31
Blackguards 2 Avagy lehet e egy hexagon alapú RPG még nehezebb mint a elődje
  • sárkánylovag
    #31
    Ha esetleg valaki nem tudja :) elmondom hogy kell megcsinálni a varázsló a ketrecbe küldetést.
    Két embert kell elindítani lefele át azon a tüskéken az üres helyekre be kell állni és 2 3 kör alatt átenged.
    A másik két emberrel lehetőleg egymás mellett kell álni hogy védjék egymást, ilyenkorra nekem már volt két jó erős tűzvarázslóm azokkal megadagolni a repülő lényeket. A hidakra soha nem ráálni ott megy az inga csak mindig a szélére és átfutni egyszuszra.
    Felfele egy idő után elakadsz mert egy hídon nem lehet túlmenni csak nyugi azt lentről kapcsolják.
    Mondom a lefelé menő 2 embert lehetőleg egyik legyen egy erős harcos a másik egy varázsló, azt a varázslódat vidd aminek messzebb vissz a flameja. Tehát akik lefele mennek azonnal egyik odarohan a kapcsolóhoz a másik a kis szigetre ellenkező oldalon ott van a kapcsoló a továbbjutáshoz, A harcos azért kell mert pucolni kell a bogarakat ő megy a kapcsolókért, amikor megvannak felfele mennek mind a ketten.
    Mikor felemelkedik a ketrec a varázsló megadagolja a túlparton levő varázslót , a harcos meg védi a bogaraktól őt. Lehet hogy meghal a varázslód de addigra már a fenti szálon is odaérnek az embereid és bevégzik a lesebesült varázslóval. Sok 3 as szintű flamet kell kinyomni a harcosok meg a sebesülteket kivégzi. Nem annyira nehéz csak nem kell félni ketté választani a csapatot, ha együtt maradnak túl lassan megy és elvéreztetik őket a folyamatosan érkező bogarak.

    Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.03.04. 11:06:10
  • sárkánylovag
    #30
    Az első játék mindig csak felderítés a játékban :) Tudod hogy a hiba miatt elsőre végig se vihettem.
    Ez a pálya logikailag a legnehezebb a játékban, meg majd lesz még egy mikor a csúnya hercegnők ülnek a toronyba és kell velük beszélgetni de soha nem az erős szörnyek a probláma hanem az mikor nem jössz rá mit kell csinálni.
  • Tibbbor
    #29
    Ok, de gondolom minderre Te sem az első nekifutásra jöttél rá. Merthogy az ember először azt se tudja, mi fog történni a pályán, mikor jelennek meg újabb ellenségek, mire képes a főellenfél, stb. A druidás pályán pl. másodszorra lett egyértelmű, hogy mindenekelőtt a druidát kell kinyirni, különben szétbuffolja azokat a böhöm nagy izéket és akkor esélytelen a csapat.
  • sárkánylovag
    #28
    Mondom a tutit.
    Át kell szaladni 2 emberrel fölülre úgyx hogy megölöd a szörnyet egyszer akkor a nagy szörny beáll középre. két embert lennt hagyni.
    Fent van még egy nagyon erős ember azt oda kell csalogatni a felnyíló ajtók fölé és mikor fölötte áll rákapcsolni másik emberrel az ajtót.
    Azonnal meghal 80 at sebez az ajtó. Ekkor már csak a kapcsolók helyes sorrendjét kell kikombinálni, a lenti két ember meg szépen végig sétál jobb fölsőig és vége :) Nehéz volt?:) Egy potiont használtam.
  • Tibbbor
    #27
    Eddig ez a kristályos pálya volt a legszemetebb.Mire rájöttem, hogy a kapcsolók melyik kaput nyitják, 4-szer véreztem el. Egy a lényeg, a korábbi csatába(ami után nincs mentési lehetőség) vinni kell manna és health potion-okat, DE nem szabad őket elhasználni, mivel a kristályos pályán életmentőek lehetnek. Azért úgy ötödszörre meglett!
  • sárkánylovag
    #26
    NA látod ... naggyából minden játéknál könyörgöm neked hogy a legfrissebbet töltsed le de már alakul :)
    2. 08799 sokkal szimpibb szám mint az előző volt.
    Több alternatív vége van a játéknak, majd kiváncsi vagyok neked mi lesz a vége.
    Annyit elárulok egyik emberedre nagyon sanda szemmel nézz :)
  • Tibbbor
    #25
    Végre működik rendesen, a csata után nem áll le minden.
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Blackguards 2 [v2.0.8799 Build GOG 2.0.1.2] [RUS | ENG] | Digital License
  • Tibbbor
    #24
    Mindenkinek kösz a helpet.
  • Was
    #23
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    A virágbolti - ha jól tudom- retail verzió és nincs rajta DRM. Tehát le tudod tölteni a hivatalos 2.0 patch-et hozzá (http://blackguards2.daedalic.de/patches/) , és tudod telepíteni.
    Ilyen helyzetekben (virágbolti) pedig nem árt a tűzfalon a játék exe-jét letiltani outgoing-ra
    Ha működik és rendben van így a játék, akkor később meg is tudod vásárolni
  • sárkánylovag
    #22
    Nem találtál ?:)
    Akkor ez mi?
    LINK
  • Tibbbor
    #21
    Kösz, ezeket már végigolvastam. A frissítéssel az a gond, hogy az enyém virágbolti verzió, ahhoz még nem találtam a jelenleginél frissebb verziót.
  • sárkánylovag
    #20
    Igen volt egy eredeti ugy értem codexes hehe verzio
    ott a griffekig lehetett eljutni
    akkor sokan váltottak 1.1.84.54 esre mint irod is én is azon játszottam végig igy ahogy mondod 2 3 probálkozás per szint alapon
    ez a legfrisebb amit ismerek Blackguards 2 [v2.0.8799] [RUS | ENG | MULTi9] RePack by RG Mechanics
    érdemes lenne feltenni mentés alapos félretétele után
    De aki fizetett a játékért ugyanezt szivja végig azt képzeld el egy honap után még mindig bugos volt
    Ráadásul szinte semmi változás nincs az elso részhez képest kapott is a fejleszto hideget meleget érte
    Én végigvittem a hibával is mert gyakorlásnak fogtam fel ha kiakad a vége teljesen dobbenetes a játéknak
    ha megnyertétek az utolso várost játszátok tovább messze nincs még vége egy nagyon fura dolgot épitettek a játékba az utolso fobossharc után is
    Helyzet az hogy nincs más értelmes RPG kozel távol ami elfut 2 magon
    esetleg még erre nézzetek rá ez jo
    http://sg.hu/forum/tema/1424519025

    Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.02.23. 11:50:20
  • Was
    #19
    Értem, hogy többen végigjátszották a 2.0-ás patch nélkül is, de nem lenne egyszerűbb felpecselni rendesen és úgy kipróbálni, mint most így szenvedni vele?
    Ezeket javították:
    Major Bugs:
    – Fixed issues with passing blow interrupting AI scripts on special occasions
    – Fixed win conditions with petrified enemies in several end game battles
    – Removed two possible timing issues with Sandghost “devour” attack
    – Fixed soft freeze when Kulminatio level 3 hit its target
    – Fixed possible soft freezes when AI’s died during their turns
    – Fixed an issue with speech being interrupted if app focus was lost
    – Fixed an issue that made it possible to start the campaign with only mercenaries
    – Fixed Korean book font
    – Fixed Problem that potentially hindered the process of Zurbaran’s story



    Minor Bugs:
    – Fixed graphic glitches when applying overlays to pot helmet
    – Fixed animation glitches in training fights
    – Fixed a couple of battle-log issues with special attacks of monsters
    – Improved sound fix in cut-scenes
    – Fixed some issues with NPC barks
    – Removed unnecessary colliders in scenes to improve performance and stability
    – Improved crane load dropping precision
    – Added “game over” trigger if thief in Labyrinth 3 dies before pulling the lever
    – Added “game over” trigger if Cassia dies in Labyrinth 3
    – Fixed alternative win condition at Niobe’s estate
    – Fixed Blood Organ’s Jumper conversion issues and conversion count for achievements
    – Fixed one minor AI issue with Legionnaires sometimes not using levers correctly
    – Fixed a bug in Insectoid Archer AI concerning attacks on destructible objects
    – Improved scripted camera movements during in-battle dialogues
    – Added missing blood organ to battle of Mengbilla
    – Fixed LOS issues with the inner wall in Mengbilla
    – Improved escape zone functionality so players don’t have to wait inside escape zones until win is triggered
    – Improved take cover routines in AI. Melee fighters in cover will now properly fight back from within cover
    – Fixed a win condition issue in the Lorfas preparation battle
    – Cleaned up hex-field in Goblin mine, disabled cells with obstacles
    – Improved team-AI reactions on bridge outpost battle
    – Fixed an issue with the gate in defend battles of the first Chimera creator
    – Fixed some minor issues in Ghouls’ berserk behavior
    – Fixed dialogue timing in first expedition battle

    Én akkor is feltenném, ha itt nincs is felsorolva a te problémád.
  • Tibbbor
    #18
    Azt hiszem, egyelőre feladom. Már többen is végigjátszották(és nem a 2.0-ás verziót), de nekem elegem lett abból a bug-ból, hogy ma például kétszer csináltam meg a hídleeresztős küldetést(első csata a törppel a csapatomban), de hiába győzök, nem történik semmi, csak állnak megint a karaktereim a csatamezőn.
    Valaki azt tanácsolta, hogy minden csata előtt ki kell lépni a főmenübe és akkor nem jön elő ez a hiba. Igen ám, de itt van egy dialógus a törppel, aztán indul is a csata. Vagyis nem lehet előtte kilépni a főmenübe...
  • Was
    #17
    Van már patch 2.0
  • Tibbbor
    #16
    Helló, Sárkánylovag! A Craft the World után ismét összefutottunk!
    Én tegnap próbáltam ki a Játék 1.1.84.54-es verzióját, de itt is az a gondom, hogy a csata után megkapom az XP-t és a rewardot, aztán semmi. Ott állnak a karaktereim a csatamezőn. Pedig ez még csak az első arénaharc, ahol a régi társaim egyikével találkozom(Takata vagy hogy hívják). Az első részt totál végignyomtam hiba nélkül, de ez a folytatás egy bughalmaz. Nincs valami tipp?
  • lammaer
    #15
    hol?
  • sárkánylovag
    #14
    Az első részt én se játszottam végig, az aréna kegyetlen nehéz volt.
    Eltörölték azokat az idióta tulajdonságpontokat, nem kell már egy képességhez bizonyos pont erő iq satöbbi.
    Itt azért javítottak a dolgokon, a játék közepétől a varázslók brutál erősek.
    4 es földrengéssel meg tűzlabdával nagy seregeket is le lehet verni benne.
    Meg támogató seregek is vannak egy tűzvarázsló egy fekete óriás egy assasin.
    Sajnálom hogy itt nem megy ez a fórum de máshol van egy pörgős fóruma...
  • lammaer
    #13
    Ezt a játékot át kéne nevezni... mondjuk lehetne pl Masochism vagy Sadistd's developers we are...

    Az első rész tesztköre után után inkább a mellbimbóimnál lógatom fel magam minthogy ezt kipróbáljam - és valószínüleg igy lenne komfortosabb :)
  • hejyjyjy
    #12
    Sziasztok!
    Tudnátok abban segíteni hogy a játékhoz készül-e magyarítás?
    Előre is köszönöm a válaszokat!
  • sárkánylovag
    #11
    KINT VAN A Version 1.1.84.54
    MÁR LEHET JÁTSZANI AKADÁS MENTESEN VELE !!!
    Az eredeti mentését ha áthozod működik vele tovább gond nélkül.
  • sárkánylovag
    #10
    Én azt végigcsináltam most volt egy olyan hogy 6 an végigirtottunk 20 sokkal erősebb lényt (elképzelhetetlennek tünt ) és a végén a főellenségnek mikor pár életpontja volt csak nem adta át a kört :) Mint egy megsértődött ovodás:)
    cumi két óra oda.
  • j0nNyKa
    #9
    igen arra gondoltam, es valszeg bugba szaladtam :)
    pedig egyebkent nagyon hangulatos cucc, le a kalappal
  • sárkánylovag
    #8
    Nem tudom sajnos neked melyik verzió van meg béta vagy már a full codex, meg balróll jobbra pálya többféle is lehet.
    Srácok írták ncoren hogy bugos a progi még többféle hiba van benne konkrétan ezt nem.
    ERRE a pályára gondolsz ?

    Itt mind a négy karakterrel arra a fehéres vonalra kell ráállni a kapu mögött.
    Nem elég ha átviszed őket a kapun a vonalra !
    Csapdákat elején lerakni és az olajtócsákat a földön a tűzvarázslóval felgyújtani úgy sebződve követnek.
    Néha tényleg nehéz kitalálni a játékban a célt , minden kezdéskor nyomok egy V -t sárga mutatja hova kell menni a piros meg hogy mit lehet használni, ha a sárga nincs akkor valakit meg kell ölni. Általában mindenkit ha végtelenül jönnek pl a halászfaluban akkor ott a valamiben eltérőeket kell megölni.
    De vannak trükkös pályák is :)
    Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.01.21. 13:52:34
  • j0nNyKa
    #7
    ezt csinaltam pontosan, at is mentem a hidon mind a 4 tagommal, es nem tortent semmi - bug, vagy buta voltam ?
  • sárkánylovag
    #6
    Ahol bal oldalon indulsz és jobb oldalon le kell húzni egy kaput ráadásul 3- szor ott le kell rakni csapdákat a pálya indítása előtt meg buktatókat.
    Meg olajtócsákat felgyújtani tűzvarázslóval. a V-t lenyomva jönnek ki a használható tárgyak.
    Megértem hogy felnyomott néha engem is, nem a harc a lényeg a játékban hanem hogy rágyere a pálya megoldására.
    A halász falu utána is szivatós menj nyugatra mondják ott egy hajó odamész de neeem nem lehet rá felszálni és folyamatosan jönnek a halászok vég nélkül... Inkább kalandjáték ez mint rpg. A játék legelején le kell nyomni a Vt és alaposan megtervezni mit csinálsz enélkül harcolsz egy órát és csak szívsz a végén...
  • j0nNyKa
    #5
    pontosan ott baszott fel eléggé a játék, hogy letöröljem :D
    arról írtál, ahol a pálya bal oldaláról indultok, és a jobb oldalon le kell ereszteni egy hidat?
    .. ugye végül nem kell megölni mindenkit .. ?!
  • sárkánylovag
    #4
    Tudja esetleg valaki hogy a Pókkirálynő hugát a Miriát hogy kell kiszabadítani ?
    Ahol jön az a két nagy böhöm lény is de lezárul a várajtó hogy nyitom ki újra ?
  • sárkánylovag
    #3

    TESSÉK AZ ELSŐ 10 PERC
  • Montanosz
    #2
    ez most egy topiknyitó bejegyzés volt?
    jó sok infót megadtál, hát az sg se a régi már DDD
  • sárkánylovag
    #1
    Jó humor megmaradt, de ha azt mondom hogy a 3. pályán 4 első szintű emberemre 12 db 3. szintű rohamoz akkor mindent elmondtam a játékról úgy érzem :)
    Na ugorjunk neki 7. szerre is...
    Megjegyzem van ahol lehet a pályákra előzetesen csapdákat kipakolni ami kicsit megkönnyíti a helyzetünk, mondom kicsit :)