp vámpírként" nem szúr ki veled a balansz, de ha néha kóstolgattad az ártatlanokat, hogy egy fokkal könnyebb legyen a játék, akkor ironikusan akár még nehezebb is lesz, mert jobban skálázódhatnak az ellenek, így relatíve gyengébb is leszel bizonyos pontokhoz érve...ez adott szintkülönbségekkel így is van rendjén, nem sarkall félmunkára a játék, ugye az elérhető legpozitívabb ending is bukható ha csak egyetlen ártatlant is megöltél. Abból kiindulva pedig morálisan már mindegy hogy követi-e még 100, legalábbis a balansz mintha úgy építene rá...de lehet hogy mára patchben változott valamelyest.
    Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.07.14. 11:37:52
  • wedge31
    #116
    Nehéznek éreztem a végén te biztos ügyesebb vagy mint én.
  • Seth
    #115
    Én is no kill-el vittem végig, az égvilágon semmi nehézség nem volt így sem benne, milyen lehet ha maxolod a karit :) Küldikből bőven jön be annyi xp, hogy a lényeges skilleket megtanuld( pl az öngyógyítás, vér szerzése támadáskor kombó miatt alig alig haltam)
  • wedge31
    #114
    Én is ugy játszottam végig de arra készülj, hogy mivel igy jóval kevesebb xp-t kapsz fejleszteni is kevesebbet tudsz majd, ergó nehezebbek lesznek a harcok, föleg a végén.
  • TomStorm
    #113
    Szerintem is jó!
    Még senki nem haraptam meg(ártatlant),kiváncsi vagyok meddig bírom:D
  • Voltan
    #112
    Értem. :) Szerintem jól sikerült darab, megvannak a hibái, de a hangulat, a dialógusok, a karakterek és a történet kárpótol értük.
    Csak a performance-on javítanának még, mert az nevetséges.
  • Mr_no_NaMe
    #111
    Igazából én másfél órát játszottam vele és elég is volt. Csak belinkeltem hátha érdekel még valakit :D
  • Voltan
    #110
    Valójában szinte semmit nem javít, pár apróságot. Gondolom, a file szerkezete olyan a játéknak, hogy csak úgy tudták megoldani, hogy a fél cumót újra letölti.

    Természetesen a masszív, indokolatlan FPS esések megmaradtak...