31
Blackguards 2 Avagy lehet e egy hexagon alapú RPG még nehezebb mint a elődje
-
#31 Ha esetleg valaki nem tudja :) elmondom hogy kell megcsinálni a varázsló a ketrecbe küldetést.
Két embert kell elindítani lefele át azon a tüskéken az üres helyekre be kell állni és 2 3 kör alatt átenged.
A másik két emberrel lehetőleg egymás mellett kell álni hogy védjék egymást, ilyenkorra nekem már volt két jó erős tűzvarázslóm azokkal megadagolni a repülő lényeket. A hidakra soha nem ráálni ott megy az inga csak mindig a szélére és átfutni egyszuszra.
Felfele egy idő után elakadsz mert egy hídon nem lehet túlmenni csak nyugi azt lentről kapcsolják.
Mondom a lefelé menő 2 embert lehetőleg egyik legyen egy erős harcos a másik egy varázsló, azt a varázslódat vidd aminek messzebb vissz a flameja. Tehát akik lefele mennek azonnal egyik odarohan a kapcsolóhoz a másik a kis szigetre ellenkező oldalon ott van a kapcsoló a továbbjutáshoz, A harcos azért kell mert pucolni kell a bogarakat ő megy a kapcsolókért, amikor megvannak felfele mennek mind a ketten.
Mikor felemelkedik a ketrec a varázsló megadagolja a túlparton levő varázslót , a harcos meg védi a bogaraktól őt. Lehet hogy meghal a varázslód de addigra már a fenti szálon is odaérnek az embereid és bevégzik a lesebesült varázslóval. Sok 3 as szintű flamet kell kinyomni a harcosok meg a sebesülteket kivégzi. Nem annyira nehéz csak nem kell félni ketté választani a csapatot, ha együtt maradnak túl lassan megy és elvéreztetik őket a folyamatosan érkező bogarak.
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.03.04. 11:06:10 -
#30 Az első játék mindig csak felderítés a játékban :) Tudod hogy a hiba miatt elsőre végig se vihettem.
Ez a pálya logikailag a legnehezebb a játékban, meg majd lesz még egy mikor a csúnya hercegnők ülnek a toronyba és kell velük beszélgetni de soha nem az erős szörnyek a probláma hanem az mikor nem jössz rá mit kell csinálni. -
Tibbbor #29 Ok, de gondolom minderre Te sem az első nekifutásra jöttél rá. Merthogy az ember először azt se tudja, mi fog történni a pályán, mikor jelennek meg újabb ellenségek, mire képes a főellenfél, stb. A druidás pályán pl. másodszorra lett egyértelmű, hogy mindenekelőtt a druidát kell kinyirni, különben szétbuffolja azokat a böhöm nagy izéket és akkor esélytelen a csapat. -
#28 Mondom a tutit.
Át kell szaladni 2 emberrel fölülre úgyx hogy megölöd a szörnyet egyszer akkor a nagy szörny beáll középre. két embert lennt hagyni.
Fent van még egy nagyon erős ember azt oda kell csalogatni a felnyíló ajtók fölé és mikor fölötte áll rákapcsolni másik emberrel az ajtót.
Azonnal meghal 80 at sebez az ajtó. Ekkor már csak a kapcsolók helyes sorrendjét kell kikombinálni, a lenti két ember meg szépen végig sétál jobb fölsőig és vége :) Nehéz volt?:) Egy potiont használtam. -
Tibbbor #27 Eddig ez a kristályos pálya volt a legszemetebb.Mire rájöttem, hogy a kapcsolók melyik kaput nyitják, 4-szer véreztem el. Egy a lényeg, a korábbi csatába(ami után nincs mentési lehetőség) vinni kell manna és health potion-okat, DE nem szabad őket elhasználni, mivel a kristályos pályán életmentőek lehetnek. Azért úgy ötödszörre meglett! -
#26 NA látod ... naggyából minden játéknál könyörgöm neked hogy a legfrissebbet töltsed le de már alakul :)
2. 08799 sokkal szimpibb szám mint az előző volt.
Több alternatív vége van a játéknak, majd kiváncsi vagyok neked mi lesz a vége.
Annyit elárulok egyik emberedre nagyon sanda szemmel nézz :) -
Tibbbor #25 Végre működik rendesen, a csata után nem áll le minden.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Blackguards 2 [v2.0.8799 Build GOG 2.0.1.2] [RUS | ENG] | Digital License -
Tibbbor #24 Mindenkinek kösz a helpet. -
Was #23 SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!A virágbolti - ha jól tudom- retail verzió és nincs rajta DRM. Tehát le tudod tölteni a hivatalos 2.0 patch-et hozzá (http://blackguards2.daedalic.de/patches/) , és tudod telepíteni.
Ilyen helyzetekben (virágbolti) pedig nem árt a tűzfalon a játék exe-jét letiltani outgoing-ra
Ha működik és rendben van így a játék, akkor később meg is tudod vásárolni -
#22 Nem találtál ?:)
Akkor ez mi?
LINK -
Tibbbor #21 Kösz, ezeket már végigolvastam. A frissítéssel az a gond, hogy az enyém virágbolti verzió, ahhoz még nem találtam a jelenleginél frissebb verziót. -
#20 Igen volt egy eredeti ugy értem codexes hehe verzio
ott a griffekig lehetett eljutni
akkor sokan váltottak 1.1.84.54 esre mint irod is én is azon játszottam végig igy ahogy mondod 2 3 probálkozás per szint alapon
ez a legfrisebb amit ismerek Blackguards 2 [v2.0.8799] [RUS | ENG | MULTi9] RePack by RG Mechanics
érdemes lenne feltenni mentés alapos félretétele után
De aki fizetett a játékért ugyanezt szivja végig azt képzeld el egy honap után még mindig bugos volt
Ráadásul szinte semmi változás nincs az elso részhez képest kapott is a fejleszto hideget meleget érte
Én végigvittem a hibával is mert gyakorlásnak fogtam fel ha kiakad a vége teljesen dobbenetes a játéknak
ha megnyertétek az utolso várost játszátok tovább messze nincs még vége egy nagyon fura dolgot épitettek a játékba az utolso fobossharc után is
Helyzet az hogy nincs más értelmes RPG kozel távol ami elfut 2 magon
esetleg még erre nézzetek rá ez jo
http://sg.hu/forum/tema/1424519025
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.02.23. 11:50:20 -
Was #19 Értem, hogy többen végigjátszották a 2.0-ás patch nélkül is, de nem lenne egyszerűbb felpecselni rendesen és úgy kipróbálni, mint most így szenvedni vele?
Ezeket javították:
Major Bugs:
– Fixed issues with passing blow interrupting AI scripts on special occasions
– Fixed win conditions with petrified enemies in several end game battles
– Removed two possible timing issues with Sandghost “devour” attack
– Fixed soft freeze when Kulminatio level 3 hit its target
– Fixed possible soft freezes when AI’s died during their turns
– Fixed an issue with speech being interrupted if app focus was lost
– Fixed an issue that made it possible to start the campaign with only mercenaries
– Fixed Korean book font
– Fixed Problem that potentially hindered the process of Zurbaran’s story
Minor Bugs:
– Fixed graphic glitches when applying overlays to pot helmet
– Fixed animation glitches in training fights
– Fixed a couple of battle-log issues with special attacks of monsters
– Improved sound fix in cut-scenes
– Fixed some issues with NPC barks
– Removed unnecessary colliders in scenes to improve performance and stability
– Improved crane load dropping precision
– Added “game over” trigger if thief in Labyrinth 3 dies before pulling the lever
– Added “game over” trigger if Cassia dies in Labyrinth 3
– Fixed alternative win condition at Niobe’s estate
– Fixed Blood Organ’s Jumper conversion issues and conversion count for achievements
– Fixed one minor AI issue with Legionnaires sometimes not using levers correctly
– Fixed a bug in Insectoid Archer AI concerning attacks on destructible objects
– Improved scripted camera movements during in-battle dialogues
– Added missing blood organ to battle of Mengbilla
– Fixed LOS issues with the inner wall in Mengbilla
– Improved escape zone functionality so players don’t have to wait inside escape zones until win is triggered
– Improved take cover routines in AI. Melee fighters in cover will now properly fight back from within cover
– Fixed a win condition issue in the Lorfas preparation battle
– Cleaned up hex-field in Goblin mine, disabled cells with obstacles
– Improved team-AI reactions on bridge outpost battle
– Fixed an issue with the gate in defend battles of the first Chimera creator
– Fixed some minor issues in Ghouls’ berserk behavior
– Fixed dialogue timing in first expedition battle
Én akkor is feltenném, ha itt nincs is felsorolva a te problémád. -
Tibbbor #18 Azt hiszem, egyelőre feladom. Már többen is végigjátszották(és nem a 2.0-ás verziót), de nekem elegem lett abból a bug-ból, hogy ma például kétszer csináltam meg a hídleeresztős küldetést(első csata a törppel a csapatomban), de hiába győzök, nem történik semmi, csak állnak megint a karaktereim a csatamezőn.
Valaki azt tanácsolta, hogy minden csata előtt ki kell lépni a főmenübe és akkor nem jön elő ez a hiba. Igen ám, de itt van egy dialógus a törppel, aztán indul is a csata. Vagyis nem lehet előtte kilépni a főmenübe... -
Was #17 Van már patch 2.0 -
Tibbbor #16 Helló, Sárkánylovag! A Craft the World után ismét összefutottunk!
Én tegnap próbáltam ki a Játék 1.1.84.54-es verzióját, de itt is az a gondom, hogy a csata után megkapom az XP-t és a rewardot, aztán semmi. Ott állnak a karaktereim a csatamezőn. Pedig ez még csak az első arénaharc, ahol a régi társaim egyikével találkozom(Takata vagy hogy hívják). Az első részt totál végignyomtam hiba nélkül, de ez a folytatás egy bughalmaz. Nincs valami tipp? -
lammaer #15 hol? -
#14 Az első részt én se játszottam végig, az aréna kegyetlen nehéz volt.
Eltörölték azokat az idióta tulajdonságpontokat, nem kell már egy képességhez bizonyos pont erő iq satöbbi.
Itt azért javítottak a dolgokon, a játék közepétől a varázslók brutál erősek.
4 es földrengéssel meg tűzlabdával nagy seregeket is le lehet verni benne.
Meg támogató seregek is vannak egy tűzvarázsló egy fekete óriás egy assasin.
Sajnálom hogy itt nem megy ez a fórum de máshol van egy pörgős fóruma...
-
lammaer #13 Ezt a játékot át kéne nevezni... mondjuk lehetne pl Masochism vagy Sadistd's developers we are...
Az első rész tesztköre után után inkább a mellbimbóimnál lógatom fel magam minthogy ezt kipróbáljam - és valószínüleg igy lenne komfortosabb :) -
hejyjyjy #12 Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni hogy a játékhoz készül-e magyarítás?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
#11 KINT VAN A Version 1.1.84.54
MÁR LEHET JÁTSZANI AKADÁS MENTESEN VELE !!!
Az eredeti mentését ha áthozod működik vele tovább gond nélkül. -
#10 Én azt végigcsináltam most volt egy olyan hogy 6 an végigirtottunk 20 sokkal erősebb lényt (elképzelhetetlennek tünt ) és a végén a főellenségnek mikor pár életpontja volt csak nem adta át a kört :) Mint egy megsértődött ovodás:)
cumi két óra oda.
-
#9 igen arra gondoltam, es valszeg bugba szaladtam :)
pedig egyebkent nagyon hangulatos cucc, le a kalappal -
#8 Nem tudom sajnos neked melyik verzió van meg béta vagy már a full codex, meg balróll jobbra pálya többféle is lehet.
Srácok írták ncoren hogy bugos a progi még többféle hiba van benne konkrétan ezt nem.
ERRE a pályára gondolsz ?
Itt mind a négy karakterrel arra a fehéres vonalra kell ráállni a kapu mögött.
Nem elég ha átviszed őket a kapun a vonalra !
Csapdákat elején lerakni és az olajtócsákat a földön a tűzvarázslóval felgyújtani úgy sebződve követnek.
Néha tényleg nehéz kitalálni a játékban a célt , minden kezdéskor nyomok egy V -t sárga mutatja hova kell menni a piros meg hogy mit lehet használni, ha a sárga nincs akkor valakit meg kell ölni. Általában mindenkit ha végtelenül jönnek pl a halászfaluban akkor ott a valamiben eltérőeket kell megölni.
De vannak trükkös pályák is :)
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.01.21. 13:52:34 -
#7 ezt csinaltam pontosan, at is mentem a hidon mind a 4 tagommal, es nem tortent semmi - bug, vagy buta voltam ? -
#6 Ahol bal oldalon indulsz és jobb oldalon le kell húzni egy kaput ráadásul 3- szor ott le kell rakni csapdákat a pálya indítása előtt meg buktatókat.
Meg olajtócsákat felgyújtani tűzvarázslóval. a V-t lenyomva jönnek ki a használható tárgyak.
Megértem hogy felnyomott néha engem is, nem a harc a lényeg a játékban hanem hogy rágyere a pálya megoldására.
A halász falu utána is szivatós menj nyugatra mondják ott egy hajó odamész de neeem nem lehet rá felszálni és folyamatosan jönnek a halászok vég nélkül... Inkább kalandjáték ez mint rpg. A játék legelején le kell nyomni a Vt és alaposan megtervezni mit csinálsz enélkül harcolsz egy órát és csak szívsz a végén... -
#5 pontosan ott baszott fel eléggé a játék, hogy letöröljem :D
arról írtál, ahol a pálya bal oldaláról indultok, és a jobb oldalon le kell ereszteni egy hidat?
.. ugye végül nem kell megölni mindenkit .. ?! -
#4 Tudja esetleg valaki hogy a Pókkirálynő hugát a Miriát hogy kell kiszabadítani ?
Ahol jön az a két nagy böhöm lény is de lezárul a várajtó hogy nyitom ki újra ? -
#3
TESSÉK AZ ELSŐ 10 PERC -
#2 ez most egy topiknyitó bejegyzés volt?
jó sok infót megadtál, hát az sg se a régi már DDD -
#1 Jó humor megmaradt, de ha azt mondom hogy a 3. pályán 4 első szintű emberemre 12 db 3. szintű rohamoz akkor mindent elmondtam a játékról úgy érzem :)
Na ugorjunk neki 7. szerre is...
Megjegyzem van ahol lehet a pályákra előzetesen csapdákat kipakolni ami kicsit megkönnyíti a helyzetünk, mondom kicsit :)